Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

amarna schreef op 03-08-2022 om 18:22:

[..]

Hij zat zooo lief bij Dave op schoot. Helemaal op zn gemak.

Ja, schattig he. Hij is gek op Dave, en Dave is echt heel lief met hem. Dat spreekt wel in zijn voordeel voor mij.

Ik heb de indruk dat Denise, Dave leuk begint te vinden. Ik denk dat ze hem tenminste een kans gaat geven iets op te bouwen samen.

Begrijp niet wat met name Daisy ziet in Hans, leuk avontuur in Frankrijk.

Wat een ongemakkelijk  gesprek tussen Daisy en Hans😅
Zij is wel apart hoor. In haar vele vragen hoe hij haar ziet en even later in het gesprek met. Jaaaa dat heb jij nodig,neee jaaa tuurlijk PRaat ik met je mee. Pfff

En datvoor een botte boer….

Leeftijd verschil vind ik ook wel redelijk groot tussen hen, wanneer Hans 70 is dan is zij 54.

Knutselkei schreef op 03-08-2022 om 21:23:

Wat een ongemakkelijk gesprek tussen Daisy en Hans😅
Zij is wel apart hoor.

Heel vaag ook, ze hebben eigenlijk niks gezegd allebei.

Rondstruiner schreef op 03-08-2022 om 21:25:

[..]

Heel vaag ook, ze hebben eigenlijk niks gezegd allebei.

Ja dat dus, had mn stukje nog wat aangevuld. Echt ongemakkelijk 

Heb ik dat nou gemist…. Harm Jan die zegt dat  er al wat gebeurd  is tussen hem en Astrid…. Of zou dàt zijn waarover ze in de voorstukjes zo boos te zien is? Dat hij niet eerlijk is?

Knutselkei schreef op 03-08-2022 om 21:32:

Heb ik dat nou gemist…. Harm Jan die zegt dat er al wat gebeurd is tussen hem en Astrid…. Of zou dàt zijn waarover ze in de voorstukjes zo boos te zien is? Dat hij niet eerlijk is?

Ja, of hij liegt tegen Ruud, of er is iets niet gefilmd. Ik denk het eerste. Echt niet slim 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-08-2022 om 21:47

Rondstruiner schreef op 03-08-2022 om 21:43:

[..]

Ja, of hij liegt tegen Ruud, of er is iets niet gefilmd. Ik denk het eerste. Echt niet slim

Echt niet slim nee, ik denk dat ze hem daarom eruit gaat gooien. 

Mug schreef op 03-08-2022 om 21:47:

[..]

Wat zijn jullie slechte scriptschrijvers, dit wil ik helemaal niet want ik vind Harmjan een hartstikke aardige vent!

Mug schreef op 03-08-2022 om 21:47:

[..]

Dit denk ik ook idd. Hij moet op audiëntie. 
Of misschien is er wel wat gebeurd maar wilde zij dat geheim houden en heeft hij hun afspraak daarover verbroken. 
Of mogen de kinderen het niet weten. 
Of misschien heeft ze stiekem al een andere vriend die boven verstopt wordt. 
of …..

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-08-2022 om 23:57

Moxxie schreef op 03-08-2022 om 22:22:

[..]

Wat zijn jullie slechte scriptschrijvers, dit wil ik helemaal niet want ik vind Harmjan een hartstikke aardige vent!

Nou eh...

dan wil ze hem spreken om te vertellen dat ze niet langer van spelletjes houdt, maar er nu voor uitkomt dat ze brandt van liefde en verlangen naar Jamjam 

Mug schreef op 03-08-2022 om 23:57:

[..]

Nou eh...

dan wil ze hem spreken om te vertellen dat ze niet langer van spelletjes houdt, maar er nu voor uitkomt dat ze brandt van liefde en verlangen naar Jamjam

Und sie lebten noch lange und glücklich 😁💘. Veel beter zo, thanks.

Hobbelster schreef op 03-08-2022 om 23:50:

[..]

Dit denk ik ook idd. Hij moet op audiëntie.
Of misschien is er wel wat gebeurd maar wilde zij dat geheim houden en heeft hij hun afspraak daarover verbroken.
Of mogen de kinderen het niet weten.
Of misschien heeft ze stiekem al een andere vriend die boven verstopt wordt.
of …..

Zou n hoop verklaren, dat wel...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.