Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

MidasWolf

MidasWolf

17-01-2025 om 21:14 Topicstarter

Dolfje schreef op 17-01-2025 om 21:07:

Ik vind Jan ook iets eenzaams hebben net als Leendert in de Ardennen toen. Iets triestigs of zo.

Dit ook inderdaad, met het verschil dat Leendert (te) graag wou en het al snel goed vond. 

Ik vind Jan wat gedragsgestoord.

Dolfje schreef op 17-01-2025 om 21:07:

Ik vind Jan ook iets eenzaams hebben net als Leendert in de Ardennen toen. Iets triestigs of zo.

Ik vraag me elke keer weer af of Jan echt op gezelschap zit te wachten, laat staan een relatie. Ook nu vind ik m weer onaardig doen. Waarom nodig je die heren uit?

Ik vind Bart ook veel te leuk voor Judith. Ik zie wel dat ze een klik hebben maar ik denk dat het nooit een blijvertje zal zijn. Ik denk dat Judith veel te links is voor Bart.

MidasWolf

MidasWolf

17-01-2025 om 21:29 Topicstarter

watertoren schreef op 17-01-2025 om 21:25:

Ik vind Bart ook veel te leuk voor Judith. Ik zie wel dat ze een klik hebben maar ik denk dat het nooit een blijvertje zal zijn. Ik denk dat Judith veel te links is voor Bart.

Daarnaast kan hij ook nog de levendigheid uit de stad (Rotterdam) gaan missen. Dat is nogal een overgang van z’n stad naar de Pyreneeën. Dat is echt een dunbevolkt gebied. 

Voor nu is het een leuk potentieel stel. 

MidasWolf

MidasWolf

17-01-2025 om 21:30 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 17-01-2025 om 21:20:

[..]

Ik vraag me elke keer weer af of Jan echt op gezelschap zit te wachten, laat staan een relatie. Ook nu vind ik m weer onaardig doen. Waarom nodig je die heren uit?

De tweede man leek tot nu toe het beste te klikken vanuit Jan. Dat was wederzijds niet zo. 

MidasWolf schreef op 17-01-2025 om 21:30:

[..]

De tweede man leek tot nu toe het beste te klikken vanuit Jan. Dat was wederzijds niet zo.

Oh ja die “meneer” 

Die Yan bij Jan is denk ik ook al afgeschreven. Ik denk dat Jan beter vrijgezel kan blijven. 

MidasWolf

MidasWolf

17-01-2025 om 21:45 Topicstarter

watertoren schreef op 17-01-2025 om 21:42:

Die Yan bij Jan is denk ik ook al afgeschreven. Ik denk dat Jan beter vrijgezel kan blijven.

Ik denk dat hij ook deels meedoet om zijn “hut” (zo zei hij het zelf)bekendheid te geven. Of dat op een positieve manier is, dat is een tweede. 

De dames bij Mike zijn wel een beetje dezelfde types. Niet zo overdreven als Denise maar koffers vol met kleding mee alsof ze er al vanuit gaan dat ze een maand blijven. En dan zie je bij anderen die mee doen aan het programma dat ze alleen een rugzak bij hebben.

MidasWolf

MidasWolf

17-01-2025 om 21:47 Topicstarter

Mike heeft een jaren 80 kapsel vind ik, in ieder geval opvallend.

MidasWolf

MidasWolf

17-01-2025 om 21:48 Topicstarter

Een van de meiden bij Jorik zei ik heb het ski virus waarschijnlijk ook te pakken.
Ja, zonder stond je zo weer buiten. Dat is een van de items boven aan zijn lijst.

watertoren schreef op 17-01-2025 om 21:45:

De dames bij Mike zijn wel een beetje dezelfde types. Niet zo overdreven als Denise maar koffers vol met kleding mee alsof ze er al vanuit gaan dat ze een maand blijven. En dan zie je bij anderen die mee doen aan het programma dat ze alleen een rugzak bij hebben.

Ik zou aan een rugzak alleen ook niet genoeg hebben, dus ik snap die koffers wel 

MidasWolf schreef op 17-01-2025 om 21:47:

Mike heeft een jaren 80 kapsel vind ik, in ieder geval opvallend.

Ja hij mag wel wat aan zijn kapsel doen, wat meer van deze tijd.

MidasWolf schreef op 17-01-2025 om 21:45:

[..]

Ik denk dat hij ook deels meedoet om zijn “hut” (zo zei hij het zelf)bekendheid te geven. Of dat op een positieve manier is, dat is een tweede.

Dat zegt men in elk seizoen dat de eigenaren ook mee doen om hun B&B of wat dan ook vakantiegangers naar zich toe te trekken en schijnbaar werkt het ook. Sommige mensen willen hen in het echie zien. 

Ik geniet van dit programma weer met volle teugen van hoor maar ik vind persoonlijk toch de zomereditie veel leuker. Dat komt door de natuur die ik in de wintereditie niet mooi vind. Ik heb dan iets van ik moet er niet aan denken om daar te wonen en dat heb ik bij al deze kandidaten. Bij de zomereditie krijg ik bij mooie stranden, mooi weer en mooie natuur en vooral palmbomen gelijk de neiging om een vakantie te boeken. Sterker nog dat heb ik toen ook eens gedaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.