Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Yumi schreef op 21-08-2025 om 22:35:

[..]

Ik denk dat het gesprek met Moniek hem een zetje gaf. Ik ben vooral trots op hem omdat hij niet kiest voor de lichamelijke aantrekkingskracht, maar iemand zoekt voor de langere termijn. Ik denk dat dit Moniek is, vind haar zo'n lieve meid.

Ja daar ben ik ook erg blij mee. Moniek is ook mijn favoriet. Cheyenne vind ik op Georgina Verbaan lijken...

En die nieuwe bij Daniël, sorry hoor maar wat is er knap aan haar?? Ik vind haar helemaal niet knap en 23, ajb zeg... (Oww wat is dit toch een heerlijk topic  )

HAHA!wait..what schreef op 21-08-2025 om 08:17:

Ja, wat was dat nou met Magda in die keuken?
Ik vond het eigenlijk wel een beetje sneu.
En ik vind het bizar dat ze niet een beetje haar best doet om normaal te kijken tijdens haar gesprek met hem.
Oké, het is duidelijk; geen match. Maar waarom moet ze dat op zo'n gemene manier (op tv!) in de camera vertellen?

Ze is leuk met types als Bassie maar als haar iets/iemand niet aanstaat dan vind ik haar echt niet oké

ik vond het best gemeen. Ze valt wat mij betreft best door de mand, onaangenaam mens in mijn ogen

Yumi schreef op 21-08-2025 om 22:35:

[..]

Ik denk dat het gesprek met Moniek hem een zetje gaf. Ik ben vooral trots op hem omdat hij niet kiest voor de lichamelijke aantrekkingskracht, maar iemand zoekt voor de langere termijn. Ik denk dat dit Moniek is, vind haar zo'n lieve meid.

ja dat ben ik met je eens. Dick is iemand die goed weet wat hij voelt, en ook aanvoelt wie wel of niet bij hem past. Ik vind het knap op die leeftijd, chapeau.....ik heb hier mijn hele leven over moeten doen haha

MissHolmes schreef op 21-08-2025 om 22:42:

[..]

Ja daar ben ik ook erg blij mee. Moniek is ook mijn favoriet. Cheyenne vind ik op Georgina Verbaan lijken...

En die nieuwe bij Daniël, sorry hoor maar wat is er knap aan haar?? Ik vind haar helemaal niet knap en 23, ajb zeg... (Oww wat is dit toch een heerlijk topic )

Je hebt gelijk Georgina Verbaan, neus en mond! Wat goed van jou!

Die nieuwe van Daniël is jong maar knap nee, dat zie ik ook niet. 23 jaar en dan vertellen dat ze hem in NL niet kon vinden, misschien gewoon rustig verder kijken. 

lavande! schreef op 21-08-2025 om 22:42:

[..]

ik vond het best gemeen. Ze valt wat mij betreft best door de mand, onaangenaam mens in mijn ogen

Eens, ik kan niks leuks ontdekken aan haar. Ze kan ook met zo'n boos gezicht naar iemand kijken, en als haar iets niet bevalt komt het er niet altijd even vriendelijk uit... 

Yumi schreef op 21-08-2025 om 22:58:

[..]

Eens, ik kan niks leuks ontdekken aan haar. Ze kan ook met zo'n boos gezicht naar iemand kijken, en als haar iets niet bevalt komt het er niet altijd even vriendelijk uit...

Boos en dan vooral die pruilmond erbij...

Ps ik klikte per ongeluk op ! maar wilde absoluut niet jouw bericht rapporteren. Excuses! 

Widajo schreef op 21-08-2025 om 23:11:

[..]

Boos en dan vooral die pruilmond erbij...

Ps ik klikte per ongeluk op ! maar wilde absoluut niet jouw bericht rapporteren. Excuses!

Geeft niks hoor, dat overkomt iedereen weleens. 

Magda lijkt alleen echt leuk als de man perfect past én helemaal voldoet aan alles wat ze in haar hoofd heeft.
Haar eerlijkheid wordt snel botheid.

Dick en Moniek hebben zeker een klik. Het lijkt erop dat Dick nu ook doorkrijgt hoe waardevol dat is. 
Wellicht zou wat meer fysiek contact kunnen helpen. 

En weer een nieuwe vrouw bij Daniel, dat kan niet goed gaan.

Volgens mij kunnen ze bij dit programma beter het aantal gasten beperken.
Bij sommigen komen er wel vijf langs. Dat is echt veel. 
En drie tegelijk werkt eigenlijk ook nergens goed.
Ik blijf benieuwd naar het aantal reacties per kandidaat en waarom ze maar zo'n kort filmpje van 1,5 minuut te zien krijgen. 
Sommige matches zijn zo kansloos dat ik het jammer vind van ieders inspanningen, hoop en verwachtingen.

RavIvaR schreef op 21-08-2025 om 23:24:

En weer een nieuwe vrouw bij Daniel, dat kan niet goed gaan.

Neee 😂 dat denk ik ook

RavIvaR schreef op 21-08-2025 om 23:30:

Volgens mij kunnen ze bij dit programma beter het aantal gasten beperken.
Bij sommigen komen er wel vijf langs. Dat is echt veel.
En drie tegelijk werkt eigenlijk ook nergens goed.
Ik blijf benieuwd naar het aantal reacties per kandidaat en waarom ze maar zo'n kort filmpje van 1,5 minuut te zien krijgen.
Sommige matches zijn zo kansloos dat ik het jammer vind van ieders inspanningen, hoop en verwachtingen.

Dat denk ik ook... Dit concept gaat toch niet werken joh... 

In het AD van vandaag staat een leuk artikel over de muziek bij het programma.  Ik blijk toch wel veel hi(n)ts gemist te hebben....

Ik weet niet of deze link voor iedereen bruikbaar is :

https://www.ad.nl/show/dolly-parton-in-spanje-en-hyacinth-bucket-in-frankrijk-deze-muziekpareltjes-mag-je-niet-missen-in-benb-vol-liefde~aa31c141/

Beterlaat2021! schreef op 22-08-2025 om 11:33:

In het AD van vandaag staat een leuk artikel over de muziek bij het programma. Ik blijk toch wel veel hi(n)ts gemist te hebben....

Ik weet niet of deze link voor iedereen bruikbaar is :

https://www.ad.nl/show/dolly-parton-in-spanje-en-hyacinth-bucket-in-frankrijk-deze-muziekpareltjes-mag-je-niet-missen-in-benb-vol-liefde~aa31c141/

Wat grappig! Heb een paar keer een toepasselijk liedje gehoord maar dat het zó ver ging had ik niet in de gaten

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.