Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Nou spannend, zou Dirk weg gaan?

Meesje schreef op 27-07-2022 om 21:09:

Die Martijn: 'je leert veel van gasten. Ik vraag bijvoorbeeld wat voor werk ze doen.'

En dan suggereert Marian dat hij wel wat vragen mag stellen 'ik weet wat voor werk je doet'. En dan de toelichting dat hij alles al van haar weet. Hij is wel heel oppervlakkig geïnteresseerd. Beetje vriendenboekjes niveau is zijn interesse: leeftijd, naam, werk, hobby's en dan weet je wel genoeg

Dit ook inderdaad.
Daar vind ik ook nog wel een verschil in zitten tussen dingen weten en geïnteresseerd zijn, in hoe iemand bijvoorbeeld in het leven staat, interesse tonen inhaken op hetgeen wat zij vertellen. Dat laatste mag hij nog wel aan werken.

Mmm, dat vind ik nou ook weer niet zo netjes van Natasja, om Dirk er eigenlijk meteen uit te gooien.

joh, wat ongastvrij. Je slaapt maar in een hotel onderweg. 

Brabeau schreef op 27-07-2022 om 21:22:

joh, wat ongastvrij. Je slaapt maar in een hotel onderweg.

Dit ja, ze wist niet hoe snel ze hem kwijt moest raken.  Wanneer  hij zich terug trekt op zijn kamer had hij toch prima kunnen blijven tot de volgende ochtend. 
Ze hadden zich prima kunnen afzonderen van hem. Desnoods met een avondwandeling. 

Rondstruiner schreef op 27-07-2022 om 21:21:

Mmm, dat vind ik nou ook weer niet zo netjes van Natasja, om Dirk er eigenlijk meteen uit te gooien.

Nou, dat vind ik ook niet netjes. Hij kan toch best een nachtje slapen. Hij nam het gelukkig sportief op.

MidasWolf schreef op 27-07-2022 om 21:25:

[..]

Dit ja, ze wist niet hoe snel ze hem kwijt moest raken. Wanneer hij zich terug trekt op zijn kamer had hij toch prima kunnen blijven tot de volgende ochtend.
Ze hadden zich prima kunnen afzonderen van hem. Desnoods met een avondwandeling.

En had het anders de avond van te voren gezegd, toen wist ze ook heus al wel dat ze hem de volgende dag weg zou sturen. Dan had hij de volgende ochtend aan kunnen rijden. Je zou van een b&b eigenaar toch iets meer gastvrijheid verwachten.

Zou voor mij wel een minpunt zijn, hoe Natasja met hem omgaat.

horizontale verlangens, haha

Meesje schreef op 27-07-2022 om 21:36:

horizontale verlangens, haha

Die hebben Richard en Simone ook. 

Die ouders zijn ook niet subtiel aanwezig. Die zijn overal actief bij. Pfoe

Meesje schreef op 27-07-2022 om 21:43:

Als ouder zijnde zou je dat toch door moet hebben. 

Meesje schreef op 27-07-2022 om 21:43:

Ja, echt vreselijk lijkt mij dat als je daar als partner komt.

Rondstruiner schreef op 27-07-2022 om 21:45:

[..]

Ja, echt vreselijk lijkt mij dat als je daar als partner komt.

Ik was heel hard weg gerend. Hoe ga je nu open gesprekken hebben als steeds die ouders erbij zijn. Martijn lijkt er zelf weinig last van te hebben, anders had hij initiatief kunnen nemen om eens apart te gaan eten. Het is blijkbaar is big happy family. 

Rondstruiner schreef op 27-07-2022 om 21:21:

Ja, vond dat oprecht sneu voor hem. Het is toch acht uur rijden, zou voor mij een eind zijn. En dat liever 's morgens fris opstaan en dan rijden dan in de middag? weggestuurd worden. Is een minpunt van haar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.