Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Renske heeft iets wat ik een naar trekje vind naar je partner: doen of iemand een dom kindje is. Met dat product dat over de datum is, hoe ze reageert op achterin de auto zitten, nog andere dingen waar ik nu niet op kom. Een lichte vorm van afkatten en een beetje belachelijk maken en steeds corrigeren. Per keer niet zo heel ernstig maar omdat het zo vaak gebeurt heel irritant. En Daniël reageert er een beetje sullig op. Hij gaat er niet tegen in maar geeft haar ook geen gelijk. Schiet niet op met die twee

Daniel kan geen nee zeggen tegen Renske, de auto is eigenlijk te klein maar ik denk dat hij bang was voor haar reactie.
Shirley was niks voor hem maar zag wel goed hoe het daar gaat.

RavIvaR schreef op 15-08-2025 om 00:01:

ja, Eveline en Bart. Dat moet ik nog even verwerken..
Vooral verbaasd over die tattoo.
Had niet kunnen voorspellen dat Eveline meteen ja zou zeggen tijdens de eerste kennismaking.
Wel opvallend dat deze man aan kickboksen en schaken doet/heeft gedaan net als Eveline. Zijn niet echt standaard hobby's en al helemaal niet de combinatie.

Nou dat heb ik ook, ik moet het even op me laten inwerken. Die Bart is een bralllert eerste klas. Heel erg overtuigd van zichzelf. En een doenert, geen denkert. Misschien heb ik Eveline niet ‘gezien’ en blijkt nu pas wat voor type zij is en wat ze leuk vindt. En misschien is dat zo’n type als Bart. Het zou mijn type niet zijn, brrrrrrr, en ik ben lichtelijk teleurgesteld dat het wel haar type is. Ik had Eveline anders ingeschat. 

Dolfje schreef op 15-08-2025 om 07:29:

Daniel kan geen nee zeggen tegen Renske, de auto is eigenlijk te klein maar ik denk dat hij bang was voor haar reactie.
Shirley was niks voor hem maar zag wel goed hoe het daar gaat.

Precies en Shirley had nog advies voor Daniel maar dat leek wel tegen dovemansoren gericht vertelde ze later op camera. Toch opmerkelijk dat Daniel voortdurend advies krijgt van zijn dames. We zullen zien of Daniel nog eens voor zichzelf gaat bedenken wat hij wil.

Hij heeft Renske nog niet van de steiger geduwd en ze wist zich ook achterin de auto te wurmen. Wat maakt die overal een probleem van zeg. De “dan had je nee moeten zeggen” scène was weer zo’n moment van commentaar leveren. Het is op zichzelf correct, maar ik had het idee dat Daniel het als een soort verontschuldiging bedoelde aan haar comfort en zij haakt er met haar vleeshaken meteen in en blijft dan hangen. Ben benieuwd hoe dat gaat als Shirley er niet meer is om de boel te relativeren zoals ze deed op dat moment. 

Geweldige tv toch, dit. 

RavIvaR schreef op 14-08-2025 om 23:38:

Illiya heeft een duidelijke voorkeur. Dan mag hij de andere dame ook wel naar huis sturen.

Jammer dat hij zo duidelijk zei dat hij de nieuwe dame veel knapper vind dan de andere. Zo'n vergelijking is onnodig en onaantrekkelijk. Al denkt de nieuwe dame daar vast anders over.

Zonder die uitspraak was al overduidelijk dat hij voor het uiterlijk gaat. Ik snap er niks van. Die roze pumps en roze pantoffels aan het begin geven al meteen weg dat het een op het uiterlijk gericht type het is? En dáár valt hij voor? Want hij is kennelijk ook heel erg op het uiterlijk gericht. Hoe oppervlakkig. En zij vallen op zijn kasteel. In welk jaar ben ik beland?

Ja, vreselijk ergerlijk om Ilya te zien met haar. Ik vind hem nogal oppervlakkig overkomen en het siert hem ook niet zich uit te spreken over Karine. Niet sjiek. Hij zoekt een trophy wife, zij een rijke (ogenschijnlijk rijke?) man.

