Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Een deo toch van een bekend parfum merk? Maar is dat Franse Hans?

Beerlover schreef op 10-08-2022 om 20:11:

Een deo toch van een bekend parfum merk? Maar is dat Franse Hans?

Jup. Misschien een fotoshoot van een parfum?

Hans Frankrijk durft nauwelijks alleen te zijn met zijn dames. Nu lijken beide dames wel wat twijfels te hebben over hem. Ik ben benieuwd waar het op uitdraait. 

Gelukkig komt morgen Astrid weer, ik mis haar. 

Bij Martijn zijn ze veel te veel betrokken bij elkaar. Het lijkt mij gezond dat hij zich los zou maken van zijn ouders zodat hij zelfstandig kan worden. 

Over de nieuwe poll, wat grappig dat Natasha nu zo hoog staat vergeleken met de eerste poll. En Ted is heel erg omlaag gegaan. 

Brabeau schreef op 10-08-2022 om 22:21:

Over de nieuwe poll, wat grappig dat Natasha nu zo hoog staat vergeleken met de eerste poll. En Ted is heel erg omlaag gegaan.

Ja, viel mij ook op. Eerst was Ted verreweg het populairst, maar daar is niets meer van over. 

wat en hunk was die Hans-Frans dan vroeger!

Beerlover schreef op 10-08-2022 om 22:38:

wat een hunk was die Hans-Frans dan vroeger! Ik herinner me die foto wel in bladen gezien te hebben.

Wauw, wat een verdriet bij/om Simone zeg.. Haar 'grappige' opmerkingen (hij gaat nog wel spijt krijgen en; dat krijg je er van he? toen hij ook zo huilde) laten wel zien dat ze baalt en meer voor hem voelt denk ik.. 

Raar dat Menno ineens een biertje drinkt trouwens.. Niet dat het erg is maar voor iemand die niet drinkt?!

Dat huilen om Simone vond ik echt absurd. En dan komt er nog een. Die Suus stond er ook maar een beetje voor spek en bonen bij.

Beerlover schreef op 10-08-2022 om 22:38:

[..]

Oja? Is hij ook professioneel model geweest?

Inmiddels een stukje verder in de aflevering; het huilen gaat maar door      Echt bizar hoor..

HAHA!wait..what schreef op 10-08-2022 om 23:01:

Wauw, wat een verdriet bij/om Simone zeg.. Haar 'grappige' opmerkingen (hij gaat nog wel spijt krijgen en; dat krijg je er van he? toen hij ook zo huilde) laten wel zien dat ze baalt en meer voor hem voelt denk ik..

Raar dat Menno ineens een biertje drinkt trouwens.. Niet dat het erg is maar voor iemand die niet drinkt?!

Hij drinkt wel maar alleen in het weekend en niet meer dan 2. Maar kan me goed voorstellen dat je daar geen benul van dag hebt en je dan een soort van automatisch mee doet. Ik heb op/in de vakantie ook vaak geen idee wat voor dag het is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.