Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Beterlaat2021! schreef op 31-07-2022 om 11:52:

Het lijkt me, zowel bij Martijn als bij Astrid, sowieso moeilijk om een relatie te beginnen onder 'het toeziend oog' van ouders of kinderen....

Precies en wat denk je van Hans in Italie die nog samen woont met zijn ex. Het lijkt me niet dat je een goede relatie op kunt bouwen als je ex constant in de buurt is.

Mug schreef op 31-07-2022 om 12:19:

[..]

Dat lijkt mij ook zeker, maar die ouders zouden zelf wat meer discreet kunnen doen ipv overal bij te zitten.

Maar goed, je weet niet hoe het geknipt is. Wie weet waren ze wel heel vaak uit de buurt, maar dat geeft geen spraakmakende tv 😆

Dit inderdaad, wij krijgen een fractie mee van wat daar gebeurd. Er zullen genoeg “normale” momenten zijn op zulke dagen. Vanuit urenlang  filmmateriaal worden de interessante momenten gekozen.

Met (te)veel normale momenten daar komen weinig programma’s mee weg. Railaway is z’n voorbeeld waarbij “saaiheid en degelijkheid” juist hun sterke punten zijn. De rust die dat programma biedt vinden de kijkers van Railaway fijn* leuk programma overigens maar dat is verder off topic.

Een B&B vol liefde zou daar veel minder goed mee wegkomen, kijkers smullen daarvan. Hoewel het natuurlijk ook gevaarlijk kan worden door het te dik er boven te gaan leggen. Zoals in het voorstukje te zien is volgende keer iets met een ex van een van de deelnemers die ook betrokken gaat worden. Prima als je met een ex door een deur kan, of samen een keer terras pakt bijvoorbeeld, maar op dit soort momenten wil je daar toch ver weg van blijven. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

31-07-2022 om 14:09 Topicstarter

Over 'exen' gesproken... ik kan me niet herinneren of Hans (Ita) in het voorstelfilmpje heeft gemeld dat hij sámen met zijn ex de B&B runt en dat zij daar ook in het gebouw woont....  Dat is toch een onmogelijke situatie! 

Beterlaat2021! schreef op 31-07-2022 om 14:09:

Over 'exen' gesproken... ik kan me niet herinneren of Hans (Ita) in het voorstelfilmpje heeft gemeld dat hij sámen met zijn ex de B&B runt en dat zij daar ook in het gebouw woont.... Dat is toch een onmogelijke situatie!

Precies, dat was wel netjes geweest of dat het bij de extra informatie was gemeld die kandidaten vermoedelijk krijgen.

zouden Hans Italië en Jack Plooij broers zijn?

Beerlover schreef op 31-07-2022 om 17:42:

zouden Hans Italië en Jack Plooij broers zijn?

Hahaha!  Ze lijken inderdaad veel op elkaar!

https://vm.tiktok.com/ZMNqMH5q7/?k=1
Kwam net dit op Tiktok tegen 

MidasWolf schreef op 28-07-2022 om 21:41:

Ik vind Ted er ook niet aardiger op worden, die kan soms best scherp uit de hoek komen, zoals met dat gesprek van Ab.
Die moest ook al zo snel weg, valt mij nu wel op.

Beetje late reactie, maar Ab wilde zelf op stel en sprong weg nadat Ted hem zei dat het niets ging worden. Die werd er niet zoals Dirk uitgegooid.

dit is de beste match tot nu toe voor Ted, ik ben benieuwd!

Haha nou alsof ze al een half jaar in het buitenland zit en al die tijd geen kroketten op heeft 😂

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-08-2022 om 21:10

Brabeau schreef op 01-08-2022 om 21:07:

Haha nou alsof ze al een half jaar in het buitenland zit en al die tijd geen kroketten op heeft 😂

Nou echt hè! Ze is er net een dag 😂

Die opluchting bij Libera dat er nu een 'normale' vrouw is gearriveerd 😂.

Brabeau schreef op 01-08-2022 om 21:07:

Wat een belachelijke reactie was dat van die Daisy, sowieso al vreemd dat zijn verrassing voor twee volwassen vrouwen kroketten is.

Ik snap die haren van Daisy echt niet

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-08-2022 om 21:43

Hans Fr loopt zich ook wel enorm aan te stellen zeg, ik snap t chagrijn van Petra wel. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.