Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Beerlover schreef op 28-07-2022 om 07:34:

Financieel adviseur, toch.

Ja

Beerlover schreef op 28-07-2022 om 07:34:

Financieel adviseur, toch.

Dank. 

Ben benieuwd hoe lang zij het met elkaar uit houden. 

Nou nog 1 zo'n vistochtje en hij kan tussen 6 plankjes naar huis 

Beerlover schreef op 28-07-2022 om 09:02:

Nou nog 1 zo'n vistochtje en hij kan tussen 6 plankjes naar huis

het is geen sportieve man nee

HAHA!wait..what schreef op 28-07-2022 om 00:08:

[..]

En datzelfde had ze met Piet ook gedaan toch? Misschien dat Ab zich wilde bewijzen.. Ik vind ze tot nu toe allemaal niet zo leuk daar! Piet in het begin nog wel aardig maar een aantal uitspraken van hem vond ik minder. Misschien ook omdat hij zich geen houding wist te geven

Met Piet wilde ze gaan vissen (of Piet wilde zelf gaan vissen?) dus met een andere insteek. 

Ik ben nog steeds aan het denken hoe dat is gegaan toen Simone en Martijn die date hadden samen. Beide ouders én Marjan die ineens vinden dat het lang genoeg geduurd heeft en dus een kijkje gaan nemen..? Wat een raar en ongemakkelijk moment was dat voor iedereen!

Ook raar dat Simone met veel bombarie ging aankondigen te gaan koken, maar er alleen een soepje en een tomaat met mozarella op tafel kwam. Hebben we het hoofdgerecht gemist of was dat er uberhaupt niet? 

redbulletje schreef op 28-07-2022 om 10:30:

Ook raar dat Simone met veel bombarie ging aankondigen te gaan koken, maar er alleen een soepje en een tomaat met mozarella op tafel kwam. Hebben we het hoofdgerecht gemist of was dat er uberhaupt niet?

Ik moest daar ook zo om lachen. Inderdaad een hoop bombarie om een pompoensoep. 

redbulletje schreef op 28-07-2022 om 10:30:

Haha ja, ik was ook verbaasd. Tomatensalade bij de soep vond ik trouwens ook een gekke combi. En dan idd geen hoofdgerecht. En die arme Martijn was half dronken, die had vast behoefte aan een iets stevigere maaltijd.

Het valt me op in dit programma dat veel mensen overal naar toe rijden met de auto maar wel alcohol drinken. Ik vermoed dat het ook niet blijft bij dat ene drankje wat we te zien krijgen.

watertoren schreef op 28-07-2022 om 11:08:

Het valt me op in dit programma dat veel mensen overal naar toe rijden met de auto maar wel alcohol drinken. Ik vermoed dat het ook niet blijft bij dat ene drankje wat we te zien krijgen.

Ja was mij ook al opgevallen.

Ik denk dat ze soms dat ene glaasje al niet leegdrinken. Maar dat dat wordt neergezet omdat het gezellig uitziet oo beeld oid. 
En mss rijdt de productie. Ik neem aan dat de camera en geluidsmensen niet drinken.

Martijn zei toch dat ie een hoop gedronken had aan de waterplaats, die fles zal wel schoon leeg zijn gegaan.

Misschien nemen ze het in sommige buitenlanden niet zo nauw met (iets) alcohol achter het stuur zo als hier vroeger ook. Dan praat ik over mijn ouders hun tijd toen zij begin 20 waren rond 1980-1985.

MidasWolf schreef op 28-07-2022 om 16:31:

Misschien nemen ze het in sommige buitenlanden niet zo nauw met (iets) alcohol achter het stuur zo als hier vroeger ook. Dan praat ik over mijn ouders hun tijd toen zij begin 20 waren rond 1980-1985.

Dat is zeker zo hoor ik van vrienden die veel in Spanje zitten en met Spanjaarden omgaan. Na het uit eten en flink drinken stappen ze allemaal gewoon in de auto.

Ik zie het hier op feestjes waar de generatie van ouders en schoonouders( 65+) bij zijn ook. Wij gaan altijd met de fiets of taxi of blijven slapen of zo maar zij stappen na een flink aantal bellen wijn gewoon in de auto.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.