Ergens hoop ik dat Sylwia zelf afhaakt. En dan omdat hij haar type niet is qua uiterlijk. Ik vind het echt pijnlijk om te zien hoe makkelijk hij een leuk contact dat hij met Karine had onmiddellijk laat vallen omdat hij Sylwia 10x mooier vindt. Bah wat oppervlakkig. Qua uiterlijk was Karine toch meer zijn league. 

Lexus schreef op 15-08-2025 om 12:03:

Ergens hoop ik dat Sylwia zelf afhaakt. En dan omdat hij haar type niet is qua uiterlijk. Ik vind het echt pijnlijk om te zien hoe makkelijk hij een leuk contact dat hij met Karine had onmiddellijk laat vallen omdat hij Sylwia 10x mooier vindt. Bah wat oppervlakkig. Qua uiterlijk was Karine toch meer zijn league.

Hij had gezegd dat hij het belangrijk vond om goede en diepe gesprekken te hebben en Sylwia spreekt heel slecht Nederlands.

Leest er iemand hier de humoristische samenvatting van Erik Evers elke week ?
Hilarisch 

https://rickevers.nl/bzv/

Oh nee, leuk.   Dank voor de link!

thinkso schreef op 15-08-2025 om 11:38:

Ja, vreselijk ergerlijk om Ilya te zien met haar. Ik vind hem nogal oppervlakkig overkomen en het siert hem ook niet zich uit te spreken over Karine. Niet sjiek. Hij zoekt een trophy wife, zij een rijke (ogenschijnlijk rijke?) man.

Niet ogenschijnlijk, hoor. Hij heeft allerlei goedlopende handeltjes gehad en rijdt een auto van bijna een ton. Die heeft er echt wel een neus voor. 

wild-flower schreef op 15-08-2025 om 13:25:

Leest er iemand hier de humoristische samenvatting van Erik Evers elke week ?
Hilarisch

https://rickevers.nl/bzv/

Ja! Elke dag staat het op Facebook!

Die lach van Dick
Ik droog er inmiddels helemaal van op

las in een reactie op facebook van iemand die Renske persoonlijk kent, dat ze op tv echt anders wordt neergezet dan dat ze in het echt is. Dat het een leuke meid is.

Nou, daar prikte ik sowieso wel doorheen en volgens mij is ze ook gewoon een leuke meid. En ik snap best dat je door alle spanning, ook steeds dat gevolgd worden door de camera en achter de camera steeds een team hebt die zeer waarschijnlijk druk erop zet door suggestieve sturende vragen te stellen ook zorgt voor stress en tel daarbij zo'n "gezellige Wednessday" erbij op als medekandidaad, die van lekker hard en recht voor zijn raap is, dan is dat niet prettig voor eens gevoelsmens als Renske.

BritgetJones007 schreef op 18-08-2025 om 10:07:

las in een reactie op facebook van iemand die Renske persoonlijk kent, dat ze op tv echt anders wordt neergezet dan dat ze in het echt is. Dat het een leuke meid is.

Nou, daar prikte ik sowieso wel doorheen en volgens mij is ze ook gewoon een leuke meid. En ik snap best dat je door alle spanning, ook steeds dat gevolgd worden door de camera en achter de camera steeds een team hebt die zeer waarschijnlijk druk erop zet door suggestieve sturende vragen te stellen ook zorgt voor stress en tel daarbij zo'n "gezellige Wednessday" erbij op als medekandidaad, die van lekker hard en recht voor zijn raap is, dan is dat niet prettig voor eens gevoelsmens als Renske.

Ik heb dat idee ook, ik heb ook niet zoveel moeite met haar en idd wat je op tv niet ziet is dat er natuurlijk nog een hele ploeg bij is... 
En dit is het 1e seizoen dat ik mee kijk, het hele B & B concept werkt volgens mij voor geen ene meter. Er is niks spontaan aan, het is veel te gefocussed op 1 doel en daardoordat er ook nog meerdere kandidaten tegelijk zijn krijg je ook een soort van concurrentiestress. (en ik weet niet hoe het met jullie zit hoor maar als ik stress heb dan ben ik niet echt mijzelf en ook niet de gezelligste...)
En dan ben je ook net eens met je snuut op tv en heeft half nederland meteen een mening over je... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.