Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

MidasWolf schreef op 23-01-2025 om 21:16:

[..]

Mee eens, hiervoor leek het ook voor mij toch anders. Vond het goed dat zij daar resoluut in was. Bijna alsof hij zijn ego nog even wou strelen, of is dat te slecht gedacht.

Zo vond ik het ook overkomen. Of nog even die ander de loef afsteken.

Courage schreef op 23-01-2025 om 19:12:

Nienke vind ik een fantastische vrouw. Daar heeft Jorik iets moois laten lopen. Denk dat degene die een relatie krijgt met Nienke, daar heel veel mazzel mee heeft. Ze is heel authentiek.

Ja zeker en ik denk dat zij van geluk mag spreken dat ze niet verder met hem gegaan. Hij zal best aardig zijn maar lijkt totaal niet toe aan een relatie. Zij is veel volwassener

Ik zit nu de hele tijd naar Jorik te kijken en te luisteren wat hij zegt, maar er is geen touw aan vast te knopen, ik snap niks van wat hij zegt. 

Ik verstond niet wat Adrienne zei toen zij wegliep na dat afscheid van Robert. 
Hij vroeg om dat kusje (kreeg hij terecht niet). En toen de bus weg reed, draaide Adrienne zich om en zei zoiets als ??? wat een anekdote ??? terwijl zij dat trapje naar beneden af liep. Iemand goed verstaan wat zij zei? 

Luchtpost schreef op 23-01-2025 om 21:37:

Hij vroeg om dat kusje (kreeg hij terecht niet). En toen de bus weg reed, draaide Adrienne zich om en zei zoiets als ??? wat een anekdote ??? terwijl zij dat trapje naar beneden af liep. Iemand goed verstaan wat zij zei?

Ja, als ze hem een kusje gaf, zou hij de anekdote geven die daar bij paste. Dus volgens mij zei ze inderdaad iets van; wat nou, een anekdote.. 

HAHA!wait..what schreef op 23-01-2025 om 21:43:

[..]

Ja, als ze hem een kusje gaf, zou hij de anekdote geven die daar bij paste. Dus volgens mij zei ze inderdaad iets van; wat nou, een anekdote..

Ah, dank voor de toelichting. Nu snap ik ook dat verhaal (wat hij dan anekdote noemt) over dat zo'n kusje "paste in zijn droom", dus ik had daarvóór al iets gemist wat juist door Robert werd gezegd. Nou ja, die is er niet meer nu. En dóór 

MidasWolf

MidasWolf

23-01-2025 om 22:02 Topicstarter

Juulsz lijkt mij “gecast” dat gevoel heb ik erbij, bijzondere match. Zoals zij daar rondloopt. Vast een prima vrouw, daar past zij niet. Een boerderij oké, dan nog zo afgelegen.

Luchtpost schreef op 23-01-2025 om 21:37:

Volgens mij, even uit mijn herinnering putten want ik kijk vooruit was het iets van: " Anekdote, wat nou anekdote??? Pffff ik ga kóffie drinken.

Heerlijke reactie

Fenyw schreef op 23-01-2025 om 22:08:

[..]

Volgens mij, even uit mijn herinnering putten want ik kijk vooruit was het iets van: " Anekdote, wat nou anekdote??? Pffff ik ga kóffie drinken.

Heerlijke reactie

Ja, Adrienne reageerde prima!

Ik vind het vooral boeiend om te zien hoe die mannen zich gedragen. Zoals Maarten vandaag de sauna in ging en zei dat hij "toch echt niet met een zwembroek die sauna in ging". Dat mag hij natuurlijk vinden en doen en zeggen. Maar waarom vraagt zo'n man zich niet eerst hardop af (nog beter: aan die dame) of zij dat wil, zo op de eerste dag een 77-jarige man die met haar wil daten zo helemaal in zijn blootje voorbij zien schuiven of naast je hebben zitten. Waarom niet nét een tikkie eleganter allemaal en gewoon even vragen of die dame er bezwaar tegen heeft? 

MidasWolf schreef op 23-01-2025 om 22:02:

Juulsz lijkt mij “gecast” dat gevoel heb ik erbij, bijzondere match. Zoals zij daar rondloopt. Vast een prima vrouw, daar past zij niet. Een boerderij oké, dan nog zo afgelegen.

Wist niet wat ik zag, het paste inderdaad niet maar dat lag er wel duimendik bovenop... met d'r roze rugtas met vleugels, dure zonnebril, nagels en laarzen die achterblijven in de modder. Als het niet gecast is, dan is het leuk om te vertellen als ze weer achter de tap staat. Ben benieuwd hoe lang ze blijft 

Luchtpost schreef op 23-01-2025 om 22:24:

[..]

