Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Beterlaat2021! schreef op 04-09-2025 om 09:26:

Ingrid vind ik bijzonder irritant. Wat wil ze nou eigenlijk?

Zeg dat wel. Ze lijken goed te passen en vinden elkaar hartstikke leuk. Jammer dat hij nu aanhankelijk gedrag gaat vertonen, daar knapt ze dan weer op af. Ik hoop ergens dat als ze hem even niet ziet, hem gaat missen. 

Deci schreef op 03-09-2025 om 20:33:

Het valt me ook op dat de vrouwelijke oudere deelnemers ( ook eerdere jaren; Magda, Anja, Ted) vaak mannen over de vloer hebben, die zoveel ouder lijken qua gezondheid en vitaliteit.

Zou dat niet komen doordat mannen meestal jongere vrouwen daten? En dat de mannen die wel de leeftijd van de vrouwelijke oudere deelnemers zijn, dus ook geen vrouw van hun eigen leeftijd willen hebben maar tien jaar jonger? Of dat vrouwen fitter blijven misschien?

Die tune van Medisch Centrum West bij Richard! Whahaha geweldig en ik vind dit de eerste man die ik zie in dit programma waar ik ook van zou kunnen zeggen: “bel mij maar als het niks wordt tussen jullie”. Nou ja theoretisch dan, ik ben al voorzien. Eindelijk een -in mijn ogen- leuke man. 

ToetieToover schreef op 04-09-2025 om 13:04:

Die tune van Medisch Centrum West bij Richard! Whahaha geweldig en ik vind dit de eerste man die ik zie in dit programma waar ik ook van zou kunnen zeggen: “bel mij maar als het niks wordt tussen jullie”. Nou ja theoretisch dan, ik ben al voorzien. Eindelijk een -in mijn ogen- leuke man.

Ik zei dat ook al tegen vrijgezelle vriendin. 

Ik ben het helemaal met jullie eens!     
Ik heb het idee dat ik hem (her)ken, maar ik zou niet weten waarvan.  Het zou wel leuk zijn om iets meer over hem te weten te komen.

ja Richard is inderdaad leuk! Niet voor mij, ben ook al voorzien, maar heb nog wel een leuke vrijgezelle vriendin 

Beterlaat2021! schreef op 04-09-2025 om 09:26:

Ingrid vind ik bijzonder irritant. Wat wil ze nou eigenlijk?

Echt he... Ze zit enorm moeilijk te doen...

Loulou39 schreef op 31-08-2025 om 12:35:

[..]

Snap ik, en dat ken ik ook bij langharige katten bij vrienden, maar er is een heel stuk overgeslagen op de rug bij deze kat…

Hopelijk heeft hij het niet zelf gedaan 😅

Ik lees net op internet dat heel veel mensen met die kat bezig waren op Twitter etc. Ze heeft blijkbaar vastgezeten in zo’n struik met van die bolletjes die in de vacht blijven hangen en de dierenarts heeft haar gedeeltelijk geschoren om dat ze volgens Rob anders gedesoriënteerd is.

Dat laatste vind ik een rare verklaring, maar langharige kat scheren omdat die troep in haar vacht zit, snap ik wel.

Het feit dat die kat bijna het enige was wat me bezig hield bij B&B afgelopen week, zegt ook genoeg over dit seizoen….

Loulou39 schreef op 04-09-2025 om 19:40:

[..]

Ik lees net op internet dat heel veel mensen met die kat bezig waren op Twitter etc. Ze heeft blijkbaar vastgezeten in zo’n struik met van die bolletjes die in de vacht blijven hangen en de dierenarts heeft haar gedeeltelijk geschoren om dat ze volgens Rob anders gedesoriënteerd is.

Dat laatste vind ik een rare verklaring, maar langharige kat scheren omdat die troep in haar vacht zit, snap ik wel.

Het feit dat die kat bijna het enige was wat me bezig hield bij B&B afgelopen week, zegt ook genoeg over dit seizoen….

Oo kleefkruid. Daar is onze hond ook goed in. T zag er wel dramatisch uit ja

Bart gaat een carrière switch maken. Nou dan snap ik (nog beter) waarom hij zich had opgegeven,  mooie publiciteitsstunt. 
https://www.jan-magazine.nl/lifestyle/a65957828/bart-b-en-b-vol-liefde-2025-muziek/

Ik vind Richard erg leuk! Eindelijk heeft ze een normale man  
Benieuwd waar ze voor gaat kiezen en hoe het gaat als Bart terug is. Ik ben bang dat haar gevoelens voor hem al te aanwezig zijn.

Oehh, volgende keer gaat het zo te zien botsen bij Ilya tussen de dames en wordt Sylwia door Monique op haar plek gezet   

Zei Ingrid nou dat ze Rinus wel leuk had gevonden maar dat hij uit zichzelf was vertrokken? 

Ik schrok vanavond van het moeizame gesprek dat Petra had met Lieske. Harstikke leuk dat iemand positief in het leven staat, maar waarom begrijpt ze een serieuze vraag niet? Super als je met iemand dezelfde humor deelt en kunt lachen, maar er moet ook een gesprek mogelijk zijn. Petra die eindelijk moeite deed om Lieske te leren kennen, kreeg de deksel op haar neus. Lieske is een leuke vrouw, en je kunt lol met haar hebben... maar om helemaal stuk te gaan van het lachen terwijl ik denk zo grappig is het toch niet? Is het die bodemdrift... teveel wijn? Jammer!       

HAHA!wait..what schreef op 04-09-2025 om 23:18:

Ik vind Richard erg leuk! Eindelijk heeft ze een normale man
Benieuwd waar ze voor gaat kiezen en hoe het gaat als Bart terug is. Ik ben bang dat haar gevoelens voor hem al te aanwezig zijn.

Oehh, volgende keer gaat het zo te zien botsen bij Ilya tussen de dames en wordt Sylwia door Monique op haar plek gezet

Eens

Richard is echt leuk en een lieverd, iemand die echt voor haar wil gaan. Wat ik bij Bart nog niet zie gebeuren.

Yumi schreef op 04-09-2025 om 23:36:

Zei Ingrid nou dat ze Rinus wel leuk had gevonden maar dat hij uit zichzelf was vertrokken?

Ik schrok vanavond van het moeizame gesprek dat Petra had met Lieske. Harstikke leuk dat iemand positief in het leven staat, maar waarom begrijpt ze een serieuze vraag niet? Super als je met iemand dezelfde humor deelt en kunt lachen, maar er moet ook een gesprek mogelijk zijn. Petra die eindelijk moeite deed om Lieske te leren kennen, kreeg de deksel op haar neus. Lieske is een leuke vrouw, en je kunt lol met haar hebben... maar om helemaal stuk te gaan van het lachen terwijl ik denk zo grappig is het toch niet? Is het die bodemdrift... teveel wijn? Jammer!

Ik denk dat het Lieske haar manier is om wat afstand te houden, onbewust waarschijnlijk 

Yumi schreef op 04-09-2025 om 23:36:

Ik dacht ook te zien dat ze bij het niet begrijpen van Lieske iets had van 'pfff, het lukt echt niet die vrouw op een dieper niveau te leren kennen'. Als dat zo was zou ik het wel begrijpen, zo moeilijk waren die vragen van Petra toch niet?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.