Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

ik moest zo lachen van die caravan bij Hans volgende week 

GroenTuintje schreef op 12-08-2022 om 21:48:

ik moest zo lachen van die caravan bij Hans volgende week

Ik ook! En het ergste is dat ik Videoland heb en niet vooruit wil kijken, maar ik ben zo benieuwd wat er nu weer uit die caravan komt rollen 😂. Vreselijk, weekend.

Moxxie schreef op 12-08-2022 om 21:53:

[..]

Ik ook! En het ergste is dat ik Videoland heb en niet vooruit wil kijken, maar ik ben zo benieuwd wat er nu weer uit die caravan komt rollen 😂. Vreselijk, weekend.

Ja hier ook Videoland, maar we kijken gewoon braaf iedere doordeweekse dag

Ik kijk wel vooruit op videoland. Ik was wel erg benieuwd wat jullie van Astrid vonden van over haar grens gaan. Er was toch niet echt iets ergs gebeurd om zo kwaad over te worden.

watertoren schreef op 12-08-2022 om 22:58:

Ik kijk wel vooruit op videoland. Ik was wel erg benieuwd wat jullie van Astrid vonden van over haar grens gaan. Er was toch niet echt iets ergs gebeurd om zo kwaad over te worden.

Ik had het echt te doen met HJ 

watertoren schreef op 12-08-2022 om 18:21:

Ik vind het een vermakelijk programma maar ik kijk ook naar de omgeving en denk dan van zou ik daar zelf op vakantie willen. Wat mij persoonlijk het meest aanspreekt is Denise in Spanje. Daar zou ik echt wel naar toe willen. Portugal ben ik wel eens geweest maar slecht weer gehad. Italie spreekt mij niet aan vanwege het eten. Frankrijk daar wil ik nooit meer naar toe vanwege de mensen die ik zacht gezegd niet leuk vind. Dan blijft Oostenrijk over, dat is wel de laatste plaats waar ik ooit een vakantie door zou willen brengen. Telkens als Astrid in beeld komt heb ik iets van daar zou ik niet willen zijn. Spreekt mij niet aan.

Ik vind Oostenrijk heerlijk, maar ik zou echt never nooit bij Astrid boeken!

GroenTuintje schreef op 12-08-2022 om 22:05:

[..]

Ja hier ook Videoland, maar we kijken gewoon braaf iedere doordeweekse dag

Wij ook. Behalve op donderdag dan kijken we vaak die van vrijdag ook omdat we op vrijdag een film kijken  

Ik ben wel benieuwd wat jullie vonden van het voorstel met bijbehorende motivatie van Ruud om weg te gaan. 
Ik zou me goed kunnen voorstellen dat hij zich bedenkt nu hij deze kant van Astrid ziet. Maar hij gaf een andere reden aan om te vertrekken.

watertoren schreef op 12-08-2022 om 22:58:

Astrid is superonredelijk en heeft een schroefje los, ik zou met gierende banden zijn weggereden. En ze verschuilt zich de hele tijd achter die kinderen, snap niet dat ze die niet af en toe elders laat als ze met de mannen op stap gaat. 

RavIvaR schreef op 12-08-2022 om 23:03:

Ik ben wel benieuwd wat jullie vonden van het voorstel met bijbehorende motivatie van Ruud om weg te gaan.
Ik zou me goed kunnen voorstellen dat hij zich bedenkt nu hij deze kant van Astrid ziet. Maar hij gaf een andere reden aan om te vertrekken.

Hij zocht een escape route om hem te peren 

RavIvaR schreef op 12-08-2022 om 23:03:

Hij weet al dat het m niet wordt met Astrid en wil zich er op een galante manier aan onttrekken.

redbulletje schreef op 12-08-2022 om 23:04:

[..]

Astrid is superonredelijk en heeft een schroefje los, ik zou met gierende banden zijn weggereden. En ze verschuilt zich de hele tijd achter die kinderen, snap niet dat ze die niet af en toe elders laat als ze met de mannen op stap gaat.

Haar toekomstige man moet natuurlijk wel met haar kinderen overweg kunnen maar een aantal dates zonder de kinderen zou beter zijn om elkaar beter te leren kennen. Met een date bedoel ik dan niet even een wandeling maken.

ik neem het op en kijk dan vaak wat later zodat ik de reclames door kan spoelen. 
Vandaag dacht ik maar 1 ding;
RUN HARM JAN, RUN, RUN FAST!
Wat een gefrustreerd typetje zeg die Astrid... (mag ik dat wél zeggen? )

redbulletje schreef op 12-08-2022 om 23:07:

[..]

Hij weet al dat het m niet wordt met Astrid en wil zich er op een galante manier aan onttrekken.

Dat dacht ik ook, en ik vond het een beetje achterbaks richting Harmjan.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

13-08-2022 om 01:12

Moxxie schreef op 13-08-2022 om 00:47:

[..]

Dat dacht ik ook, en ik vond het een beetje achterbaks richting Harmjan.

Dit vonden wij ook. Eerst praatte hij HJ ervan af om te vertrekken en vervolgens gaat hij zelf zgn galant aanbieden om weg te gaan. Om in een goed daglicht te komen staan bij Astrid,  was onze indruk. 

Ik weet niet hoor, ik vind hem wel een soort van achterbaks. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.