Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Vlucht ze toch maar gauw terug naar Ab die brult: ooobéer, ooobéeer.....brang euns wat

Sylvia met de lange nagels schijnt dan ook nog pianoles te geven.
Dat zou ik weleens willen zien met die klauwtjes….

Fluitekruid schreef op 27-07-2022 om 18:47:

Sylvia met de lange nagels schijnt dan ook nog pianoles te geven.
Dat zou ik weleens willen zien met die klauwtjes….

Harp zou een betere keus zijn geweest

Ze maakt zo een vleermuizensoepje volgens mij en gaat daarna rusten in haar sarcofaag.

Jeeeeej, daar gaan we weer! Na een lange en drukke dag écht zin hier in  

En dan zit ik alleen 😞

Meesje schreef op 27-07-2022 om 20:55:

En dan zit ik alleen 😞

Hé ik ben er ook 

Nu de rest nog…

Richard: De wauw factor was er niet 
Wauw factor brrrrrrr…

Wat is dat toch voor uitspraak, hoor hem af en toe voorbij komen in dit soort programma’s. 

MidasWolf schreef op 27-07-2022 om 20:57:

[..]

Hé ik ben er ook

Nu de rest nog…

Oh gelukkig. Hoi!

Meesje schreef op 27-07-2022 om 21:00:

[..]

Oh gelukkig. Hoi!

Hoi, ook hier weer zin om te kijken.

Meesje schreef op 27-07-2022 om 20:55:

En dan zit ik alleen 😞

Hoi!

MidasWolf schreef op 27-07-2022 om 20:59:

Richard: De wauw factor was er niet
Wauw factor brrrrrrr…

Wat is dat toch voor uitspraak, hoor hem af en toe voorbij komen in dit soort programma’s.

Als Richard het zegt klinkt het wel grappig vind ik 

Die Martijn: 'je leert veel van gasten. Ik vraag bijvoorbeeld wat voor werk ze doen.'

En dan suggereert Marian dat hij wel wat vragen mag stellen 'ik weet wat voor werk je doet'. En dan de toelichting dat hij alles al van haar weet. Hij is wel heel oppervlakkig geïnteresseerd. Beetje vriendenboekjes niveau is zijn interesse: leeftijd, naam, werk, hobby's en dan weet je wel genoeg

Goed dat die dames dat aankaarten bij Martijn.

Meesje schreef op 27-07-2022 om 21:09:

Die Martijn: 'je leert veel van gasten. Ik vraag bijvoorbeeld wat voor werk ze doen.'

En dan suggereert Marian dat hij wel wat vragen mag stellen 'ik weet wat voor werk je doet'. En dan de toelichting dat hij alles al van haar weet. Hij is wel heel oppervlakkig geïnteresseerd. Beetje vriendenboekjes niveau is zijn interesse: leeftijd, naam, werk, hobby's en dan weet je wel genoeg

Ja, die moet echt even aan de bak.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.