Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

LostJellyfish83

LostJellyfish83

02-08-2022 om 11:21

Rondstruiner schreef op 02-08-2022 om 10:56:

[..]

Heb ik iets gemist? Wanneer deed ze dan onaardig tegen haar?

Ik vond ze (allebei) dan eerder onaardig tegen Petra.  Zij werd compleet genegeerd toen ze boodschappen ging doen. 

Mug schreef op 02-08-2022 om 11:21:

[..]

Ik vond ze (allebei) dan eerder onaardig tegen Petra. Zij werd compleet genegeerd toen ze boodschappen ging doen.

Ze zeiden haar niet eens gedag.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

02-08-2022 om 11:26

watertoren schreef op 02-08-2022 om 11:22:

[..]

Echt onbeschoft vond ik dat

MRI

MRI

02-08-2022 om 11:34

watertoren schreef op 02-08-2022 om 11:22:

[..]

precies en dan zou Petra zich jaloers gedragen... Ze is in een keer tot non-persoon verklaard. Nee het is echt niet leuk hoe er met Petra omgegaan wordt. De jongelui van de podcast over B&BVL vinden het ook schandalig:

https://podcastluisteren.nl/ep/Reality-Check-BandB-Afl-16-Denken-met-kleine-Hans-en-een-Tete-a-Ted

Mug schreef op 02-08-2022 om 11:21:

[..]

Ik vond ze (allebei) dan eerder onaardig tegen Petra. Zij werd compleet genegeerd toen ze boodschappen ging doen.

Ja, echt niet leuk was dat.

MRI schreef op 02-08-2022 om 09:34:

[..]

Precies, wil je daar naast leven? zelf is Petra misschien wel jonger dan Hans maar zodra er een een wat jongere en in zijn ogen aantrekkelijke vrouw langskomt zwelt zijn borstkas op en gaat hij over 'kleine hans' praten.

Weet je zeker dat het zijn borstkas is die opzwelt? 

MRI

MRI

02-08-2022 om 14:02

Vrijevlinder schreef op 02-08-2022 om 13:51:

[..]

Weet je zeker dat het zijn borstkas is die opzwelt?

haha nee er zwelt natuurlijk meer op (althans dat zou hij wel willen) maar egotechnisch gezien begint zijn borstkas ook ruimte in te nemen

MRI schreef op 02-08-2022 om 14:02:

[..]

haha nee er zwelt natuurlijk meer op (althans dat zou hij wel willen) maar egotechnisch gezien begint zijn borstkas ook ruimte in te nemen

Wat reageert Daisy kinderachtig op die kroket!  Hans trouwens ook hoor, met zn verrassing.
Jammer van Petra. Ik vind haar veeeel leuker dan die hyperDaisy.  En met haar rust en nuchterheid past ze beter bij Hans.

Die nieuwe dame bij Hans in Italie is tot nu toe een succes.  Weldadige rust na de augurkenrel en de zweefvlieg.  Nieuwe bezems vegen schoon, zowel letterlijk als figuurlijk 

Is Tjerk de ware?  Ik denk nog steeds dat geen enkele gepensioneerde man de energie en ambitie van Ted aan kan.

amarna schreef op 02-08-2022 om 15:47:

Wat reageert Daisy kinderachtig op die kroket! Hans trouwens ook hoor, met zn verrassing.
Jammer van Petra. Ik vind haar veeeel leuker dan die hyperDaisy. En met haar rust en nuchterheid past ze beter bij Hans.

Die nieuwe dame bij Hans in Italie is tot nu toe een succes. Weldadige rust na de augurkenrel en de zweefvlieg. Nieuwe bezems vegen schoon, zowel letterlijk als figuurlijk

Is Tjerk de ware? Ik denk nog steeds dat geen enkele gepensioneerde man de energie en ambitie van Ted aan kan.

Dit idd. En veel mannen van die generatie en van de 'allure' die Ted zoekt willen een vrouw die tegen hun opkijkt. Die willen 'het mannetje' zijn. En niet de man achter de succesvolle vrouw. Dat is een rol die maar weinig mannen zal passen.

amarna schreef op 02-08-2022 om 15:47:

Wat reageert Daisy kinderachtig op die kroket! Hans trouwens ook hoor, met zn verrassing.
Jammer van Petra. Ik vind haar veeeel leuker dan die hyperDaisy. En met haar rust en nuchterheid past ze beter bij Hans.

Die nieuwe dame bij Hans in Italie is tot nu toe een succes. Weldadige rust na de augurkenrel en de zweefvlieg. Nieuwe bezems vegen schoon, zowel letterlijk als figuurlijk

Is Tjerk de ware? Ik denk nog steeds dat geen enkele gepensioneerde man de energie en ambitie van Ted aan kan.

Op het eerste gezicht in ieder geval wel een betere match dan de voorgaande twee. Deze man is ondernemer, ligt al wel meer in het straatje van Ted. En ik heb het gevoel dat deze iets meer uit het milieu komt van waar Ted op valt.

Meesje schreef op 02-08-2022 om 16:27:

[..]

Dit idd. En veel mannen van die generatie en van de 'allure' die Ted zoekt willen een vrouw die tegen hun opkijkt. Die willen 'het mannetje' zijn. En niet de man achter de succesvolle vrouw. Dat is een rol die maar weinig mannen zal passen.

Niet mee eens. Veel succesvolle mannen kunnen het echt wel aan om een succesvolle vrouw aan hun zijde te hebben. 

GroenTuintje schreef op 02-08-2022 om 17:13:

https://twitter.com/nonameisje/status/1553091593632088064?s=20&t=Q1Q0dKqtcNN52uQp9Fsi_A

wat een verschil, beide 54 jaar (Jos en Hans (Italië)

Goed opgemerkt. Ik vind dat nu met bijna 40 soms ook al schokkend, die verschillen. Sommige van mijn leeftijdsgenoten zijn echt al oud, daar schrik ik soms van als ik bijvoorbeeld oud klasgenoten tegenkom.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

02-08-2022 om 18:20 Topicstarter

Ik vind 'ondernemer'  altijd zo'n vaag beroep. Wat onderneem je dan?
Verkoop je jachten of kweek je peren?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.