Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Was weer leuk . Ben benieuwd.

MidasWolf

MidasWolf

04-02-2025 om 22:04 Topicstarter

Roos57 schreef op 04-02-2025 om 22:02:

Ben ook benieuwd. Hoe en of Michiel nog aan het woord gaat komen. Die kan Jan wel grillen. Zeker nu hij ziet hoe Jan ook kan doen.

Roos57 schreef op 04-02-2025 om 22:02:

Jaaa ik ben ook benieuwd.. wie er nog bijelkaar zijn. Bart en Judith? Mike en Antine? 

Off topic; wat heeft Judith op haar gezicht? Donkere vlekken, lijkt wel vuil oid. 

MidasWolf schreef op 04-02-2025 om 22:04:

[..]

Ben ook benieuwd. Ook hoe en of Michiel nog aan het woord gaat komen. Die kan Jan wel grillen. Zeker nu hij ziet hoe Jan ook kan doen.

Jan is icm met het juiste gezelschap best sympathiek te noemen 

MidasWolf

MidasWolf

04-02-2025 om 22:14 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 04-02-2025 om 22:09:

[..]

Jan is icm met het juiste gezelschap best sympathiek te noemen

Hij zal best sympathiek kunnen zijn idd, bij iemand met wie het minder/niet klikt zal hij ook niet veel moeite doen. En dan komt de botheid/afstand houden om de hoek.

Och Bart en Judith  Wat een leuke afsluiter. Ik zit echt iedere keer met een big smile naar ze te kijken  
Eigenlijk wil ik de reünie niet zien, als ze niet meer bij elkaar zijn 😜 Ze mogen vooraf wel een waarschuwing geven o.i.d.  
Nee, zou het echt jammer vinden! 

Jan en Willem zijn niet (meer) samen denk ik. Eigenlijk heb ik over iedereen grote twijfels 

MidasWolf

MidasWolf

04-02-2025 om 22:56 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 04-02-2025 om 22:46:

Och Bart en Judith Wat een leuke afsluiter. Ik zit echt iedere keer met een big smile naar ze te kijken
Eigenlijk wil ik de reünie niet zien, als ze niet meer bij elkaar zijn 😜 Ze mogen vooraf wel een waarschuwing geven o.i.d.
Nee, zou het echt jammer vinden!

Jan en Willem zijn niet (meer) samen denk ik. Eigenlijk heb ik over iedereen grote twijfels

Let op !  Deze uitzending kan schokkende beelden bevatten 

MidasWolf schreef op 04-02-2025 om 22:04:

[..]

Ben ook benieuwd. Hoe en of Michiel nog aan het woord gaat komen. Die kan Jan wel grillen. Zeker nu hij ziet hoe Jan ook kan doen.

Aan de andere kant ziet Michiel ook, dat die andere man verl rustiger is, minder ruimte inneemt, stiltes kan laten vallen en beter aanvoelen wat de ander voor 'vibe' wenst.

Hij was een leuke man, maar geen Match bij Jan

Ja, ik zat ook weer helemaal te zwijmelen.
Ben heel benieuwd naar de reünie.

Goede muziek er trouwens ook weer bij.
Beetje jammer van de product placements, maar goed, dan heb je wel weer een leuk programma zullen we maar zeggen.

Courage schreef op 04-02-2025 om 23:53:

Beetje jammer van de product placements, maar goed, dan heb je wel weer een leuk programma zullen we maar zeggen.

Leuk dat er inmiddels een jaar is verstreken, dan is het allemaal wat duidelijker. 

De 'product placements' hebben me totaal niet gestoord. Dat kettinkje van Mike voor Antine herkende ik  wel uit  het verleden, maar verder weinig hoor.

Courage schreef op 04-02-2025 om 23:53:

Ik vind de muziekkeuzes soms echt briljant, dan draait de camera weg van het kasteel in Zwitserland en dan klinkt er weer zo'n passend nummer. Ik ben ontzettend benieuwd wie er nog bij elkaar zijn. 

Ik was ook zo benieuwd en kon niet meer wachten dus ik heb gekeken op videoland. Ik kan vanavond niet kijken want dan sta ik weer achter de bar. Nee, ik verklap niks hoor!

watertoren schreef op 05-02-2025 om 15:00:

Ik was ook zo benieuwd en kon niet meer wachten dus ik heb gekeken op videoland. Ik kan vanavond niet kijken want dan sta ik weer achter de bar. Nee, ik verklap niks hoor!

Ik ben heel benieuwd naar vanavond. Mijn voorspelling zal vast van geen kant kloppen, maar ik blijf nog even hopen dat er leuke stellen zijn overgebleven. Ik weet van andere seizoenen dat bij de mensen bij wie het dikke mik was, best vaak fout is gegaan. 

ik kan pas donderdagavond kijken.   
Hopelijk lukt het me zo min mogelijk mee te krijgen 

ik kon ook niet meer wachten en heb ook al gekeken. Best een paar verrassingen..
Veel plezier voor wie nog gaat kijken

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.