Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

HAHA!wait..what schreef op 20-08-2025 om 01:25:

Ugh en Illya.. Ik vind hem een beetje viezig worden. Zo oppervlakkig!
En hij heeft echt gekke trekjes met zijn mond. Loopt soms te happen als een vis op het droge ofzo, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen Als hij een grapje maakt of iets 'stouts' zegt doet hij dat.
Maar ik erger me aan alles bij hem. Ik vond hem met Karine juist wat leuker worden.
Volgens mij is hij totaal verblind en gaat hij nog wel spijt krijgen

Of hij rookt ? Lijkt soms wat hijgerig. Of dat is van geiligheid . 

Dick past wel bij Moniek . Komt rustig over ofzo . 

Roos57 schreef op 20-08-2025 om 11:09:

Dick past wel bij Moniek . Komt rustig over ofzo .

Ik vind haar ook leuk. Ze komt heel lief/relaxed over.

ik vond al die meiden bij Dick wel leuke meiden.
En inderdaad; mooie meid, mooie ogen... wat een dooddoener.
En Petra zat gewoon echt aan de billen van Ingeborg. En ook daar; mooie ogen. Die ogen waren van die kleine oogjes, daar was weinig echt mooi aan (geen oordeel verder).
En Pètra vindt Pétra aantrekkelijker dan Lieske, ik val niet op vrouwen maar vind Lieske beter aan te zien dan Petra. 

Ingeborg had wel vies gebitje 

Roos57 schreef op 20-08-2025 om 11:49:

Ja.. Smoezelige tanden. Ze lijkt me wel aardig 

Beterlaat2021! schreef op 20-08-2025 om 09:33:

Sylwia bij Illya : kapster? ex-fotomodel? Ik vind beide termen niet bij haar passen. Hoe komt zij in dit programma terecht? Verstaat en spreekt slecht Nederlands.

Dick : altijd met zijn ' mooie vrouw, mooie ogen'. Geen fysieke klik. Hij mist lichamelijk iets, denk ik. Straks kan hij geen enkele reden bedenken om iemand weg te sturen.

Die kleuter weet gewoon niet wat ie wil.

Roos57 schreef op 20-08-2025 om 11:49:

Behoorlijk 

Ingeborg is wat tanden betreft van de generatie dat er niet zoveel aan gedaan werd.   Tegenwoordig zijn er  meer kunstgrepen om een gebit mooi te houden.

Roos57 schreef op 20-08-2025 om 11:08:

[..]

Of hij rookt ? Lijkt soms wat hijgerig. Of dat is van geiligheid .

Wahaha,  hoor Sylwia al vragen; waarom hijg je zo rook je? Niet? Ohh het is geiligheid? 

Je kan het leuk brengen Roos 

Beterlaat2021! schreef op 20-08-2025 om 15:31:

Ingeborg is wat tanden betreft van de generatie dat er niet zoveel aan gedaan werd. Tegenwoordig zijn er meer kunstgrepen om een gebit mooi te houden.

Je kunt er ook op latere leeftijd nog iets aan laten doen. Dit is een nogal onsmakelijk aangezicht.

ik wil niet tongen met zo’n bekkie
😩 

Beterlaat2021! schreef op 20-08-2025 om 15:31:

Ingeborg is wat tanden betreft van de generatie dat er niet zoveel aan gedaan werd. Tegenwoordig zijn er meer kunstgrepen om een gebit mooi te houden.

Ingeborg is 61 jaar de mogelijkheden om een gebit mooi te houden of te maken, zijn er al heel lang. 

Heeft Ingeborg soms ook extensions?  Ze heeft zo'n enorme bos haar vind ik

Beterlaat2021! schreef op 20-08-2025 om 18:58:

Heeft Ingeborg soms ook extensions? Ze heeft zo'n enorme bos haar vind ik

Ik vroeg het me ook af. De hoeveelheid haar lijkt niet helemaal bij haar gezicht te passen? Of het is gewoon heel vol/veel haar.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.