Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

14-08-2022 om 14:24 Topicstarter

Rondstruiner schreef op 14-08-2022 om 13:50:

[..] Ja, dat zou ook goed kunnen.

Dat zou zeer kwalijk zijn!

Beterlaat2021! schreef op 14-08-2022 om 14:24:

[..]

Dat zou zeer kwalijk zijn!

Zeker, maar dat soort dingen gebeuren wel.

Ik zat uit verveling Married at first sight Australie te kijken op Videoland en ging eens googlen naar die 'experts' die daar aan meewerken, dat zijn psychologen. En las toen dat één van hen na een aantal seizoenen is gestopt, omdat er mensen werden uitgekozen waarvan de psychologen hadden aangegeven dat ze niet geschikt waren voor zo'n programma, want bijvoorbeeld te labiel, te veel issues. Dat zie je ook, ieder seizoen worden de mensen gekker, want: meer drama.

Ik denk echt niet dat dat hier anders is.

Alles voor de kijkcijfers dus ik zou er niet gek van op kijken als juist de aparte figuren geselecteerd worden.

Dolfje schreef op 15-08-2022 om 08:31:

Alles voor de kijkcijfers dus ik zou er niet gek van op kijken als juist de aparte figuren geselecteerd worden.

Juist 

Mm, ik weet het niet hoor, met die issues van Astrid. Ze heeft haar bagage, maar wie heeft dat niet op die leeftijd? Harmjan heeft dat ook. Astrid geeft heel duidelijk haar grenzen aan en denkt dat ze zich daar bepaalde rechten aan kan ontlenen. Zij mag zo schreeuwen tegen Harmjan en dan weglopen want ze heeft haar grenzen aangegeven, dus hij heeft het maar te slikken. Je 'grenzen' lijkt wel een soort toverwoord tegenwoordig, degene die dat woord gebruikt daar moeten we extra rekening mee houden.

Ja apart hoor, ze schreeuwt steeds en zegt dan dat er niet tegen haar geschreeuwd mag worden. Terwijl dat volgens mij best mee viel hoor, dat schreeuwen tegen haar. Ik vond t in ieder geval niet in proportie haar reactie.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-08-2022 om 11:35

Astrid heeft gereageerd op Instagram op dat hele incident.  Dat ze van zichzelf geschrokken is en ze het vreselijk vind dat ze HJ hier zo mee kwetste. Ze hebben het buiten de camera's ook uitgepraat. 

Toch wel netjes van haar. 

Mug schreef op 15-08-2022 om 11:35:

Astrid heeft gereageerd op Instagram op dat hele incident. Dat ze van zichzelf geschrokken is en ze het vreselijk vind dat ze HJ hier zo mee kwetste. Ze hebben het buiten de camera's ook uitgepraat.

Zeker!

Mug schreef op 15-08-2022 om 11:35:

Astrid heeft gereageerd op Instagram op dat hele incident. Dat ze van zichzelf geschrokken is en ze het vreselijk vind dat ze HJ hier zo mee kwetste. Ze hebben het buiten de camera's ook uitgepraat.

Absoluut. Ik vraag me ook gelijk af of mij dit ook weleens overkomt, dat ik de dingen zo anders zie dan hoe ze echt zijn  .

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-08-2022 om 12:04

Moxxie schreef op 15-08-2022 om 11:57:

[..]

Absoluut. Ik vraag me ook gelijk af of mij dit ook weleens overkomt, dat ik de dingen zo anders zie dan hoe ze echt zijn .

Over mijzelf gesproken: ik weet dat ik net zo kan zijn als Astrid. Volledig onterecht uit mijn panty vliegen over een situatie die helemaal niet was zoals ik dacht 

Dus tegenwoordig hou ik (meestal) mijn mond, totdat ik 20x heb nagedacht 😂

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-08-2022 om 12:07

haha, verder ben ik overigens helemaal niet zoals zij! Zo volslagen neurotisch en vol issues zitten lijkt me enorm vermoeiend. 

ikkan me voorstellen dat het naar is dat mensen over je grenzen gaan zoals bij Astrid.  Maar dan moet je tevoren enigszins aangeven waar die grenzen liggen.  Mensen kunnen je gedachten niet lezen.

Mug schreef op 15-08-2022 om 12:04:

[..]

Over mijzelf gesproken: ik weet dat ik net zo kan zijn als Astrid. Volledig onterecht uit mijn panty vliegen over een situatie die helemaal niet was zoals ik dacht

Dus tegenwoordig hou ik (meestal) mijn mond, totdat ik 20x heb nagedacht 😂

Jij maakt van een mug een olifant? Sorry, flauw....

Ik denk dat je bij Astrid al snel over haar grenzen gaat want ik vond het een hoop[ bombarie om niks met de trampoline en de kruiden. Volgens mij zijn haar ogen wel geopend toen ze al die negatieve commentaren las en toen heeft ze maar haar excuses aangeboden. Ze kon ook eigenlijk niet anders maar ik vrees dat het niet helpt.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-08-2022 om 13:36

Apiejapie schreef op 15-08-2022 om 13:09:

[..]

Jij maakt van een mug een olifant? Sorry, flauw....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.