Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Beerlover
27-07-2022 om 22:37
Martijn had al een filmpje van wel 2 minuten gezien dus hij wist alles al. Ook zonder zonnebril.
HAHA!wait..what
27-07-2022 om 22:43
Eindelijk weer bij met alle afleveringen kijken én al jullie reacties 😁
Jeetje, hoe lang duurde dat vissen wel niet bij Ted en Ab? 😅 Ik vind haar iedere aflevering een beetje minder leuk worden eigenlijk..
Pfff en Martijn en z'n ouders inderdaad! Vreselijk hoe ze overal bij zijn.. Beetje gek vond ik dat Simone opeens haast maakte om een date met hem te regelen. En ook dat ze 'ineens' naar hem toe kwam, toen hij met Marjan praatte en toevallig over hetzelfde onderwerp.
Sowieso vind ik er erg veel 'toevalligheden' tussen zitten dit seizoen. Met naar huis willen en toevallig beide dat gesprek op hetzelfde moment willen.
Brooklyn28
27-07-2022 om 22:46
Dat vissen bij Ted was walgelijk. Een dier in doodsnood en dan nog staan juichen.
HAHA!wait..what
27-07-2022 om 22:48
Brooklyn28 schreef op 27-07-2022 om 22:46:
Dat vissen bij Ted was walgelijk. Een dier in doodsnood en dan nog staan juichen.
En zo te zien duurde dat ook uren? Sneu voor zo'n beestje..
Rondstruiner
27-07-2022 om 22:52
Ik vond dat ook naar, ik hou sowieso niet van vissen. Veel mensen zien vissen niet als levende wezens met gevoel helaas.
redbulletje
27-07-2022 om 22:54
Ik ken iemand die speciaal op visreis gaat om op deze manier zulke grote vissen te vangen. Die hele krachtstrijd is juist de sport voor de sportvisser. Voor mij zou het allemaal veel te lang duren , het was nog licht toen ie beet had en al hartstikke donker toen de vis eindelijk aan boord lag. Van mij had de visser het zelf af mogen maken. Ik zie de lol er niet van in en snap niet dat ie niet met een elektrische lier wordt binnengetakeld.
Cookielover
27-07-2022 om 22:56
Verschrikkelijk inderdaad.
redbulletje
28-07-2022 om 00:02
Snap trouwens ook niet dat Ted zei we gaan op sunsetcruise dat ze op een vissersboot ging. Ik verwacht dan een romantische catamaran of jacht met eten en drinken aan boord.
HAHA!wait..what
28-07-2022 om 00:08
redbulletje schreef op 28-07-2022 om 00:02:
Snap trouwens ook niet dat Ted zei we gaan op sunsetcruise dat ze op een vissersboot ging. Ik verwacht dan een romantische catamaran of jacht met eten en drinken aan boord.
En datzelfde had ze met Piet ook gedaan toch? Misschien dat Ab zich wilde bewijzen.. Ik vind ze tot nu toe allemaal niet zo leuk daar! Piet in het begin nog wel aardig maar een aantal uitspraken van hem vond ik minder. Misschien ook omdat hij zich geen houding wist te geven
Dolfje
28-07-2022 om 07:21
Nou dat dansen van Martijn met zijn in adoratie op kijkende kabouter-moeder was ook tenenkrommend. Ik zou echt afknappen op die constant aanwezigheid van die ouders.
Vrijevlinder
28-07-2022 om 07:29
HAHA!wait..what schreef op 28-07-2022 om 00:08:
[..]
En datzelfde had ze met Piet ook gedaan toch? Misschien dat Ab zich wilde bewijzen.. Ik vind ze tot nu toe allemaal niet zo leuk daar! Piet in het begin nog wel aardig maar een aantal uitspraken van hem vond ik minder. Misschien ook omdat hij zich geen houding wist te geven
Dat denk ik. Hij voelde zich de underdog bij die twee en dan roep je onhandige dingen.
Ab had een ontzettend rood hoofd op het laatst.
Wat voor baan had Ad in zijn werkzame leven? Ik heb een bepaald beeld bij die man, maar weet niet of het klopt.
Vrijevlinder
28-07-2022 om 07:33
Dolfje schreef op 28-07-2022 om 07:21:
Nou dat dansen van Martijn met zijn in adoratie op kijkende kabouter-moeder was ook tenenkrommend. Ik zou echt afknappen op die constant aanwezigheid van die ouders.
Ik ook. Als ik een relatie heb, wil ik de relatie met die persoon en niet met zijn hele familie.
Ik vind Martijn een lieve jongen, maar wel een die te veel onder het plak zit. Dat zie je vaker. Dan hebben ze lieve ouders die altijd alles gedaan hebben en hem altijd beschermden in het leven, vaak wat te veel, en dan is het net of mist er een stukje pit.
Want Martijn kan natuurlijk zelf initiatief nemen wat meer met hen te doen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.