Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

het lijkt er wel op dat we vanavond EINDELIJK dat stukje van Astrid te zien krijgen. Wat al vanaf week 1 te zien was....
Ik vind Astrid echt géén leuk mens! Volgens mij is ze xxxxx (wat niet de reden is dat ik haar niet leuk vind) en is ze helemaal niet toe aan een man in haar leven. Vraag me echt elke keer af waarom ze eigenlijk mee doet

Widajo schreef op 12-08-2022 om 09:40:

het lijkt er wel op dat we vanavond EINDELIJK dat stukje van Astrid te zien krijgen. Wat al vanaf week 1 te zien was....
Ik vind Astrid echt géén leuk mens! Volgens mij is ze xxxxx (wat niet de reden is dat ik haar niet leuk vind) en is ze helemaal niet toe aan een man in haar leven. Vraag me echt elke keer af waarom ze eigenlijk mee doet

Kunnen we vermoedens en zelf diagnoses stellen achterwege laten? Dank.

Cookielover schreef op 12-08-2022 om 09:53:

[..]

Kunnen we vermoedens en zelf diagnoses stellen achterwege laten? Dank.

Zoals gevraagd 

Widajo schreef op 12-08-2022 om 09:40:

Ik vind Astrid echt géén leuk mens! Volgens mij is ze xxxxx (wat niet de reden is dat ik haar niet leuk vind) en is ze helemaal niet toe aan een man in haar leven. Vraag me echt elke keer af waarom ze eigenlijk mee doet

Ik denk wel dat ze toe is aan een man, kijk hoe leuk ze doet als ze met Ruud is. Als hij er eerst was geweest hadden we een heel ander beeld van haar gehad.

MRI

MRI

12-08-2022 om 12:18

hm natuurlijk is het aan Astrid zelf wie ze leuk vindt en wie niet maar die dominante en doorzichtige Ruud? Valt me tegen van haar.

Hans Italie lijkt zoooo moe van het dames gebeuren dat hij het nauwelijks op kan brengen de nieuwe dame aandacht te geven. dat is misschien wel jammer voor allebei

Oh dus Martijn heeft de hele tijd gewacht op Jenna (heet ze zo?) Hij lijkt nu al wel verliefd. Je ziet ook dat hij veel minder gereserveerd is dan naar de andere dames. Ik denk dat dat wel iets kan gaan worden. 

Man en ik hadden het gisteren over Ruud dat hij de hele tijd de toffe peer speelt maar wel HarmJan er op de een of andere manier tegelijk inluist of zo. Net als met dat eten of zo. Hij doet zo onschuldig maar ik betwijfel of hij niet heel geslepen bezig is.

Dolfje schreef op 12-08-2022 om 12:34:

Man en ik hadden het gisteren over Ruud dat hij de hele tijd de toffe peer speelt maar wel HarmJan er op de een of andere manier tegelijk inluist of zo. Net als met dat eten of zo. Hij doet zo onschuldig maar ik betwijfel of hij niet heel geslepen bezig is.

Ja, dat herken ik wel, dat gevoel heb ik ook. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

12-08-2022 om 12:43

Rondstruiner schreef op 12-08-2022 om 12:37:

[..]

Ja, dat herken ik wel, dat gevoel heb ik ook.

Ik ook. Ik denk dat hij eigenlijk een enorme dominante, niet zo leuke man is. 

Nou kan Astrid wel wat tegengas en humor gebruiken,  maar Ruud lijkt mij niet de juiste persoon.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

12-08-2022 om 12:56 Topicstarter

MRI schreef op 12-08-2022 om 12:18:

Hans Italie lijkt zoooo moe van het dames gebeuren dat hij het nauwelijks op kan brengen de nieuwe dame aandacht te geven. dat is misschien wel jammer voor allebei

En dit is zijn laatste kans, denk ik. zijn 5e vrouw!
Misschien als hij zijn zaakjes op orde heeft m.b.t. het pand en Libera dat er vanzelf weer een vrouw op hem af komt (zonder camera's erbij...)!

Ik las ergens dat ze nog steeds contact hebben en vrienden zijn geworden dus dat zal wel meevallen.

GroenTuintje schreef op 12-08-2022 om 13:17:

[..]

Ik las ergens dat ze nog steeds contact hebben en vrienden zijn geworden dus dat zal wel meevallen.

Dit willen we helemaal niet weten. Kijk jij vooruit?

Je beschrijft precies wat ik denk. Lollig doen over iemands rug is niet zo heel aardig. 

Vrijevlinder schreef op 12-08-2022 om 15:06:

[..]

Dit willen we helemaal niet weten. Kijk jij vooruit?

Nee, was gewoon in een krantenartikel te lezen

GroenTuintje schreef op 12-08-2022 om 15:09:

[..]

Nee, was gewoon in een krantenartikel te lezen

Wat mij betreft deel je dit niet. In de serie zijn ze nog bij elkaar dus ik hoor liever niet alle roddels die soms wel en soms niet waar zijn.

Vrijevlinder schreef op 12-08-2022 om 15:12:

[..]

Wat mij betreft deel je dit niet. In de serie zijn ze nog bij elkaar dus ik hoor liever niet alle roddels die soms wel en soms niet waar zijn.

Pfff, het zegt toch helemaal niks over de afloop tussen Astrid en 1 vd heren??

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.