Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Dolfje schreef op 22-07-2025 om 21:34:

[..]

Eens. Ik denk dat er flink geknipt en geplakt is.

Uit ervaring weet ik dat ze bij de TV niet schromen om een en ander zo te knippen dat er een heel ander gesprek ontstaat. En zeker de commerciële zenders niet. Het zal mij hier dan ook niet verbazen als het gebeurd is.

Thora schreef op 23-07-2025 om 11:58:

[..]

Uit ervaring weet ik dat ze bij de TV niet schromen om een en ander zo te knippen dat er een heel ander gesprek ontstaat. En zeker de commerciële zenders niet. Het zal mij hier dan ook niet verbazen als het gebeurd is.

Tja, ik met je eens dat ze zeker aan een bepaalde karikatuurvorming doen: die is alleen maar aan het eten en die ander maakt alleen maar boertige seksistische grapjes terwijl een derde ocd-achtig haar bakjes in de vriezer laat zien. 

Maar heb je hier het fragment gezien? Als je ervaring met editing hebt, zie je dat er niet geknipt is: (het is tien seconden kijken vanaf 5;25)

https://www.youtube.com/watch?v=GJxefVw7xCc

Lexus schreef op 23-07-2025 om 11:53:

[..]

Ja want het is nooit goed voor Ingrid. Maar daar dan ook niet over communiceren. Ja achteraf. Tegen de camera

Dat idee krijg ik ook.. dat ze een citroeneter is. Die mannen weten idd ook niet hoe het werkt bij haar... logisch dat ze wat betreft klussen afwachtend zijn. Vd andere kant, zeker wat betreft de huishoudelijke dingen kunnen ze idd best vragen of ze kunnen helpen.

Wat betreft die opmerking van Frank tegen Piet over zn overleden vrouw, ff teruggekeken want ik was het vergeten; wat een ***opmerking.. Mag toch hopen dat ie bij het terugzien zn ballen uit zn broek schaamt...

Het compleet tegenovergestelde zagen we bij Petra op Lesbos met Lieske. Die kwam met een koffer vol  eten  en drinken  (!) en vroeg : heb je ook een ovenschaal?   Dat was natuurlijk ook wel heel bijzonder.

Ingrid (en ook Magda ) roept wel tig keer hoe zelfstandig ze is en hoe handig en dat ze alles zelf kan, om vervolgens  te zeiken over dat iemand die net 2 dagen daar rond loopt,  te weinig oppakt, en dan vooral het gezeur over vogelplankjes en onkruid. 
Je bent aan het daten , niet aan het kijken wie een geschikte werknemer is, dat meewerken komt wel als je echt een relatie hebt, of niet omdat diegene eigen werk heeft.

Beterlaat2021! schreef op 23-07-2025 om 14:36:

Het compleet tegenovergestelde zagen we bij Petra op Lesbos met Lieske. Die kwam met een koffer vol eten en drinken (!) en vroeg : heb je ook een ovenschaal? Dat was natuurlijk ook wel heel bijzonder.

Nou inderdaad, dat vond ik ook heel opmerkelijk. Waarom neem je zoveel eten mee?

De manier waarop Ingrid communiceert vind ik heel irritant. Zo indirect. Jij ziet dat onkruid toch ook? De fiets heeft een platte band, maar ik doe het wel weer zelf. In plaats dat ze gewoon zegt wat ze wil. Kun jij dat onkruid uit doen? Wil jij mijn band plakken? Ik zou ook niet spontaan onkruid gaan uitdoen als ik ergens net op bezoek ben. Of anderszins klusjes oppakken als iemand me dat niet gevraagd heeft. Mijn eigen yoghurt in een schaaltje doen zou me dan nog wel lukken :p

majorette2005 schreef op 23-07-2025 om 15:37:

Ingrid (en ook Magda ) roept wel tig keer hoe zelfstandig ze is en hoe handig en dat ze alles zelf kan, om vervolgens te zeiken over dat iemand die net 2 dagen daar rond loopt, te weinig oppakt, en dan vooral het gezeur over vogelplankjes en onkruid.
Je bent aan het daten , niet aan het kijken wie een geschikte werknemer is, dat meewerken komt wel als je echt een relatie hebt, of niet omdat diegene eigen werk heeft.

Echt he, net ook weer... Wil hij wat leuks doen gaat zij zeiken over klusjes die gedaan moeten worden. Voor dit soort types kunnen ze het programma beter B & B vol potentiele werknemers noemen... 
Dit idd Mees... echt wat een vervelende vrouw die Ingrid....

Ik heb trouwens als B & B vol liefde-maagd 😬 ff een vraagje. Het valt mij op (en is ook een kleine ergenis van mij) dat ze bijna alleen maar dezelfden filmen terwijl sommigen nog niet eens geweest zijn, weinig afwisseling. Is dat bewust en 'rouleert' dat na een tijdje? 

Oeh, wat een drama bij Ingrid, arme man

ik was opgestapt ipv mij zelf zo naar beneden te halen.
Frank is er voor de liefde .

En als ik Fons was ging ik ook . Niemand zou iets vinden van mijn buik . 😎

Renske vind ik leuk . Zo eerste indruk .

MissHolmes schreef op 23-07-2025 om 21:13:

[..]

Echt he, net ook weer... Wil hij wat leuks doen gaat zij zeiken over klusjes die gedaan moeten worden. Voor dit soort types kunnen ze het programma beter B & B vol potentiele werknemers noemen...
Dit idd Mees... echt wat een vervelende vrouw die Ingrid....

Ik heb trouwens als B & B vol liefde-maagd 😬 ff een vraagje. Het valt mij op (en is ook een kleine ergenis van mij) dat ze bijna alleen maar dezelfden filmen terwijl sommigen nog niet eens geweest zijn, weinig afwisseling. Is dat bewust en 'rouleert' dat na een tijdje?

Ja dat rouleert inderdaad.

ik krijg bij Ingrid een beetje Astrid uit Oostenrijk vibes. Uiteindelijk is zij wel enorm ontdooid met Harm Jan.

MissHolmes schreef op 23-07-2025 om 21:13:

[..]

Ja dat rouleert. Elke uitzending draait om 2 of 3 eigenaren,  morgen zie je dan weer anderen.

Widajo schreef op 23-07-2025 om 22:00:

ik krijg bij Ingrid een beetje Astrid uit Oostenrijk vibes. Uiteindelijk is zij wel enorm ontdooid met Harm Jan

Ik ook!

Alleen heeft Harm Jan nooit gehuild omdat hij vergeten was initiatief te tonen om onkruid weg te halen.

De drie plankjes bij de zwaluwen snap ik niets van, wat wil ze nou precies??? En dan moeten anderen dat zelf bedenken? Hahaha, wat maakt ze het zichzelf en de mannen moeilijk. Iets met communiceren…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.