Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Meesje
12-08-2022 om 15:20
Vrijevlinder schreef op 12-08-2022 om 15:12:
[..]
Wat mij betreft deel je dit niet. In de serie zijn ze nog bij elkaar dus ik hoor liever niet alle roddels die soms wel en soms niet waar zijn.
Volgens mij bedoelt GroenTuintje HarmJan en Ruud. Dat die vrienden zijn geworden.
GroenTuintje
12-08-2022 om 15:23
Meesje schreef op 12-08-2022 om 15:20:
[..]
Volgens mij bedoelt GroenTuintje HarmJan en Ruud. Dat die vrienden zijn geworden.
Inderdaad
Vrijevlinder
12-08-2022 om 16:28
Meesje schreef op 12-08-2022 om 15:20:
[..]
Oh, zo. Ik dacht dat ze Astrid en Ruud bedoelde.
Sorry, Groentuintje. Dan heb ik je bericht verkeerd opgevat.
GroenTuintje
12-08-2022 om 17:41
Vrijevlinder schreef op 12-08-2022 om 16:28:
[..]
Oh, zo. Ik dacht dat ze Astrid en Ruud bedoelde.
Sorry, Groentuintje. Dan heb ik je bericht verkeerd opgevat.
![]()
Maakt niet uit 
Brabeau
12-08-2022 om 18:03
De b&b-eigenaren als ze Tinderprofielen zouden hebben
https://www.thebestsocial.media/nl/bb-vol-liefde-tinder/
Brooklyn28
12-08-2022 om 18:08
Brabeau schreef op 12-08-2022 om 18:03:
Geweldig! Eigenlijk precies goed omschreven.
redbulletje
12-08-2022 om 18:18
Hahaha 🤣
watertoren
12-08-2022 om 18:21
Ik vind het een vermakelijk programma maar ik kijk ook naar de omgeving en denk dan van zou ik daar zelf op vakantie willen. Wat mij persoonlijk het meest aanspreekt is Denise in Spanje. Daar zou ik echt wel naar toe willen. Portugal ben ik wel eens geweest maar slecht weer gehad. Italie spreekt mij niet aan vanwege het eten. Frankrijk daar wil ik nooit meer naar toe vanwege de mensen die ik zacht gezegd niet leuk vind. Dan blijft Oostenrijk over, dat is wel de laatste plaats waar ik ooit een vakantie door zou willen brengen. Telkens als Astrid in beeld komt heb ik iets van daar zou ik niet willen zijn. Spreekt mij niet aan.
Rondstruiner
12-08-2022 om 18:30
watertoren schreef op 12-08-2022 om 18:21:
Ik vind het een vermakelijk programma maar ik kijk ook naar de omgeving en denk dan van zou ik daar zelf op vakantie willen. Wat mij persoonlijk het meest aanspreekt is Denise in Spanje. Daar zou ik echt wel naar toe willen. Portugal ben ik wel eens geweest maar slecht weer gehad. Italie spreekt mij niet aan vanwege het eten. Frankrijk daar wil ik nooit meer naar toe vanwege de mensen die ik zacht gezegd niet leuk vind. Dan blijft Oostenrijk over, dat is wel de laatste plaats waar ik ooit een vakantie door zou willen brengen. Telkens als Astrid in beeld komt heb ik iets van daar zou ik niet willen zijn. Spreekt mij niet aan.
Zo zit ik soms ook te kijken ja.
Ik zou wel graag naar Madeira willen, en ook naar Italie, die streek waar Hans zit lijkt me mooi. Ben nooit in Italië geweest, wil nog wel ooit. De omgeving van Martijn, Denise, Fr Hans, Richard spreken me niet aan. Bij Natasja heb ik weinig van de omgeving gezien voor mijn gevoel, alleen die poort open en dicht gaan. Zij gaat er eigenlijk niet op uit met die mannen, of heb ik niet opgelet? Oostenrijk zou ik best heen willen in de zomer.
watertoren
12-08-2022 om 18:35
Rondstruiner schreef op 12-08-2022 om 18:30:
[..]
Ik zou wel graag naar Madeira willen, en ook naar Italie, die streek waar Hans zit lijkt me mooi. Ben nooit in Italië geweest, wil nog wel ooit. De omgeving van Martijn, Denise, Fr Hans, Richard spreken me niet aan. Bij Natasja heb ik weinig van de omgeving gezien voor mijn gevoel, alleen die poort open en dicht gaan. Zij gaat er eigenlijk niet op uit met die mannen, of heb ik niet opgelet? Oostenrijk zou ik best heen willen in de zomer.
O ja ik vergat Madeira, ben er nooit geweest en spreekt me erg aan.
GroenTuintje
12-08-2022 om 18:43

Brabeau
12-08-2022 om 18:44
Rondstruiner schreef op 12-08-2022 om 18:30:
[..]
Inderdaad, nu je het zegt...
Musje1989
12-08-2022 om 20:56
ik dacht dat HJ wel iets heel ergs gedaan zou hebben. Maar hij deed eigenlijk niks (verkeerd) tijdens dat gesprek. Er wordt een bom gedropt door A, hij vraagt om meer uitleg en dan is hij degene die een grens over gaat? Ik zou heel hard gaan rennen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.