Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Sylvia 😂 Flirten met de gast. 

Gaan ze nou toch niet op date? Denise en Dave? Wan ze zitten nu opeens met zijn vieren?

o God neeee die ouders

Rondstruiner schreef op 26-07-2022 om 21:36:

Gaan ze nou toch niet op date? Denise en Dave? Wan ze zitten nu opeens met zijn vieren?

Daar gaan ze.

Meesje schreef op 26-07-2022 om 21:40:

[..]

Daar gaan ze.

Ja, ik had verwacht dat ze uit gingen...

Ik vind Dave niet leuk met dat irritante lachje en zegt elk moment top. Ik denk wel dat Denise het goed met hem kan vinden maar ik denk niet dat ze hem echt aantrekkelijk vind.

Rondstruiner schreef op 26-07-2022 om 20:50:

[..]

Ik ben Sylvia😂

Ik ook 

watertoren schreef op 26-07-2022 om 21:43:

Ik vind Dave niet leuk met dat irritante lachje en zegt elk moment top. Ik denk wel dat Denise het goed met hem kan vinden maar ik denk niet dat ze hem echt aantrekkelijk vind.

Dave zit in de friendzone  

Mug schreef op 26-07-2022 om 21:47:

[..]

Oooooo nooooooo , ik ben Desiree

Thank God, ben ik dus niet de enige. Ik dacht al, ik zeg lekker niks.

Rondstruiner schreef op 26-07-2022 om 21:43:

[..]

Ja, ik had verwacht dat ze uit gingen...

Nope, hij neemt haar mee op date in haar eigen bubbelbad 🙈 huhuhu, top, huhu

Ik vind die Ab niks. 

Dat leek mij juist wel een leuke date, kun je goed met elkaar praten zonder al te veel gestoord te worden, best romantisch zo onder de sterren hemel. Misschien komt het deels ook wel doordat ik niet echt een uitgaanstype ben.

Een hottub vind  ik ook tof, dat lijkt mij ook nog wel wat in de tuin.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.