Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Evaluna schreef op 10-01-2025 om 21:21:

[..]

En Michiel ook, jeetje wat een hork die Jan. Niks geen empathie, snel naar huis, er reageert vast wel een leuke man voor Michiel.

Ja .

Jorik heeft een gek snorretje vind ik. 

Ik vind Jan echt een nare man. Wat een ontzettend ongezellige man. Alles is moeilijk en gedoe. Alles is stom. En hij is hypersensitief, maar hij lijkt dit helemaal niet aan te voelen. Gaat zich alleen maar ergeren aan alles dat zijn rust verstoort. Ben benieuwd of hij bij alle mannen zo gaat doen. Ik snap ook niet waarom hij of Michiel dit niet afkapt. Zitten ze daar alletwee ongelukkig te zijn.

Jan is alleen hoog sensitief voor zijn eigen behoeftes! Hij verwart hoog sensitief met onverdraagzaam….die Michiel kwam vrolijk aan en vertrekt als een wrak. 

ik vind Jan inderdaad ook echt geen prettige persoonlijkheid. Ik geef Michiel gelijk..hij is negatief, zeurt en zijn vrolijke uitstraling is volledig verdwenen. 

Klopt, ik snap alleen niet waarom hij zo lang bleef, terwijl het eigenlijk direct wel duidelijk was dat het niet paste. 

Woont die man bij Jan in, ofzo? Hij is op elk beeld zo ongeveer te zien. 

Roos57 schreef op 10-01-2025 om 21:27:

Jorik heeft een gek snorretje vind ik.

Ja, vreselijk. Het zal een aardige man zijn, maar die snor. Ieuw. 

Vrijevlinder schreef op 11-01-2025 om 09:58:

[..]

Ja, vreselijk. Het zal een aardige man zijn, maar die snor. Ieuw.

Ik vind niet alleen die snor ieew... 

Bovendien heb ik het gevoel dat hij nog steeds het liefst meteen voor een lekker wijf gaat en niet meer. Hij zegt wel dat elke week een ander ging vervelen, maar of hij toe is aan een relatie?    

Waarom hij zo chagrijnig reageerde toen zijn date(naam kwijt) naar beneden kwam om te ontbijten, begreep ik niet.... maak daar dan van te voren afspraken over. Moet ze in haar eigen ruimte blijven, tot ze mag komen opdraven? Kon ze in haar "eigen" ruimte ook ontbijten of was het de bedoeling dat ze zelf iets te eten ging halen? 

Komen de namen van de dates nog in de op? Ik raak die namen steeds kwijt en heb niet altijd zin om ernaar te zoeken

Yumi schreef op 11-01-2025 om 11:46:

[..]

Bovendien heb ik het gevoel dat hij nog steeds het liefst meteen voor een lekker wijf gaat en niet meer. Hij zegt wel dat elke week een ander ging vervelen, maar of hij toe is aan een relatie?

Waarom hij zo chagrijnig reageerde toen zijn date(naam kwijt) naar beneden kwam om te ontbijten, begreep ik niet.... maak daar dan van te voren afspraken over. Moet ze in haar eigen ruimte blijven, tot ze mag komen opdraven? Kon ze in haar "eigen" ruimte ook ontbijten of was het de bedoeling dat ze zelf iets te eten ging halen?

Hij reageerde alsof ze ongevraagd zijn slaapkamer was binnengelopen! Dat vond ik zo bizar. Hoe zij erop reageerde trouwens ook, ik was gelijk mijn koffertje gaan pakken.

Moxxie schreef op 11-01-2025 om 11:54:

[..]

Hij reageerde alsof ze ongevraagd zijn slaapkamer was binnengelopen! Dat vond ik zo bizar. Hoe zij erop reageerde trouwens ook, ik was gelijk mijn koffertje gaan pakken.

Ik dacht dat ik iets gemist had. Was ondertussen met andere dingen bezig. Dacht dat zij ergens anders vandaan zijn huis binnen was gekomen oid. Maar ze was echt gewoon haar slaapkamer uitgekomen en dat mocht niet? In het vervolg moet ze appen voordat ze naar beneden komt. Dat kun je toch niet maken?

Yumi schreef op 11-01-2025 om 11:46:

[..]

Hij lijkt me een baasje en een vrij autonoom figuur, die alles op zijn manier wil en zodra iets anders gaat dan verwacht, raakt hij uit zijn hum. 

Meesje schreef op 11-01-2025 om 12:18:

[..]

Ik dacht dat ik iets gemist had. Was ondertussen met andere dingen bezig. Dacht dat zij ergens anders vandaan zijn huis binnen was gekomen oid. Maar ze was echt gewoon haar slaapkamer uitgekomen en dat mocht niet? In het vervolg moet ze appen voordat ze naar beneden komt. Dat kun je toch niet maken?

Ik ben zelf iemand die om een optimale dag te hebben, het liefst een halfuurtje in de ochtend alleen doorbrengt. Dus daarin begrijp ik hem wel. Maar ik vind dat een beetje vreemd van mijzelf en besef dat anderen dat niet hebben dus als ik met vrij onbekenden in een huis logeer, leg ik dat uit en regel ik zelf dingen (zoals even thee op mijn kamer drinken). Hij had dit uit kunnen leggen en voor kunnen stellen haar bijvoorbeeld ontbijtspullen in het appartement kunnnen geven, of zelf op zijn slaapkamer te ontbijten. Ik vind niet dat je kunt maken als je gasten hebt dat zij de algemene ruimte niet kunnen betreden. Kortom: leuk dat hij grenzen stelt maar hij bedenkt niet hoe het voor haar is. Ik vond het bot, ik vond het er ook erg lang over gaan. 

Yumi schreef op 11-01-2025 om 11:48:

Komen de namen van de dates nog in de op? Ik raak die namen steeds kwijt en heb niet altijd zin om ernaar te zoeken

Dan moet Midas Wolf vragen of voor hem het topic opengezet kan worden, zodat hij het bij kan houden.

Mensen als Maarten, Jan en Jorik zijn natuurlijk niet voor niets alleengaand.
Het ontbreekt hen voorlopig compleet  aan gastvrijheid....
Ze vinden het maar lastig dat ze één gast hebben en doen niet hun best om er iets aardigs  van te maken....Dat wordt nog wat als er nog meer gasten komen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.