Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

wauw, die Karin bij Dick is totaal niet bang voor slangen en wil je ook gewoon ff vasthouden! 😁 ik zou t erg spannend vinden!!

Beterlaat2021! schreef op 17-07-2025 om 09:56:

[..]

Vorig jaar was er precies zo'n type vrouw. Ik doe het altijd zo en dat kan ik niet veranderen. Niet aanpassen.

Ik weet niet of het iets met leeftijd te maken heeft. Ik heb een vriendin die net zo is. Als ik zeg, kom je vanmiddag even theedrinken, is het antwoord : ja, maar om één uur, want ik moet stofzuigen....

Heel irritant. Beetje autistisch noem ik dat.

OFFtopic, sorry.

oh ik reageer ook even off topic op jouw reactie. Ik heb ook zo'n vriendin gehad, die zulke dingen ook kon zeggen. Ik had een ongeluk gehad, vroeg of ze met me mee wilde naar het ziekenhuis, maar ze kon niet, want ze moest naar de mondhygieniste. Daarna kwamen er nog meer van die autistische reacties, en ik kon er uiteindelijk niet meer tegen, heb de vriendschap verbroken

Dolfje schreef op 18-07-2025 om 20:14:

Stel he iemand komt bij je op bezoek en die gaat ongevraagd de ramen wassen, gras maaien, keuken uitruimen of weet ik wat, ik zou dat echt heel raar vinden. Snap ook echt niet dat al die b&b eigenaren dat zowat elk seizoen lijken te verwachten. Het is geen stagiair of nieuwe medewerker die met je meeloopt.

dit is wel een goede omschrijving

Ik vind Ingrid ook niet erg symphatiek. Ok Frank neemt misschien niet zoveel initiatief, snap ik ook wel,  hij is er net en hij is haar gast, geen stagair maar zo behandeld ze hem wel idd. (Vd andere kant je kunt best vragen of je wat kunt doen maar dat gezeik over onkruid trekken, kom nou toch ff...)

Dick en die vrouw, ben haar naam even kwijt, wat een leuke match! Ik word er helemaal blij van!
En Petra heeft denk ik vooral veel zin in bedpret.. 

Haha, ja die Petra heeft er zin in.

Ze kunnen het programma beter een andere naam geven. B&B te koop. Ingrid heeft het nu ook te koop. Dat is nummer 3. 

Vrijevlinder schreef op 19-07-2025 om 21:57:

Ze kunnen het programma beter een andere naam geven. B&B te koop. Ingrid heeft het nu ook te koop. Dat is nummer 3.

hoi pipeloi

Daaag Piet 

brrrr

Vreselijk hé 

aardige man die bij Eveline is . Maar of zij hem aantrekkelijk gaat vinden???

Lieske 🧡😂😂😂

Roos57 schreef op 21-07-2025 om 22:15:

hoi pipeloi

Daaag Piet

brrrr

Verschrikkelijke humor heeft die man...Ik vind Frank ineens een stuk leuker.. En  Ingrid zelf begin ik ook wel zat te worden.. Ze zeurt zeikt en zevert...

Petra en Lieske weet ik ook ff niet.. Het is alleen maar lachen gieren en brullen tot nu toe... Benieuwd of daar nog meer in zit.

MissHolmes schreef op 21-07-2025 om 22:27:

[..]

Verschrikkelijke humor heeft die man...Ik vind Frank ineens een stuk leuker.. En Ingrid zelf begin ik ook wel zat te worden.. Ze zeurt zeikt en zevert...

Helemaal mee eens!

Piet mag van mij alweer weg: die dubbelzinnige opmerkingen en zichzelf zo fantastisch vinden, en dat hij steeds in de derde persoon over zichzelf praat: “Piet vindt dit… en Piet denkt dat….”, zo irritant, het is toch geen kleuter meer!

Tijdens het onkruid wieden was Frenkie een gebbetje aan het maken en Ingrid een discussie aan het voeren…en nu is Pietje verdrietje ook nog aan komen waaien. Wanneer barst de vulkaan?
De Adonis bij Evelien maakt het ook niet lang denk ik.

Leuk! O wat een leuk uitzicht!  Wat leuk!
(die concierge bij Eveline)
Brrrrr

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.