Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Meesje schreef op 07-08-2025 om 21:11:

Heeft Illya aangegeven dat ie van accenten houdt oid?

Illya wordt de Oost Europese vrouwenmagneet genoemd.

Tijdens het keuze moment, waren er 4 vrouwen met een accentje, de Brabantse Kim en 'n buurvrouw van zijn zus. 

Sommigen kijkers vinden het wel grappig, gezien zijn eerdere uitspraak over dat een taalbarrière "diepe gesprekken" in de weg kan zitten 

B&B Vol Liefde-kijkers in de ban van 'Oost-Europese vrouwenmagneet' | Shownieuws

thinkso schreef op 07-08-2025 om 22:11:

Ben ik de enige die Arie een beetje eng vindt?

nee je bent niet de enige, ik vind hem ook griezelig, en drammerig

Eveline is niet verliefd op Arie en als zakenpartner lijkt hij ook niet geschikt. Dus na het opruimen van de schuur sportruimte en een ongemakkelijke poging tot handje vasthouden wordt het ook daar tijd voor een gesprekje.

thinkso schreef op 07-08-2025 om 22:11:

Ben ik de enige die Arie een beetje eng vindt?

Nee, ik vind hem ook creepy en een beetje irritant..

Silwia, golven op mega hoge pumps, hoe verzin je het 

Arie heel irritant. Lijkt  haar ook totaal niet aan te voelen met zijn " schuurtje opruimen".

Dolfje schreef op 08-08-2025 om 07:10:

Arie heel irritant. Lijkt haar ook totaal niet aan te voelen met zijn " schuurtje opruimen".

Inderdaad... Dat zeg je toch niet, net als die opmerking dat het een tyvus zooi was, als je ergens te gast bent?

Ik vind Daniël trouwens wel leuk alleen ik word niet erg blij van het interieur/stijl van zn hotel.. Ik zou me daar denk ik niet erg prettig voelen...

MissHolmes schreef op 08-08-2025 om 07:35:

[..]

Inderdaad... Dat zeg je toch niet, net als die opmerking dat het een tyvus zooi was, als je ergens te gast bent?

Ik vind Daniël trouwens wel leuk alleen ik word niet erg blij van het interieur/stijl van zn hotel.. Ik zou me daar denk ik niet erg prettig voelen...

Inderdaad dat kan je niet maken, maar een tering bende was het wel in dat hok  

Man en ik hebben deze week dit programma ontdekt.

Pffffffff...
Wat een hoop mallotigheid.

Praten met je mond vol is gewoon smerig.

Yumi schreef op 08-08-2025 om 07:54:

[..]

Inderdaad dat kan je niet maken, maar een tering bende was het wel in dat hok

Ja dat vind ik ook maar als gast denk je dat, je zegt het niet als je het een beetje leuk wil houden.

Ja gedsie, ben vergeten welke man dat was (Arie?) maar eten met volle mond is gewoon goor.. (zeker als de camera dan net inzoomt)

MissHolmes schreef op 08-08-2025 om 08:43:

[..]

Ja dat vind ik ook maar als gast denk je dat, je zegt het niet als je het een beetje leuk wil houden.

Ja gedsie, ben vergeten welke man dat was (Arie?) maar eten met volle mond is gewoon goor.. (zeker als de camera dan net inzoomt)

Haha. Eten zonder iets in je mond is ook best lastig. Wel goed voor de lijn

Wie deed dat? Ik heb het gelukkig gemist.

Volgens mij....  de zakencollega van Eveline  vroeg aan de heren, bent u bereid te investeren* in de B&B?  (Op zich een  vreemde vraag, maar vooruit...).  Daarop zei Arie, met volle mond, mijn huis wordt verkocht, dus dan heb ik de overwaarde in handen...

Later vertelde de zakencollega dit tegen Eveline.  Zij vroeg toen : WIE zei dat dan. Het antwoord was : Arno.  Dat klopt dus niet....   

Of vergis ik me nu?

* Investeren hoeft natuurlijk ook niet puur financieel te zijn hè?

@Poezenmeisje, meid weet waar je aan begint.....

Beterlaat2021! schreef op 08-08-2025 om 10:50:

Volgens mij.... de zakencollega van Eveline vroeg aan de heren, bent u bereid te investeren* in de B&B? (Op zich een vreemde vraag, maar vooruit...). Daarop zei Arie, met volle mond, mijn huis wordt verkocht, dus dan heb ik de overwaarde in handen...

Later vertelde de zakencollega dit tegen Eveline. Zij vroeg toen : WIE zei dat dan. Het antwoord was : Arno. Dat klopt dus niet....

Of vergis ik me nu?

Klopt 

Beterlaat2021! schreef op 08-08-2025 om 10:50:

Volgens mij.... de zakencollega van Eveline vroeg aan de heren, bent u bereid te investeren* in de B&B? (Op zich een vreemde vraag, maar vooruit...). Daarop zei Arie, met volle mond, mijn huis wordt verkocht, dus dan heb ik de overwaarde in handen...

Later vertelde de zakencollega dit tegen Eveline. Zij vroeg toen : WIE zei dat dan. Het antwoord was : Arno. Dat klopt dus niet....

Of vergis ik me nu?

Arno zei iets soortgelijks van; mijn huis kan ik verkopen en dat geld kan ik dan in de B&B stoppen. En Arie haakte in met; ik heb mijn huis te koop staan of net verkocht dus ik kan dit nu al doen. 

Of zoiets. Ik lette ook niet heel goed op! 

Maar beide mannen vind ik ook niet zo leuk. Ik hoop dat er eindelijk eens een echt leuke man voor haar komt!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.