Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

MidasWolf

MidasWolf

04-02-2025 om 06:17 Topicstarter

Lana en Jorik gaat idd een stuk lastiger worden. Ben benieuwd wie er nog samen zijn met de reünie woensdag.

Maarten is in ieder geval niet met een van zijn vrouwen samen, die meededen hieraan. Jorik is denk ik ook weer single.

Voor de rest is de kans (iets) groter dat zij nog samen zijn. 

Wel kromme tenen tv zeg, met die moeder van Mike. Dit is extreem in de overtreffende trap. En hoezo: Antine was vanaf het begin al mijn favoriet? Ze heeft hen proberen uit elkaar te halen en dat is gelukkig niet gelukt. 

Ik ben benieuwd of ze nog bij elkaar zijn. Het lijkt wel dikke liefde daar. Maar of Antine dit volhoudt? Ze is pittig genoeg om te zeggen dat ze ergens anders wil wonen met Mike, en zo niet, dan is het over. 

Aan iedereen die hier vraagt : wat werd er nou gezegd?
Teletekst pagina 888!

images?q=tbn:ANd9GcQ40llGPMM2htckKHMV6kon5JCEu5LNH3sBNA&s

MidasWolf schreef op 04-02-2025 om 06:13:

Jan verrast in positieve zin, hij kwam al iets beter uit de verf. Behalve bij de deur dan

Op deze manier heeft het nog wel een redelijk kans. Ik hoop dat hij hier mee zijn maatje gevonden heeft.

Maar dat gaat hij toch helemaal niet volhouden? Iemand die zo bot doet in het algemeen en dan als een blad aan een boom omkeert als hij de ander wel een lekker ding vindt (want daar gaat het toch om, ik zie verder weinig diepgang) die laat zijn ware aard weer zien zodra het nieuwtje er weer af is.

Vrijevlinder schreef op 04-02-2025 om 06:56:

Wel kromme tenen tv zeg, met die moeder van Mike. Dit is extreem in de overtreffende trap. En hoezo: Antine was vanaf het begin al mijn favoriet? Ze heeft hen proberen uit elkaar te halen en dat is gelukkig niet gelukt.

Ik ben benieuwd of ze nog bij elkaar zijn. Het lijkt wel dikke liefde daar. Maar of Antine dit volhoudt? Ze is pittig genoeg om te zeggen dat ze ergens anders wil wonen met Mike, en zo niet, dan is het over.

Ik zou er alle begrip voor hebben dat ze niet wil inwonen bij haar schoonouders, maar dan moet dat ook mogelijk zijn. Volgens een broer van Mike's vader is het gezin Nl ontvlucht vanwege schulden en heeft hij rtl hiervoor gewaarschuwd. Ik weet niet wat er allemaal van waar is, maar vraag me wel af waarom iemand dit anders naar buiten zou brengen? Het zou een verklaring kunnen zijn voor het vastklampen aan Mike, omdat ze mede afhankelijk zijn van zijn inkomen? 

Wat is jullie voorspelling over wie nog bij elkaar zijn?

Voorspellingen heb ik altijd mis, maar ik doe toch een gok. 

Jorick en Lana zijn niet meer bij elkaar. 
Judith en Bart bij elkaar
Mike en Antine bij elkaar
Adriene en Frits, ik twijfel, bij elkaar. 
Jan en Willem, ook twijfel. bij elkaar. 

ik denk dat er niemand meer bij elkaar is.

ik denk heel misschien bart en Judith en verder niemand

Judith en Bart hoop ik ontzettend, ze zijn zo leuk samen!
Bij Jan en Willem kan ik me nog iets voorstellen van een soort lat relatie. Af en toe een weekje samen, maar verder ook niet. 
Adrienne hoop ik ook, maar dan moet hij wel geduld hebben en haar goed aanvoelen. 

Als ze reünie een paar maanden later was geweest dan hadden bovenstaanden zeker nog iets, maar volgens mij is het vorige jaar al opgenomen. Ik denk daarom dat Antine niet meer bij Mike is.

Ik denk niemand. Denk ook dat Judith inmiddels samen is met Esther.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de reunie vorige week is opgenomen, maar ik weet niet wanneer de serie is opgenomen.

Beterlaat2021! schreef op 04-02-2025 om 18:52:

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de reunie vorige week is opgenomen, maar ik weet niet wanneer de serie is opgenomen.

Eind vorige winter is de serie opgenomen en bij Mike al eind 2023.

Anouk1234 schreef op 04-02-2025 om 19:32:

[..]

Eind vorige winter is de serie opgenomen en bij Mike al eind 2023.

Hoe weet je dat? Of waar heb je dat gelezen of gehoord?

Ik heb dat ook ergens gelezen dat Mike eigenlijk een seizoen eerder zou mee doen. Weet alleen natuurlijk niet meer waar.

Courage schreef op 04-02-2025 om 20:07:

[..]

Hoe weet je dat? Of waar heb je dat gelezen of gehoord?

Kwestie van gewoon even geduld googlen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.