Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

MissHolmes schreef op 26-08-2025 om 06:51:

[..]

Nou ik kijk nu op videoland seizoen 4 en dat vind ik nou ook niet echt heel spannend...

-quote verwijderd-

Spolier, maar het geeft hoop

NEE, liever geen spoilers!  Dank voor het verwijderen van de spoiler.

Als ik Magda zie wandelen en het huis van boven gefilmd zie met drone, vind ik het maar een kale boel daar, saaie omgeving. 
Dat zelfde geldt eigenlijk voor Pètra, ook zo'n kále vlakte.
( Ik hou meer van een groene omgeving.)

Beterlaat2021! schreef op 26-08-2025 om 11:30:

NEE, liever geen spoilers! Dank voor het verwijderen van de spoiler.

Als ik Magda zie wandelen en het huis van boven gefilmd zie met drone, vind ik het maar een kale boel daar, saaie omgeving.
Dat zelfde geldt eigenlijk voor Pètra, ook zo'n kále vlakte.
( Ik hou meer van een groene omgeving.)

Graag gedaan! Vind ik ook... vooral bij Magda ziet het er saai uit...

Ik hoef mn mond niet meer te houden . Ok Renske is misschien wat ingewikkeld maar ik heb het echt gehad  met Daniël die haar 2 weken aan het lijntje heeft gehouden en dan roept hij dat ze het weer groter maakt dan dat het is. (En ik ben bang dat ze gelijk heeft wat betreft Danique; been there done that maar ik hoop echt voor Danique dat hij haar echt leuk vindt en dat ik het mis heb...)

En iemand tot 5 uur s'ochtends wakker houden met muziek dat is gewoon superaso...

Rob vind ik dus echt slaapverwekkend. Er komt niks uit.

MissHolmes schreef op 26-08-2025 om 21:58:

Ik hoef mn mond niet meer te houden . Ok Renske is misschien wat ingewikkeld maar ik heb het echt gehad met Daniël die haar 2 weken aan het lijntje heeft gehouden en dan roept hij dat ze het weer groter maakt dan dat het is. (En ik ben bang dat ze gelijk heeft wat betreft Danique; been there done that maar ik hoop echt voor Danique dat hij haar echt leuk vindt en dat ik het mis heb...)

En iemand tot 5 uur s'ochtends wakker houden met muziek dat is gewoon superaso...

Daniël heeft haar inderdaad aan het lijntje gehouden, ik vind het maar een lompe boer. En dan de dag voordat hij met haar op ballonvaart zou gaan, schandalig van hem

thinkso schreef op 26-08-2025 om 22:32:

Rob vind ik dus echt slaapverwekkend. Er komt niks uit.

Ik ook... echt zo'n saaie man... 

Lavande idd...Ok het is natuurlijk geen schande dat hij Renske niet leuk vond en zij hem wel maar heb dan de ballen om knopen door te hakken. En ok Renske heeft haar nukken maar ze deed wel haar best voor hem maar hij merkte dat niet eens... Die zit al ergens anders met zn hoofd... (wat op zich ook niet erg is maar wel als er nog een andere vrouw is. Niet zo fair om dan de halve nacht in een bubbelbad te gaan eehhh....  ... geen idee wat ze daar deden... dat kind is 23, ajb zeg...) He ik ben er helemaal boos over  echt zo lullig dit...

Ik hoef mn mond niet meer te houden . Ok Renske is misschien wat ingewikkeld maar ik heb het echt gehad met Daniël die haar 2 weken aan het lijntje heeft gehouden en dan roept hij dat ze het weer groter maakt dan dat het is. (En ik ben bang dat ze gelijk heeft wat betreft Danique; been there done that maar ik hoop echt voor Danique dat hij haar echt leuk vindt en dat ik het mis heb...)

Ik denk dat de muziek niet de reden was dat ze is gaan kijken en dat ze dat gewoon als excuus gebruikt. 

ik vond het ook sneu voor Renske . 

Bart en Eveline weet ik niet of het echt is .

Laat Dick beiden weg doen en Moniek ? Houden .

Rob had Magda moeten houden 😂

Die 80 jarige bij Magda brak bijna haar pols . Wordt em niet .

wel een fantastische hond heeft ze 😂

DeOnbekende schreef op 26-08-2025 om 22:52:

[..]

Ik denk dat de muziek niet de reden was dat ze is gaan kijken en dat ze dat gewoon als excuus gebruikt.

Ik was ook gaan kijken als iemand naast mijn raam tot 5 uur in een hottub zit, met of zonder muziek. Alhoewel ik zou al eerder vragen of ze willen weggaan.

Ik wilde precies hetzelfde schrijven..

Roos57 schreef op 26-08-2025 om 22:56:

Laat Dick beiden weg doen en Moniek ? Houden .

Vind ik ook. Hoewel ik weinig verschil zie tussen al die vrouwen/meiden van Dick denk ik dat Moniek het beste past..

Roos57 schreef op 26-08-2025 om 22:55:

Bart en Eveline weet ik niet of het echt is .

Geloof niks van die Bart..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.