Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

MidasWolf

MidasWolf

11-01-2025 om 16:21 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 11-01-2025 om 15:57:

[..]

Dan moet Midas Wolf vragen of voor hem het topic opengezet kan worden, zodat hij het bij kan houden.

Dat ga ik even vragen.聽

MidasWolf schreef op 11-01-2025 om 16:21:

[..]

Dat ga ik even vragen.

Top聽

MidasWolf

MidasWolf

11-01-2025 om 16:25 Topicstarter

Yumi schreef op 11-01-2025 om 16:22:

[..]

Ik heb de Moderator een verzoek gestuurd.

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

11-01-2025 om 16:29

MidasWolf schreef op 11-01-2025 om 16:25:

[..]

Ik heb de Moderator een verzoek gestuurd.

Hij staat open voor je, veel plezier!

Lexus schreef op 11-01-2025 om 14:49:

[..]

Ik ben zelf iemand die om een optimale dag te hebben, het liefst een halfuurtje in de ochtend alleen doorbrengt. Dus daarin begrijp ik hem wel.聽

...

Ik begrijp zijn gevoel wel. Maar niet dat je dan verwacht dat je gasten op hun kamer blijven. En moeten appen voordat ze er uit mogen. Dan kan hij beter zelf op zijn kamer blijven. Of afspreken dat je om x uur ontbijt maakt en daarv贸贸r聽even tot jezelf komen oid.

MidasWolf

MidasWolf

11-01-2025 om 16:37 Topicstarter

Forum Moderator schreef op 11-01-2025 om 16:29:

[..]

Hij staat open voor je, veel plezier!

Bedankt 馃槉

Meesje schreef op 11-01-2025 om 16:33:

[..]

Ik begrijp zijn gevoel wel. Maar niet dat je dan verwacht dat je gasten op hun kamer blijven. En moeten appen voordat ze er uit mogen. Dan kan hij beter zelf op zijn kamer blijven. Of afspreken dat je om x uur ontbijt maakt en daarv贸贸r even tot jezelf komen oid.

Ja. Okay. Daarom schreef ik ook: Maar ik vind dat een beetje vreemd van mijzelf en besef dat anderen dat niet hebben dus als ik met vrij onbekenden in een huis logeer, leg ik dat uit en regel ik zelf dingen (zoals even thee op mijn kamer drinken). Hij had dit uit kunnen leggen en voor kunnen stellen haar bijvoorbeeld ontbijtspullen in het appartement kunnnen geven, of zelf op zijn slaapkamer te ontbijten. Ik vind niet dat je kunt maken als je gasten hebt dat zij de algemene ruimte niet kunnen betreden. Kortom: leuk dat hij grenzen stelt maar hij bedenkt niet hoe het voor haar is. Ik vond het bot, ik vond het er ook erg lang over gaan.

MidasWolf

MidasWolf

11-01-2025 om 16:55 Topicstarter

Meesje schreef op 11-01-2025 om 16:33:

[..]

Ik begrijp zijn gevoel wel. Maar niet dat je dan verwacht dat je gasten op hun kamer blijven. En moeten appen voordat ze er uit mogen. Dan kan hij beter zelf op zijn kamer blijven. Of afspreken dat je om x uur ontbijt maakt en daarv贸贸r even tot jezelf komen oid.

Als je dat belangrijk vind, dan bespreek je dat toch even van te voren met elkaar.
Ik snap het op zich wel, de manier waarop niet.

Lexus schreef op 11-01-2025 om 16:54:

[..]

Ja. Okay. Daarom schreef ik ook: Maar ik vind dat een beetje vreemd van mijzelf en besef dat anderen dat niet hebben dus als ik met vrij onbekenden in een huis logeer, leg ik dat uit en regel ik zelf dingen (zoals even thee op mijn kamer drinken). Hij had dit uit kunnen leggen en voor kunnen stellen haar bijvoorbeeld ontbijtspullen in het appartement kunnnen geven, of zelf op zijn slaapkamer te ontbijten. Ik vind niet dat je kunt maken als je gasten hebt dat zij de algemene ruimte niet kunnen betreden. Kortom: leuk dat hij grenzen stelt maar hij bedenkt niet hoe het voor haar is. Ik vond het bot, ik vond het er ook erg lang over gaan.

Ja, kennelijk had hij het zich tevoren niet gerealiseerd? Pas toen zij er eenmaal was.聽

Meesje schreef op 11-01-2025 om 17:07:

[..]

Ja, kennelijk had hij het zich tevoren niet gerealiseerd? Pas toen zij er eenmaal was.

Ja dat zal het zijn, maar dan kent hij zichzelf slecht. Hij heeft toch ook one night stands gehad? In ieder geval zijn we het eens dat het charmanter opgelost had kunnen worden

Ja, dat sowieso

Lexus schreef op 11-01-2025 om 17:15:

[..]

聽Hij heeft toch ook one night stands gehad? In ieder geval zijn we het eens dat het charmanter opgelost had kunnen worden

Die ONS kregen wel Bed, maar vast geen Breakfast!

Zilver_gray schreef op 11-01-2025 om 18:59:

Ik dacht Michiel al eerder te hebben gezien..
https://www.linda.nl/nieuws/media/michiel-winter-vol-liefde-lldl/

Ik moest wel lachen toen hij zei dat hij zijn boosheid en verdriet eerst een plek had gegeven en daarna pas het gesprek was aangegaan.....ik dacht, maar eerst wel even voor de camera het eruit gooien聽

MidasWolf schreef op 11-01-2025 om 16:55:

[..]

Als je dat belangrijk vind, dan bespreek je dat toch even van te voren met elkaar.
Ik snap het op zich wel, de manier waarop niet.

Eens. Als je gasten krijgt laat je even zien waar ze alles kunnen vinden etc en dan zeg je meteen hoe en wat voor ontbijt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.