Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

MidasWolf schreef op 21-01-2025 om 22:07:

[..]

Op het laatste zei ze dat het een Sexbom was en dat ze er waarschijnlijk wel van hield.

Oh ik verstond het niet goed. Ze ziet haar vast als concurrentie ..

Bij Mike vraag ik me wel sterk af wie die uitjes verzint, hij of zijn moeder??
Bijzonder dat Jan nu opeens wel normaal kan doen. Yan zit er tussen als een hulpverlener, hij "vertaald" wat Jan bedoelt en nodig heeft. Benieuwd of Jan het ook redt zonder tussen persoon.

En die nieuwe man bij Adrienne lijkt wel lief en leuk. Alleen samen zijn die mannen vreselijk. Wat een haantjes gedrag. Ronald (?) mag wel oppassen, ik zou snel klaar met hem zijn.

Ik vond Ronald ook niet leuk. Kom, laten we met z'n 2en gaan zitten en de ander lekker ongemakkelijk laten staan 

Dat lachje van Jan is zo irritant! Zo'n rare giechel/hinnik geluid. 

Ik probeerde dat geluid zostraks na te doen  en onze pup, die op dat moment op mijn schoot lag te slapen, draaide zich verschrikt naar me om en keek me toen een paar minuten heel strak aan. Haha, arm beestje 

MidasWolf

MidasWolf

22-01-2025 om 06:38 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 22-01-2025 om 00:28:

Ik vond Ronald ook niet leuk. Kom, laten we met z'n 2en gaan zitten en de ander lekker ongemakkelijk laten staan

Je bedoelt denk ik Robert(53) de man die er al was toen de “nieuwe man Peter kwam.

Zilver_gray schreef op 21-01-2025 om 22:05:

En wat zei Monique over de Friezin???

Ik heb standaard de ondertiteling aan!

HAHA!wait..what schreef op 22-01-2025 om 00:37:

Dat lachje van Jan is zo irritant! Zo'n rare giechel/hinnik geluid.

Ik probeerde dat geluid zostraks na te doen en onze pup, die op dat moment op mijn schoot lag te slapen, draaide zich verschrikt naar me om en keek me toen een paar minuten heel strak aan. Haha, arm beestje

Jan gedroeg zich als een verliefde schooljongen met Willem. Hij wist zich geen houding te geven, wel koddig om te zien 

Beterlaat2021! schreef op 22-01-2025 om 07:28:

[..]

Ik heb standaard de ondertiteling aan!

Ja dat is een goeie! Kan ik ook wel doen 

HAHA!wait..what schreef op 22-01-2025 om 00:28:

Nou inderdaad wat een ego move. Dan zet je jezelf toch alleen maar te kijk?

MidasWolf schreef op 21-01-2025 om 22:07:

[..]

Op het laatste zei ze, dat het een Sexbom was. En dat ze er waarschijnlijk wel van hield.

Vreselijke opmerking die ze maakt tegen haar zoon. Ik denk dat ze merkt dat die dame aardig pittig is, en dat ze niet tegen haar op kan en daarom zo gaat doen in de hoop dat hij een andere keuze maakt. 

Ik vind die Friezin een leuk mens. 

Ik vond bij  die jodeldate en ervoor die jurken showen echt verschrikkelijk dat die moeder erbij was. Zonder is Mike veel leuker.

Dolfje schreef op 22-01-2025 om 11:48:

Ik vond bij die jodeldate en ervoor die jurken showen echt verschrikkelijk dat die moeder erbij was. Zonder is Mike veel leuker.

Ja, ze voelt niet aan wanneer ze ruimte moet geven en is het zelf het liefst op de voorgrond. Als hij de Friezin kiest, heeft hij eigenlijk net zo'n type als zijn moeder en die Friezin lijkt er geen moeite mee te hebben. Nog niet. Ik zou er niet tegen kunnen en al afgeknapt zijn. 

MidasWolf schreef op 22-01-2025 om 06:38:

[..]

Je bedoelt denk ik Robert(53) de man die er al was toen de “nieuwe man Peter kwam.

Haha oh ja Robert heet ie; geen Ronald! Maar die bedoel ik inderdaad

Vrijevlinder schreef op 22-01-2025 om 19:16:

[..]

Ja, ze voelt niet aan wanneer ze ruimte moet geven en is het zelf het liefst op de voorgrond. Als hij de Friezin kiest, heeft hij eigenlijk net zo'n type als zijn moeder en die Friezin lijkt er geen moeite mee te hebben. Nog niet. Ik zou er niet tegen kunnen en al afgeknapt zijn.

Ik denk dat dit nog weleens kan gaan botsen, ze willen beide op de voorgrond staan.

Getvrrdegetrr Mike en moeder.

Wie borstelt en knipt zijn hond nou in de keuken op tafel? Wat goor, bah! 
Ik borstelde mijn honden altijd buiten, op een tafel die alleen daarvoor werd gebruikt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.