Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
GroenTuintje
13-08-2022 om 19:28
Beerlover schreef op 13-08-2022 om 18:34:
zeker weten van wel
Ben jij Ruud? Anders kun je het nooit zeker weten
MRI
13-08-2022 om 19:40
bieb1963 schreef op 13-08-2022 om 19:29:
net bij boulevard de excuses van Astrid te zien
ja ik ook. Ik kan toch geen hekel aan haar hebben. Het is gewoon een heftig mens met issues. Maar ja, wie heeft die niet?
Beterlaat2021!
13-08-2022 om 20:10
MRI schreef op 13-08-2022 om 19:40:
[..]
ja ik ook. Ik kan toch geen hekel aan haar hebben. Het is gewoon een heftig mens met issues. Maar ja, wie heeft die niet?
Maar moet je dan aan zo'n programma mee willen doen?
MRI
13-08-2022 om 21:11
Beterlaat2021! schreef op 13-08-2022 om 20:10:
[..]
Maar moet je dan aan zo'n programma mee willen doen?
Nee ik denk dat dat niet handig van haar was en een inschattingsfout. Drukke b&b, twee kinderen, dan allemaal mannen en een filmploeg over de vloer en zelf nog eens issues. En heb je die niet dan zou je het er van krijgen. Het is idd beter mee te doen als je langere tijd helemaal op jezelf bent.
Vrijevlinder
13-08-2022 om 21:38
Sommige mensen hebben een geheel eigen interpretatie van gebeurtenissen, die totaal niet kloppen met de werkelijkheid. Ik ben benieuwd hoe Astrid er nu over denkt nu ze de beelden terug ziet. In haar hoofd schreeuwde Harm Jan tegen haar, in werkelijkheid gebeurde dat niet. Er zullen heel wat trauma's onder haar gedrag liggen.
Widajo
13-08-2022 om 23:57
MRI schreef op 13-08-2022 om 21:11:
[..]
Nee ik denk dat dat niet handig van haar was en een inschattingsfout. Drukke b&b, twee kinderen, dan allemaal mannen en een filmploeg over de vloer en zelf nog eens issues. En heb je die niet dan zou je het er van krijgen. Het is idd beter mee te doen als je langere tijd helemaal op jezelf bent.
Eigenlijk had het productie team dit beter moeten inschatten maar waarschijnlijk hebben ze gedacht/bedacht dat het "mooie" tv zou opleveren met als gevolg dat Astrid nu behalve haar issues ook nog half Nederland over zich heen krijgt.
Ik vind het geen leuk mens (wel prachtig haar!) maar dit wens je ook niemand toe...
Beterlaat2021!
14-08-2022 om 09:26
Ik vermoed toch dat het productieteam niet van de issues op de hoogte was hoor.En je kunt toch moeilijk alle kandidaten langs een psych sturen....
( De vriend van de frietkraam wist er duidelijk wel van! )
Rondstruiner
14-08-2022 om 10:23
Beterlaat2021! schreef op 14-08-2022 om 09:26:
Ik vermoed toch dat het productieteam niet van de issues op de hoogte was hoor.En je kunt toch moeilijk alle kandidaten langs een psych sturen....
( De vriend van de frietkraam wist er duidelijk wel van! )
Er is zeker wel psychologische screening van kandidaten aan dit soort programma's hoor. Waarom zou dat niet kunnen volgens jou? Ze verdienen zat aan die programma's, ze kunnen echt wel een psycholoog betalen die potentiele kandidaten screent. Daar zijn speciale bureaus voor.
Alleen doen ze hun werk niet echt goed vind ik. Die eerste man bij Astrid, die had meegedaan aan Lang leve de liefde, en daar was echt al te zien dat er iets met die man is en dat hij massaal werd uitgelachen op social media. Die hadden ze ook tegen zichzelf in bescherming moeten nemen vind ik. In het buitenland zijn al realitydeelnemers geweest die zelfmoord hebben geplaagd naderhand.
Beterlaat2021!
14-08-2022 om 12:47
Rondstruiner schreef op 14-08-2022 om 10:23:
[..]Er is zeker wel psychologische screening van kandidaten aan dit soort programma's hoor.
Alleen doen ze hun werk niet echt goed vind ik.
Helemaal mee eens.
MRI
14-08-2022 om 13:09
Courage schreef op 14-08-2022 om 13:04:
Of de programmamakers negeren het advies.
en gebruiken de commentaren van psychologen om juist de problematische gevallen te selecteren omdat die meer juice opleveren?
Vrijevlinder
14-08-2022 om 13:25
MRI schreef op 14-08-2022 om 13:09:
[..]
en gebruiken de commentaren van psychologen om juist de problematische gevallen te selecteren omdat die meer juice opleveren?
Je zou het bijna denken.
Overigens kan ik mij herinneren dat de inschrijving voor dates steeds verlengd werd voor dit programma. Het kan zijn dat ze, toen er niet genoeg aanmeldingen waren ze zelf mensen benaderd hebben, wel of niet via andere programma's. En daarbij konden ze screenen op kandidaten die leuke tv zou opleveren.
Piet heeft gezegd dat hij zijn aanmelding terug had getrokken, maar toch weer benaderd werd door RTL.
Rondstruiner
14-08-2022 om 13:50
Courage schreef op 14-08-2022 om 13:04:
Of de programmamakers negeren het advies.
Ja, dat zou ook goed kunnen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.