Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Aan het gesprekje in de keuken te horen hoeft de motor niet aan de acculader.

Op Lesbos is het tijd voor Petra om Petra los te laten.... eindelijk.

Bij Illiya kan het verschil tussen de dames bijna niet groter zijn.
Ik vrees dat Illya niet onder de indruk is van het uiterlijk van de nieuwe dame. 
Met Silwia zou het echter zomaar een sprookje kunnen blijken.

Silwia doet raar sinds die andere vrouw er is.
Ik vond dat vlaai bakken bij JP gister erg grappig.

En Dick (ok ik wist het al maar ik kon daar natuurlijk niet over schrijven) vind ik weer helemaal ok. 

RavIvaR schreef op 27-08-2025 om 23:48:

Op Lesbos is het tijd voor Petra om Petra los te laten.... eindelijk.

Jij loopt voor, kijk je  (voor)uit?

Beterlaat2021! schreef op 28-08-2025 om 09:35:

[..]

Jij loopt voor, kijk je (voor)uit?

Daar ging het gisteren toch over. Zweef Petra had een loslaat ceremonie iets bedacht. Ik neem aan dat ze daar op doelt?

Ik snap die zweef Petra niet. Het is inmiddels toch wel helder dat haar sessies niet al te enthousiast worden ontvangen. Ik vind het heel irritant. Alsof je ongelovigen je geloof probeert op te dringen. Iedere dag met zn allen bidden en samen naar de kerk terwijl je de enige gelovige bent oid, dat zou echt niet geaccepteerd worden. 

in dit artikel staan wat leuke foto's. Gisteren is de reünie opgenomen, 4 september is de laatste aflevering, 11 september wordt de reünie uitgezonden 

https://www.bndestem.nl/binnenland/opnames-voor-b-b-vol-liefde-in-utrecht-zien-we-renske-lieske-en-rayisa-ook-terug-bij-reunie~a0a832b2/

Meesje schreef op 28-08-2025 om 09:56:

[..]

Daar ging het gisteren toch over. Zweef Petra had een loslaat ceremonie iets bedacht. Ik neem aan dat ze daar op doelt?

Ik hoop eigenlijk dat Pètra Pétra loslaat. Vind haar zó niks aan...

Denk ook dat Lieske beter bij haar past (had ik dat al een keer eerder geschreven? Dan excuses)

Beterlaat2021! schreef op 28-08-2025 om 09:35:

[..]

Jij loopt voor, kijk je (voor)uit?

Ik loop niet voor, dus ik zou het nog mis kunnen hebben. Maar hoop toch heel erg dat het exit Petra wordt.

Beterlaat2021! schreef op 26-08-2025 om 11:30:

NEE, liever geen spoilers! Dank voor het verwijderen van de spoiler.

Als ik Magda zie wandelen en het huis van boven gefilmd zie met drone, vind ik het maar een kale boel daar, saaie omgeving.
Dat zelfde geldt eigenlijk voor Pètra, ook zo'n kále vlakte.
( Ik hou meer van een groene omgeving.)

Misschien kaal ivm bosbranden ?

Ik loop een dag achter op jullie. Maar wat een man, die nieuwe bij Ingrid. Totaal onsympathiek. Ik hoop maar dat ze met de andere man iets krijgt, vind hun zo leuk samen. 

Widajo schreef op 28-08-2025 om 13:15:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat Pètra Pétra loslaat. Vind haar zó niks aan...

Denk ook dat Lieske beter bij haar past (had ik dat al een keer eerder geschreven? Dan excuses)

Yes, Petra naar huis.

Die nieuwe bij Ingrid vind ik ook vreselijk. Wat hij ook zei over intelligente mensen.. brrr...

En Rob mist Marga/Margo. Vond hun echt leuk samen maar die nieuwe maakt ook een goede indruk (op Rob dus)

Rob en Margot vond ik ook leuk samen! 
Ik hoop dat ze het samen nog een kans willen geven. Al wist Rob dat weer op geheel eigen wijze te formuleren, niet leuk voor Margot om dat later terug te zien.
Met de nieuwe dame en Rob gaat het hem niet worden. Rob vind haar veel te saai, verstandig, ouwelijk.

Dag motormuis👋

Benieuwd hoe het verder gaat tussen Erik en Ingrid. Ze zijn leuk samen maar gevoelens kan je niet forceren.

Hetzelfde geldt voor Lieske en Petra.
De klik is er, maar wordt het ook liefde?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.