Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Knutselkei
13-08-2022 om 08:03
HarmJan maak dat je wegkomt daar! Wat een gefrustreerde vrouw, ze voelt zich steeds in een kwaad daglicht gezet als een kenau ….nou poeh hee… echt vriendelijk heb ik dr niet gezien.
Ze komt na de uitbarsting alleen vragen of hij mee friet gaat eten en hij zegt dat ie t fijn vind dat ze t uit kwam praten.
Kun je toch niks mee met zo’n vrouw.
RavIvaR
13-08-2022 om 08:27
Mug schreef op 13-08-2022 om 01:12:
[..]
Dit vonden wij ook. Eerst praatte hij HJ ervan af om te vertrekken en vervolgens gaat hij zelf zgn galant aanbieden om weg te gaan. Om in een goed daglicht te komen staan bij Astrid, was onze indruk.
Ik weet niet hoor, ik vind hem wel een soort van achterbaks.
Zoiets dacht ik ook. Als hij echt weg wil overigens niet echt effectief want hij Astrid heeft dus aangegeven dat ze wil dat hij blijft en hij is er nog.
Als hij wel wil blijven om te kijken of het iets met Astrid kan worden vind ik t weer erg opvallend dat hij HJ van vertrekken probeerde af te praten.
Echt, ik volg Astrid niet, maar Ruud ook niet.
Haantje79
13-08-2022 om 08:27
ja dat vond ik ook raar dat zij na een enorme uitbarsting doodleuk komt vragen om gezellig patat (
) te gaan eten. Zeg neeee! Zeg neee! Schreeuwde ik nog naar de tv, maar dat heeft niet geholpen. Hij aarzelde wel wat maar ik zou echt een uitgebreidere verklaring en excuses willen voor zulk hysterisch gedrag voordat ik weer gezellig met iemand kan gaan doen.
GroenTuintje
13-08-2022 om 09:23
die Astrid en co kunnen wel een dramaserie maken, jeetjemina. Het gaat ook helemaal nergens over 
Brooklyn28
13-08-2022 om 11:36
Haantje79 schreef op 13-08-2022 om 08:27:
ja dat vond ik ook raar dat zij na een enorme uitbarsting doodleuk komt vragen om gezellig patat (
) te gaan eten. Zeg neeee! Zeg neee! Schreeuwde ik nog naar de tv, maar dat heeft niet geholpen. Hij aarzelde wel wat maar ik zou echt een uitgebreidere verklaring en excuses willen voor zulk hysterisch gedrag voordat ik weer gezellig met iemand kan gaan doen.
Dat dacht ik ook. Zeg nee! En ook waarom je niet mee gaat. Weer gezellig doen terwijl ze zo hysterisch deed daarvoor. Dat had echt beter geweest, beetje ruggengraat tonen. Maar hij doet bijna alles om haar te pleasen.
MRI
13-08-2022 om 12:02
Tja als we alles hebben gezien wat er gebeurd is qua Astrid plagen, vind ik haar reactie buiten alle proporties. Maar ik houd nog een mogelijkheid open dat ze een beetje geframed is
Afgezien daarvan: HJ verdient iemand die imho liever is en meer samen kan zijn. Minder ouder pijn heeft.
Jullie maken me in de war qua Ruud. Ik vond het juist zo aardig dat hij HJ overhaalde te blijven, begon hem ineens sympathiek te vinden. En dat hij astrid voorstelde weg te gaan vond ik meer vreemd: als je weg wilt ga je toch? Maar ik zocht er niets achter.
Maar inderdaad misschien is hij wel aan het manipuleren en was het meer om te peilen hoe hij in de markt lag. De tijd zal het leren
Beterlaat2021!
13-08-2022 om 12:03
Ik moet de uitzending van gisteren nog zien, maar ik grijp nog even terug naar donderdag. Dat Menno bij Natasja voor de 5e keer van slaapplaats moest veranderen begrijp ik niet.
Heeft ze geen gewone één persoonskamers?
MRI
13-08-2022 om 12:07
Beterlaat2021! schreef op 13-08-2022 om 12:03:
Ik moet de uitzending van gisteren nog zien, maar ik grijp nog even terug naar donderdag. Dat Menno bij Natasja voor de 5e keer van slaapplaats moest veranderen begrijp ik niet.
Heeft ze geen gewone één persoonskamers?
Ja en waarom blijft hij niet gewoon in die tent? was toch zo fijn met alle natuur etc? Beter dan in zo'n grot
Brabeau
13-08-2022 om 12:48
MRI schreef op 13-08-2022 om 12:07:
[..]
Ja en waarom blijft hij niet gewoon in die tent? was toch zo fijn met alle natuur etc? Beter dan in zo'n grot
Ik verwachtte een soort zolderachtig iets maar dan onder de grond, maar het leek meer een grot inderdaad 😂
MRI
13-08-2022 om 15:12
Mug schreef op 13-08-2022 om 01:12:
[..]
Dit vonden wij ook. Eerst praatte hij HJ ervan af om te vertrekken en vervolgens gaat hij zelf zgn galant aanbieden om weg te gaan. Om in een goed daglicht te komen staan bij Astrid, was onze indruk.
Ik weet niet hoor, ik vind hem wel een soort van achterbaks.
ja als jullie gelijk hebben en het is een manipulatieve move van Ruud, dan heeft Astrid heel wat meer van hem te vrezen dan die lieve Harm Jan. Maar HJ krijgt de knorren en Ruud moet vooral blijven van haar
redbulletje
13-08-2022 om 15:41
MRI schreef op 13-08-2022 om 15:12:
[..]
ja als jullie gelijk hebben en het is een manipulatieve move van Ruud, dan heeft Astrid heel wat meer van hem te vrezen dan die lieve Harm Jan. Maar HJ krijgt de knorren en Ruud moet vooral blijven van haar
Welnee, die mannen klikken goed met elkaar en voor Ruud is het gewoon gezelliger als HJ blijft. Maar zelf ziet hij een relatie met Astrid ook niet zitten, dat is een veel te grote controlfreak.
GroenTuintje
13-08-2022 om 16:27
redbulletje schreef op 13-08-2022 om 15:41:
[..]
Welnee, die mannen klikken goed met elkaar en voor Ruud is het gewoon gezelliger als HJ blijft. Maar zelf ziet hij een relatie met Astrid ook niet zitten, dat is een veel te grote controlfreak.
Nou idd, die Ruud is nog niet zo stom hoor..
MRI
13-08-2022 om 17:57
redbulletje schreef op 13-08-2022 om 15:41:
[..]
maar ik dacht ook niet dat het een manipulatieve move van Ruud was.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.