Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

LostJellyfish83

LostJellyfish83

26-07-2022 om 21:58

@GroenTuintje en Moxxie    

ik ben een Hayriye:

We weten nog steeds niet helemaal hoe je deze naam uitspreekt, maar dat maakt jou gelukkig niet zoveel uit. Jij vindt over het algemeen alles wel prima. Behalve Desiree dan.

Het valt me op dat Ted Piet geen enkele zin liet uitspreken. Ze maakt steeds zijn zinnen af of neemt het gesprek over. Ik geloof niet dat Ted in staat is om te luisteren. 

Waarom zij steeds vrouw van de wereld wordt genoemd ontgaat mij. Ik zie het wereldse er niet zo aan. 

Rondstruiner schreef op 26-07-2022 om 21:11:

"Ik heb de bijbel bestudeerd, wist je dat?"

Dit was echt te erg.

Mug schreef op 26-07-2022 om 21:58:

@GroenTuintje en Moxxie

Die uitslag is gewoon altijd Desiree 

Vrijevlinder schreef op 26-07-2022 om 22:09:

Het valt me op dat Ted Piet geen enkele zin liet uitspreken. Ze maakt steeds zijn zinnen af of neemt het gesprek over. Ik geloof niet dat Ted in staat is om te luisteren.

Waarom zij steeds vrouw van de wereld wordt genoemd ontgaat mij. Ik zie het wereldse er niet zo aan.

Ik denk dat de omgeving hierbij ook een rol speelt, op het Franse platteland of in het Beierse woud komt het al heel anders over. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

27-07-2022 om 09:46 Topicstarter

(Ik ben Hayriye!   ).

Die Hans Italië, dat wordt weer een drama. Maar ja, die Sylvia is ook niet in orde hoor. Zweverige vrouw van de wereld. En Hans de nuchterheid zelve.  Wát een mismatch.
Sylvia zegt "Ik hou niet van spaghetti".  Gelukkig dat het macaroni was dan...!

Ik voorzie, (zonder dat ik vooruit kán kijken), dat Sylvia binnenkort op haar bezemsteel mag vertrekken.

Die gaat met die Italo-Duitser mee.

Beerlover schreef op 27-07-2022 om 10:18:

Die gaat met die Italo-Duitser mee.

Wat zit die astrale zieneres met haar dolknagels smerig in dat eten te pulken... Ik zie dat Hans zich aan haar gaat ergeren. En terecht.

Piet vond ik eerst leuk, maar hij blijkt een beetje lomp te zijn.  Hij weet echt niet hoe een vrouw voor zich in te nemen.

De derde dame (Marian?) bij Martijn toont zelf veel initiatief met dat champagneuitje.     Simone voelt concurrentie en gaat ook aan de slag!  Dat wordt spannend!

Ik denk dat Sylvia heel goed bij Ab van Ted zou passen allebei snob en duuuur, veel etc.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

27-07-2022 om 16:12 Topicstarter

Of bij Dirk van Nastasja, samen zweverig!!   (Ik hou van de natuur, ben  geen bouwer en niet gewend mijn handen vuil  te maken...).

Beterlaat2021! schreef op 27-07-2022 om 16:12:

Of bij Dirk van Nastasja, samen zweverig!! (Ik hou van de natuur, ben geen bouwer en niet gewend mijn handen vuil te maken...).

Geniaal idee! (ook nog Ik doe me graag rijk en sophisticated voor...)

Beterlaat2021! schreef op 27-07-2022 om 16:12:

Of bij Dirk van Nastasja, samen zweverig!! (Ik hou van de natuur, ben geen bouwer en niet gewend mijn handen vuil te maken...).

Haha, wat voor leven zouden die dan krijgen samen? Hij druk met zijn Ikagai, zij zittend in een boom. Boodschappen komen nooit in huis want hij gaat ipv naar de super op een terras zitten met wat elektronica en zij gaat natuurlijk niks tillen. Zitten ze helemaal opgedirkt (hihi) aan het diner te wachten, blijkt dat ze beiden niet gekookt hebben. De Engelen komen ook al niet helpen en in de Bijbel staan geen recepten. Die zouden binnen een week verhongeren.

Meesje schreef op 27-07-2022 om 16:23:

[..]

Haha, wat voor leven zouden die dan krijgen samen? Hij druk met zijn Ikagai, zij zittend in een boom. Boodschappen komen nooit in huis want hij gaat ipv naar de super op een terras zitten met wat elektronica en zij gaat natuurlijk niks tillen. Zitten ze helemaal opgedirkt (hihi) aan het diner te wachten, blijkt dat ze beiden niet gekookt hebben. De Engelen komen ook al niet helpen en in de Bijbel staan geen recepten. Die zouden binnen een week verhongeren.

Hahaha, zie het helemaal voor me!

Samen hongerend in een vervuild huis.  Want het huishouden doen kan zij niet met die dolknagels en hij voelt zich daar te goed voor.

Samen vragen ze het universum eerbiedig om schone lakens en een bord stamppot.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.