Ja, Adrienne reageerde prima!

Ik vind het vooral leuk om te zien hoe die mannen zich gedragen. Zoals Maarten vandaag de sauna in ging en zei dat hij "toch echt niet met een zwembroek die sauna in ging". Dat mag hij natuurlijk vinden en doen en zeggen. Maar waarom vraagt zo'n man zich niet eerst hardop af (nog beter: aan die dame) of zij dat wil, zo op de eerste dag een 77-jarige man die met haar wil daten zo helemaal in zijn blootje voorbij zien schuiven of naast je hebben zitten. Waarom niet nét een tikkie eleganter allemaal en gewoon even vragen of die dame er bezwaar tegen heeft?

Ja terwijl hij zelf wel alle dames op hun figuur beoordeelt... ik bedoel, hij is nou zelf ook niet per se een sportschooljongen. Hoeft ook niet op die leeftijd (trouwens nooit imho) maar ik vind het een enorme dubbel standaard. 

HAHA!wait..what schreef op 23-01-2025 om 21:13:

Wat een gekke wending ineens bij Robert en Adrienne. Ik geef haar groot gelijk dat ze hem geen kus op de wang wilde geven; ze was nog helemaal in de war van al die gemixte signalen die hij haar gaf

Nou, zeg dat wel. Ik vroeg me af of er achter de schermen iets gebeurd is wat wij als kijkers niet hebben meegekregen. Het was zo onverwacht.

Het lijkt soms of die mannen (zowel de gastheren als de kandidaten die gereageerd hebben en die nu langs komen) zichzelf zien/presenteren als de hoofdprijs -of dat doen om zich een houding te geven- en het dan eigenlijk niet meer zo goed weten als de ander niet meteen idolaat van hen is.

Die Robert vond het zo misschien wel welletjes: die vroeg de eerste dag toch al of Adrienne al 'woorden kon geven aan haar gevoel voor hem' of zo? Heeft nu al een paar dagen zijn beste beentje voorgezet en wil nu wel eens resultaat zien! En dan komt er ineens weer zo'n nieuwe man bij.... 

En Maarten heeft niet veel tijd nodig om alles op zijn manier te vertalen: hij heeft wel doorgevraagd maar die vrouwen communiceren niet goed, mankeren fysiek van alles, zijn niet atletisch genoeg gebouwd, nemen te weinig initiatief, etc. 

Mike doet het als gastheer best wel goed. Dus dat heeft moeder Monique inderdaad goed gedaan. Het is de hele situatie daar die veel mensen zich gewoon niet goed vóór kunnen stellen. Stel, je woont als vrouw van 33 jaar nog thuis, doet mee aan dit programma en 100 meter verderop zitten steeds allerlei mannen in een huisje. Maar die komen eerst bij jou thuis en je vader (die ook een grote stempel op de selectie heeft gedrukt, "ja.... die met dat leuke hondje vind ik leuk, die moet komen want die wil ik als schoonzoon" en zo). En dan je vader mee bij elke activiteit: in de kroeg, naar Volendam en dan komt je vader als eerste uit het pashokje in traditionele klederdracht om de Zuiderzeeballade mee te zingen, tijdens een uitje komt je vader ineens op een brommertje aanrijden om een versnapering te brengen, etc. 
Alleen al dat idee is zo absurd dat het daardoor leuke TV is. 

Jorik snap ik dan eigenlijk wel weer: die lijkt gewoon een paar dagen met de kandidaten op te willen trekken en elkaar dan rustig leren kennen. Hij zei eerlijk het allemaal nog niet te weten dus ik begrijp dat hij bij dat aandringen door Nienke dacht "als ik NU moet kiezen dan maar een 'nee', want "bij twijfel niet doen". 

Luchtpost schreef op 24-01-2025 om 00:09:

Het lijkt soms of die mannen (zowel de gastheren als de kandidaten die gereageerd hebben en die nu langs komen) zichzelf zien/presenteren als de hoofdprijs -of dat doen om zich een houding te geven- en het dan eigenlijk niet meer zo goed weten als de ander niet meteen idolaat van hen is.

Ik vind het zo apart dat die mannen meteen een soort van verliefd zijn en gaan huilen als ze weggaan.

Dolfje schreef op 24-01-2025 om 07:42:

[..]

Ik vind het zo apart dat die mannen meteen een soort van verliefd zijn en gaan huilen als ze weggaan.

Oh ik interpreteer dat eigenlijk meer als een gevoel van teleurstelling, moeheid en spanning die er naar al die drukke en chaotische draaidagen uitkomt...eigenlijk meer een soort ontlading

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.