Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Mug schreef op 01-08-2022 om 21:43:

Hans Fr loopt zich ook wel enorm aan te stellen zeg, ik snap t chagrijn van Petra wel.

Ik ook.

In de video waarin Hans zich voorstelde zei hij nog heel nadrukkelijk dat hij niet van domme vrouwen houdt, dus ik snap niet zo goed dat hij zo enthousiast is over een vrouw die reageert als een superblije kleuter als je haar een kroketje belooft.

Brabeau schreef op 01-08-2022 om 21:07:

Haha nou alsof ze al een half jaar in het buitenland zit en al die tijd geen kroketten op heeft 😂

Hahaha ja. Ik vond het ook al zo overdreven 

Moxxie schreef op 01-08-2022 om 21:51:

In de video waarin Hans zich voorstelde zei hij nog heel nadrukkelijk dat hij niet van domme vrouwen houdt, dus ik snap niet zo goed dat hij zo enthousiast is over een vrouw die reageert als een superblije kleuter als je haar een kroketje belooft.

Ik snap Petra ook, vind Hans echt tenenkrommend irritant doen. Hij vindt zichzelf helemaal het mannetje ofzo.

Rondstruiner schreef op 01-08-2022 om 21:54:

[..]

Ik snap Petra ook, vind Hans echt tenenkrommend irritant doen. Hij vindt zichzelf helemaal het mannetje ofzo.

Hij denkt met Kleine Hans al zegt hij zelf dat hij dat niet moet doen.

Ik denk dat hij zich erg gevleid voelt door Daisy.

Rondstruiner schreef op 01-08-2022 om 21:54:

[..]

Nou, dit inderdaad. Ik vind het een vervelend mannetje, en dan die voldane grijns. Volgens mij denkt hij de hele dag aan seks. 

En nu weer hoe hij de dames aan het uittesten is. Niet bepaald sympathiek en iemand met een heel groot ego. 

Die Tjerk doet mij aan iemand denken van de tv, een voetbal coach of commentator of zo. Ik kom er niet op.

Dolfje schreef op 01-08-2022 om 21:58:

[..]

Hij denkt met Kleine Hans al zegt hij zelf dat hij dat niet moet doen.

Ik denk dat hij zich erg gevleid voelt door Daisy.

Dat gesprek klonk niet heel spontaan ofzo, lekker wel half ingesproken

ik snapte Ted trouwens ook niet helemaal. Eerst over Ab klagen dat hij aan het opscheppen was over waar in de wereld hij allemaal geweest is. Dat hoefde ze allemaal niet te weten zei ze en nu bij Tjerk vind ze het helemaal geweldig.

Maar ze hoeft niet van Tjerk te weten of hij ziek is... 🤔 Begreep ik ook weer niks van, van die opmerking. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-08-2022 om 22:34

Tjerk was gelukkig dan wel weer galant en hij spreekt Frans. Hij kan meteen niet meer stuk bij Ted 

MRI

MRI

01-08-2022 om 23:00

Vrijevlinder schreef op 01-08-2022 om 22:11:

[..]

Nou, dit inderdaad. Ik vind het een vervelend mannetje, en dan die voldane grijns. Volgens mij denkt hij de hele dag aan seks.

En nu weer hoe hij de dames aan het uittesten is. Niet bepaald sympathiek en iemand met een heel groot ego.

echt hè? Daisy die als een kind van zes staat te juichen omdat ze een kroketje krijgt... Ik vind haar ook helemaal niet mooier dan Petra met dat rare vette haar. Ik begrijp niet dat kleine Hans hier zo van steigert (stijgert?) Alleen maar omdat ze jonger is en zijn ego oppoetst door te flirten? En hij doet zo arrogant met zijn testjes. Nee niet sympathiek

Brabeau schreef op 01-08-2022 om 22:27:

[..]

Dat gesprek klonk niet heel spontaan ofzo, lekker wel half ingesproken

Leek wel*

Wat een jaloerse griet die Petra. Ik las ook ergens dat ze zelf is vreemd gegaan met een logé bij haar eigen b&b (ze deed met haar ex mee met ik vertrek)

GroenTuintje schreef op 02-08-2022 om 00:30:

Wat een jaloerse griet die Petra. Ik las ook ergens dat ze zelf is vreemd gegaan met een logé bij haar eigen b&b (ze deed met haar ex mee met ik vertrek)

Tenzij Petra dat zelf heeft gedeeld in een interview, vind ik het persoonlijk niet zo leuk om dat soort geroddel over deelnemers hier te delen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.