Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Zou dat jasje van Petra door de warmte vastgeplakt zitten, koken, zwembad schoonmaken in de volle zon, diner met vrienden kan allemaal met die jas aan. 

Wat was dat nou met dat kussen voor Frank, die man kan niet lang voorover gebukt staan? Niet zo vreemd, bovendien slecht voor je rug. Als ze het zelf zonder wil doen prima, maar loop niet te zeuren.

Ingrid gaat Frank nog leuk vinden met Piet in de buurt, maar zo kattig als ze is, gun ik haar wel 'n Piet.

Yumi schreef op 21-07-2025 om 23:47:

Zou dat jasje van Petra door de warmte vastgeplakt zitten, koken, zwembad schoonmaken in de volle zon, diner met vrienden kan allemaal met die jas aan.

Wat was dat nou met dat kussen voor Frank, die man kan niet lang voorover gebukt staan? Niet zo vreemd, bovendien slecht voor je rug. Als ze het zelf zonder wil doen prima, maar loop niet te zeuren.

Ingrid gaat Frank nog leuk vinden met Piet in de buurt, maar zo kattig als ze is, gun ik haar wel 'n Piet.

Ja idd, misschien wordt ze daar nog een leuker mens van..   

Wat zou Piet denken nu hij zichzelf terug ziet op tv? Zouden er echt vrouwen zijn die op zo iemand vallen? 

Wat een man zeg. Ik heb het idee dat ze nu al meer naar Frank toe trekt, niet dat het wat gaat worden. Ik vond het heel mooi hoe Frank iets zei van zijn opmerkingen. 

Hoop daf Frank zelf gaat. Die verdieng een echt leuke en lieve vrouw. Wat zeikt die Ingrid door over dat onkruid ,niet normaal dit.

Loeki72

Loeki72

22-07-2025 om 09:44 Topicstarter

Vrijevlinder schreef op 22-07-2025 om 07:18:

Wat zou Piet denken nu hij zichzelf terug ziet op tv? Zouden er echt vrouwen zijn die op zo iemand vallen?

Wat een man zeg. Ik heb het idee dat ze nu al meer naar Frank toe trekt, niet dat het wat gaat worden. Ik vond het heel mooi hoe Frank iets zei van zijn opmerkingen.

Piet leek geen last van weinig zelfvertrouwen te hebben. Ik snap echt niet waarom hij zichzelf zo fantastisch vindt. 

Widajo schreef op 21-07-2025 om 22:55:

Leuk! O wat een leuk uitzicht! Wat leuk!
(die concierge bij Eveline)
Brrrrr

Herr Otto Flick 😂😂😂

Zag ík voorbijkomen 

Ik snap niet dat Ingrid Piet heeft uitgekozen want in het filmpje gaf ze aan dat ze op slanke mannen valt.

Loeki72

Loeki72

22-07-2025 om 11:04 Topicstarter

Het uitzicht van Eveline is geweldig. Dat lijkt me tot nu toe de enige B&B waar ik zelf naar toe zou willen gaan. 

Nou Frank zei niet iets van de egocentrische seksistische boerenlol opmerkingen, hij zei er iets van op het enige moment dat Piet wat gevoeliger werd: toen het over de dood van zijn vrouw ging. Toen moest hij positiever zijn van Frank en dat vond Ingrid ook prachtig. Ik vond het shocking: echt? ga je iemand corrigeren omdat hij zijn verdriet laat zien over de dood van een geliefde? Gaan we zo met elkaar om? Sorry, ik vind het heel bot en onempathisch. 

Daarnaast vind ik Piet ook een onhandige hork hoor. 

Ik vond het ook een opvallend moment. 
Er waren zoveel betere momenten dan deze.

Maar eigenlijk heb ik nu al de neiging om door te spoelen. Het lijkt me wel duidelijk dat hier geen match ontstaat.

Zelfde geldt voor het gezelschap bij JP.

Lexus schreef op 22-07-2025 om 11:12:

[..]

Nou Frank zei niet iets van de egocentrische seksistische boerenlol opmerkingen, hij zei er iets van op het enige moment dat Piet wat gevoeliger werd: toen het over de dood van zijn vrouw ging. Toen moest hij positiever zijn van Frank en dat vond Ingrid ook prachtig. Ik vond het shocking: echt? ga je iemand corrigeren omdat hij zijn verdriet laat zien over de dood van een geliefde? Gaan we zo met elkaar om? Sorry, ik vind het heel bot en onempathisch.

Oh dan hoorde ik het toch goed. Shocking inderdaad. Walgelijk om zoiets te zeggen. Hoe krijg je zoiets je strot uit als iemand zijn verdriet deelt over het verlies van zijn vrouw. Wat mankeert Frank om zoiets te zeggen...? Dan sla je toch een arm om iemand heen, of je stelt wat vragen erover.....maar deze reactie: echt koekkoek!!

Lexus schreef op 22-07-2025 om 11:12:

[..]

Uit jouw bericht blijkt dat ik het niet goed gehoord en geïnterpreteerd heb. Excuus. Natuurlijk moet iemand over de dood van zijn vrouw kunnen praten. 

Loeki72 schreef op 22-07-2025 om 09:44:

[..]

Piet leek geen last van weinig zelfvertrouwen te hebben. Ik snap echt niet waarom hij zichzelf zo fantastisch vindt.

Het zal wel iemand zijn die zijn onzekerheid overschreeuwt. 

Loeki72 schreef op 22-07-2025 om 09:44:

[..]

Overcompensatie, als hij maar hard genoeg schreeuwt en zogenaamd grappig doet valt misschien niet op dat het een zak hooi eerste klas is.

Zou Piet niet iemand uit de kaartenbak zijn zoals Juulsz bij Judith en Bart. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.