Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Deze aflevering is nu al leuker dan gisteren 😂

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-07-2022 om 20:38

Sodeknetter, wat is die Desiree onbeschoft! 😵

Desiree op de markt, dit kan toch niet 🥺

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-07-2022 om 20:39

Brabeau schreef op 14-07-2022 om 20:38:

Deze aflevering is nu al leuker dan gisteren 😂

🤣 

Hahahaha wtf. Ze gaat ook gewoon achter de kraam voor haar broccoli. 

Fakka fakka moeoeoeoe. Die slager lacht er maar eens mee

"soms moet je gewoon over je grenzen heen" nou lekker om dat achteraf te horen 😅

Meesje schreef op 14-07-2022 om 20:43:

Hahahaha wtf. Ze gaat ook gewoon achter de kraam voor haar broccoli.

Fakka fakka moeoeoeoe. Die slager lacht er maar eens mee

Echt he?! Pff kan toch niet 

Dat huis van Natasja vind ik echt heel gezellig uitzien. Die keuken, hondje voor de kachel. Leuk!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-07-2022 om 20:52

Meesje schreef op 14-07-2022 om 20:50:

Dat huis van Natasja vind ik echt heel gezellig uitzien. Die keuken, hondje voor de kachel. Leuk!

Nou he, prachtige plek ook bij dat water. Ik was er meteen weg van! 

'Blanco, blanco!' [sic]

Houd je waffel muts, puh-lease!

Ik vind het van/bij Richard niet zo handig dat hij al meteen met Simone aan het zoenen was en alles. Wordt toch wat raar/ongemakkelijk met die nieuwe nu 🤔 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-07-2022 om 21:13

Als ik die ex was, liet ik me toch ook niet telkens zo rondcommanderen door Desiree.

En toch zou ik soms wel wat meer van Desiree in mij willen hebben. Ik ben eerder het tegenovergestelde. Als ik niet weet of ik het goed doe, of ze me leuk vinden, of ik het snap, dan ga ik liever zwijgend in een hoekje initiatiefloos zitten zijn. 
Gewoon denken dat de hele wereld op jou zit te wachten en als ze dat niet doen dat er dan iets mis is met hun lijkt me heeerlijk. 

Mug schreef op 14-07-2022 om 21:13:

Als ik die ex was, liet ik me toch ook niet telkens zo rondcommanderen door Desiree.

Inderdaad; come, help me! En dan dat gesleur aan alle armen.. Zou echt zo snel klaar zijn met zo'n iemand

Meesje schreef op 14-07-2022 om 21:14:

En toch zou ik soms wel wat meer van Desiree in mij willen hebben. Ik ben eerder het tegenovergestelde. Als ik niet weet of ik het goed doe, of ze me leuk vinden, of ik het snap, dan ga ik liever zwijgend in een hoekje initiatiefloos zitten zijn.
Gewoon denken dat de hele wereld op jou zit te wachten en als ze dat niet doen dat er dan iets mis is met hun lijkt me heeerlijk.

Ik weet zeker dat 9 van de 10 mensen jou leuker vinden dan haar!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.