Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

MissHolmes schreef op 04-09-2025 om 17:49:

[..]

Echt he... Ze zit enorm moeilijk te doen...

Ik vind niet dat ze moeilijk doet. Als je het niet voelt dan is dat jammer maar niks aan te doen. Liefde laat zich nu eenmaal niet dwingen.

watertoren schreef op 05-09-2025 om 12:58:

[..]

Ik vind niet dat ze moeilijk doet. Als je het niet voelt dan is dat jammer maar niks aan te doen. Liefde laat zich nu eenmaal niet dwingen.

Bij deze kom ik terug op wat ik zei want dat klopt natuurlijk als een bus wat je zegt...

Yumi schreef op 04-09-2025 om 23:36:

Zei Ingrid nou dat ze Rinus wel leuk had gevonden maar dat hij uit zichzelf was vertrokken?

Ik schrok vanavond van het moeizame gesprek dat Petra had met Lieske. Harstikke leuk dat iemand positief in het leven staat, maar waarom begrijpt ze een serieuze vraag niet? Super als je met iemand dezelfde humor deelt en kunt lachen, maar er moet ook een gesprek mogelijk zijn. Petra die eindelijk moeite deed om Lieske te leren kennen, kreeg de deksel op haar neus. Lieske is een leuke vrouw, en je kunt lol met haar hebben... maar om helemaal stuk te gaan van het lachen terwijl ik denk zo grappig is het toch niet? Is het die bodemdrift... teveel wijn? Jammer!

Lieske had ook een heel gek commentaar "oh ik geloof dat ze over diepere gevoelens wilde praten, ipv de diepte in" Ze snapte oprecht niet wat Pettra probeerde te vragen. En ik denk "hoe dan?!?!"

In  Kamp van Koningsbrugge dat is opgenomen in Suriname , zag ik dat Dick  voorlichting gaf aan de deelnemers over slangen en dergelijke.

Laatste week alweer mensen! Ik geloof dat ik niet de puf heb om seizoen 4 op Videoland af te kijken maar mocht ik in een zwart gat vallen na woensdag dan is dat een optie.

Ik zag dat bij VIPS aan tafel er ook deze week een week is met deelnemers van B en B: Malgosia natuurlijk en Suus, Kia, een van de dames van Walter en Petra van Hans uit Frankrijk geloof ik.

ïk zie steeds berichten voorbijkomen met 'hoe is het afgelopen met de B&B eigenaren? '. Waarschijnlijk staat er niks zinnigs in maar klik het toch niet aan,  wil de reünie kijken en verrast worden.  Of teleurgesteld 

Ik heb net de aflevering van gisteren gekeken. Richard is een leuke man, die vindt vast en zeker een vrouw. Eveline en Bart passen misschien prima bij elkaar. Bart lijkt me alleen wel iemand die zichzelf overschat. In ieder geval voor wat betreft zijn zangtalent. Eveline vind ik ook een beetje een apart type. Dus wie weet past dat wel. 

Sylwia, tsja. Ik denk dat hij haar beter naar huis had kunnen sturen.

Ik ben benieuwd of er tenminste 1 stel nog samen is. Heb het niet erg hoog. Misschien Daniel en Dick. 

Lexus schreef op 05-09-2025 om 01:00:

[..]

Ik dacht ook te zien dat ze bij het niet begrijpen van Lieske iets had van 'pfff, het lukt echt niet die vrouw op een dieper niveau te leren kennen'. Als dat zo was zou ik het wel begrijpen, zo moeilijk waren die vragen van Petra toch niet?

Nou wat zijn jouw waarden en normen???

Best lastig 

Vrijevlinder schreef op 10-09-2025 om 15:46:

Ik ben benieuwd of er tenminste 1 stel nog samen is. Heb het niet erg hoog. Misschien Daniel en Dick.

Dick heeft wel gesekst maar of de klik er blijft ?  Denk van niet 

Daniel misschien wel 
ik ga voor hem . Als enige 😀

Roos57 schreef op 10-09-2025 om 15:49:

[..]

Dick heeft wel gesekst maar of de klik er blijft ? Denk van niet

Ik heb ook sterk met twijfels. En Daniel is ook maar de vraag of het blijvend is. Denk dat hij het langer zou volhouden met die nu weggegaan is. 

Vrijevlinder schreef op 10-09-2025 om 15:46:

Daniel en Dick waren toch geen stel?               

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.