Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Vrijevlinder
20-07-2022 om 08:48
RavIvaR schreef op 20-07-2022 om 07:34:
Ik denk dat ze te lang gewacht heeft met een 1 op 1 date met Gio. En waarom? Alleen maar omdat ze daar zelf voor gevraagd wil worden.
Inderdaad. Dan vraagt ze hem toch zelf. Ze zijn haar gasten, zij mag er ook wat voor doen. Hoe wil je iemand leren kennen als je nooit een op een contact hebt?
Reflectione
20-07-2022 om 09:41
Wat een lieve man die Piet van Ted (ben de aflevering van gisteren aan het kijken). Denk niet dat hij bij Ted past, maar wat een fijne vent zeg.
MRI
20-07-2022 om 09:43
Reflectione schreef op 20-07-2022 om 09:41:
Wat een lieve man die Piet van Ted (ben de aflevering van gisteren aan het kijken). Denk niet dat hij bij Ted past, maar wat een fijne vent zeg.
ja zeker echt een lieverd, ik hoop dat er andere vrouwen zich aanmelden mocht het met Ted niet doorgaan, (en zo ziet het er wel uit)
Dandy
20-07-2022 om 09:44
Reflectione schreef op 20-07-2022 om 09:41:
Nou die opmerking over dat 'hardere fluitje' had van mij niet gehoeven.
MRI
20-07-2022 om 09:46
Ik heb natuurlijk te doen met het verdriet van Richard (is het dan niet wat vroeg al weer een nieuwe vrouw te willen) maar mèn, die stem en dat de hele tijd schreeuwerig over zichzelf praten en die gore tongzoen. Ik begrijp niet dat vrouwen voor hem kunnen vallen, ik vind die beide vrouwen veel leuker dan die man.
Reflectione
20-07-2022 om 09:58
Dandy schreef op 20-07-2022 om 09:44:
[..]
Nou die opmerking over dat 'hardere fluitje' had van mij niet gehoeven.
Nee van mij ook niet, maar volgens mij lokt zij dat ook een beetje uit. Ze wilde ook grapjes enzo (en ja, ik weet dat je die anders kan maken, maar hij doet zn best denk ik)
Reflectione
20-07-2022 om 09:59
MRI schreef op 20-07-2022 om 09:46:
Ik heb natuurlijk te doen met het verdriet van Richard (is het dan niet wat vroeg al weer een nieuwe vrouw te willen) maar mèn, die stem en dat de hele tijd schreeuwerig over zichzelf praten en die gore tongzoen. Ik begrijp niet dat vrouwen voor hem kunnen vallen, ik vind die beide vrouwen veel leuker dan die man.
Helemaal niet het goede moment, hij is te druk met doe B&B afmaken en vraag me ook af of hij een relatie zoekt of alleen seks.
Ik vind hem niet leuk, brr
MRI
20-07-2022 om 10:27
Reflectione schreef op 20-07-2022 om 09:59:
[..]
Helemaal niet het goede moment, hij is te druk met doe B&B afmaken en vraag me ook af of hij een relatie zoekt of alleen seks.
Ik vind hem niet leuk, brr
ja of seks en een kokkin en iemand die zijn verhalen aanhoort (terwijl hij haar niks vraagt of de gelegenheid geeft haar inbreng te hebben).
Vrijevlinder
20-07-2022 om 10:38
Haha, ik vind hem er niet aantrekkelijker op worden. Ik denk dat het op zich een hele lieve kerel is, maar die drukte moet je maar tegen kunnen. En die tongzoen zag er niet bepaald smakelijk uit.
Dolfje
20-07-2022 om 11:16
Ik zou helemaal gek worden van die Richard. Ik kan hem ook niet verstaan.
Beerlover
20-07-2022 om 12:45
ik dacht dat ik een smakkend geluid hoorde toen Richard Simone voor het eten haalde.
Beterlaat2021!
20-07-2022 om 12:46
Dolfje schreef op 20-07-2022 om 11:16:
Ik zou helemaal gek worden van die Richard. Ik kan hem ook niet verstaan.
Daarom heb ik de ondertiteling aan. TT 888.
Er wordt ergens opgemerkt dat Ted een kakmadam is. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het is een beschaafde aardige vrouw die een heerlijk leven heeft daar, maar toch een man mist. Ze doet van alle B&B eigenaren het meest haar best om het de gasten naar de zin te maken. TOP.
De jongelui hebben het nog steeds druk met 'zichzelf zijn', dat vind ik toch zo ingewikkeld.....
Als er in de diverse B&B's een derde gast bijkomt wordt het allemaal zeer gecompliceerd vrees ik.
Nog steeds geen berichten uit Oostenrijk of Italiaanse Hans.
Tactiek natuurlijk, wij blijven kijken en wachten op nieuws! Cliffhangers!
Meesje
20-07-2022 om 12:52
Beerlover schreef op 20-07-2022 om 12:45:
ik dacht dat ik een snakkend geluid hoorde toen Richard Simone voor het eten haalde.
Dat zou wel de ijzige sfeer aan tafel verklaren.
Knutselkei
20-07-2022 om 13:17
Beerlover schreef op 20-07-2022 om 12:45:
ik dacht dat ik een smakkend geluid hoorde toen Richard Simone voor het eten haalde.
Ja ik ook, net voor hij zei dat t eten klaar was.
MarindaH
20-07-2022 om 14:24
Volgens mij is zijn vrouw vier jaar geleden overleden, lijkt me niet te vroeg.
Het is niet alsof het verdriet na 10 jaar weg is hoor.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.