Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-08-2022 om 10:19

Brienne schreef op 03-08-2022 om 10:18:

[..]

Ook nog even 'casual' benoemen dat die een speedboot heeft.

Toen werd Dave wel een beetje wit om zijn neus, daar kan hij niet tegenop bieden 😂

Dolfje schreef op 03-08-2022 om 09:57:

Ik vond Ben een typische patser, misschien precies wel het type waar Denise op valt.

Eens. Als hij 40 jaar ouder was geweest zou het een match voor Ted kunnen zijn.

redbulletje schreef op 03-08-2022 om 10:58:

[..]

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-08-2022 om 11:11

redbulletje schreef op 03-08-2022 om 10:58:

[..]

samen in de Bentley over Madeira zoeven... ik zie het voor me 

Rondstruiner schreef op 02-08-2022 om 21:29:

Ik ben verliefd op Joey . Als ik met pensioen ben wil ook heel graag een Joey .

Van wie is die?  Ik vind alle honden leuker dan de deelnemers.  De Deense dog met stip op 1

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

03-08-2022 om 12:30 Topicstarter

Joey is dat zwartwitte hondje van Denise, wat áltijd aan de riem loopt.

@Rondstruiner :  dóen hoor. Het is een ideale manier om in beweging te blijven en mensen te ontmoeten.

Brienne schreef op 03-08-2022 om 10:18:

[..]

Ook nog even 'casual' benoemen dat die een speedboot heeft.

inderdaad

Ben kan nog wel eens een serieuze”concurrent” worden bij Denise.
Tot nu toe had Dave het best makkelijk zeker na mate hij al langer bij Denise verbleef dan de andere kandidaten.

De echte vonk lijkt tussen Denise en Dave nog niet te zijn overgeslagen. Dus concurentie kan Ben zeker nog zijn.

Benieuwd of Denise de tip van haar broer nog opvolgt. 

Beterlaat2021! schreef op 03-08-2022 om 09:50:

Bij Hans (Fr) worden de paarden, zo te zien, niet geborsteld voor de rit, niet fijn.

Misschien alleen de zadelplek. Ik reed wel eens in Duitsland waar de paarden het jaar rond 24/7 buiten stonden en daar borstelden we ook alleen even de zadelplek voor het rijden, alleen even het zand eraf. Juist omdat ze altijd buiten staan hebben ze hun huidvet nodig. Volgens mij is dit ook buiten het hoogseizoen gefilmd, dus ik kan me voorstellen dat het best koud kan worden in de nacht bij Hans.

Mug schreef op 03-08-2022 om 10:19:

[..]

Toen werd Dave wel een beetje wit om zijn neus, daar kan hij niet tegenop bieden 😂

Haha, ja die was zwaar onder de indruk van de speedboot, veel meer dan Denise.

amarna schreef op 03-08-2022 om 12:05:

[..]

Van wie is die? Ik vind alle honden leuker dan de deelnemers. De Deense dog met stip op 1

Klopt zeker, ze zijn allemaal leuk! Joey is dat superschattige knuffelhondje van Denise.

Rondstruiner schreef op 03-08-2022 om 14:24:

[..]

Klopt zeker, ze zijn allemaal leuk! Joey is dat superschattige knuffelhondje van Denise.

Hij zat zooo lief bij Dave op schoot. Helemaal op zn gemak.  

Dave is meer onder de indruk van Ben dan Denise.  Ze toont nooit veel emotie. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Martijn ineens bedolven onder de vrouwen.  Al heeft hij met Simone een klik. Met Marian nog niet.

Daisy spreekt geen Frans.  Vind ik een minnetje.  Hans ook?  Qua taal en handen-uit-de-mouwen  vind ik Petra beter passen.

Tjerk was enorm gecharmeerd van Rita.  Grappige draai in het programma...

haha, ik dacht stiekem ook al dat als het met Ted niets zou worden hij ook nog voor haar vriendin zou kunnen gaan. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.