Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Yumi schreef op 30-07-2025 om 18:43:

Middelvinger voor Illya

In gesprek met RTL Boulevard reageert Rayisa op het middelvinger-moment. "Het gaat er niet om dat ik naar huis moest, maar ik snap niet waarom hij me zo hard aanpakte", legt ze uit. "De manier waarop hij het dat zei vond ik niet leuk. Daarom heb ik daar zo impulsief op gereageerd." Ook wilde ze niet per se voor sensatie zorgen. "De vinger was bedoeld voor Illya, niet voor de camera."

Dus deze "dame" is behalve onbeschoft, ook nog stiekem.

Ik vond helemaal niet dat hij haar hard aanpakte.
Hij zei gewoon waar het op stond, zonder persoonlijk of gemeen te worden, in tegenstelling tot (ik noem zomaar iemand 😇) Marga! Dat vind ik zo’n akelig mens!

Yumi schreef op 30-07-2025 om 17:53:

[..]

Ik was denk ik niet helemaal duidelijk, ik geloof ook dat er meer is, maar ze zag echt overal iets in.

En als ze er niks in zag ging ze er iets achter zoeken.. 

Loulou39 schreef op 30-07-2025 om 19:01:

[..]

Ik vond helemaal niet dat hij haar hard aanpakte.
Hij zei gewoon waar het op stond, zonder persoonlijk of gemeen te worden, in tegenstelling tot (ik noem zomaar iemand 😇) Marga! Dat vind ik zo’n akelig mens!

Ik ga nu generaliseren. Ik heb de indruk dat vrouwen als Rayisa en Malgosia (en ook een Nathalie bij TLC 90 day fiance, allemaal Oekraiense vrouwen) nog een man-vrouw beeld hebben dat hier allang niet meer is. Of misschien wel nooit geweest is. Man moet veel geld hebben, je kan een man veroveren door verleidelijk te doen of te kirren of te vleien, dat werk. Want mannen zouden daarvan houden, denken ze. En mannen zijn te manipuleren via seks. En wat er ook bij lijkt te horen is het buitenproportioneel je afgewezen voelen als een man zegt 'nou nee, er is geen klik'. Het lijkt wel een cultureel gegeven, dat ze niet door hebben dan Nederlandse of westerse mannen er gewoon vaak wat nuchterder instaan? Nogmaals het is een generalisatie, misschien zijn deze vrouwen wel door de zender juist uitgezocht op dramagedrag en is het niet een soort volksaard. Het viel mij zelf gewoon op dat er overeenkomsten waren in gedrag.

een poetsles 🤭

tis zo oppervlakkig bij JP ..

Alweer appeltaart voor het ontbijt? Was bij Magda en nu bij Rob ook al.

Lieske krijgt concurrentie 😎

Roos57 schreef op 30-07-2025 om 21:02:

tis zo oppervlakkig bij JP ..

Dat viel mij ook al op.. ik zou dat echt niet trekken...(Ik snap Susanne dus heel goed..) Echt dit is toch geen daten wat hij doet... Hij hangt wat mij betreft vooral de irritante  Popi jopie uit.

Nou zeg Ingrid lijkt vrolijk te worden, ze heeft nog niet eens gemopperd...ben benieuwd hoe het met Rinus gaat... 

Ik vind Petra prima maar ik vind Lieske echt een symphatieke vrouw.

Rob over het picknicken/de locatie was ook niet heel leuk, ze deed toch haar best. Vond het zo een prima plek.  

MissHolmes schreef op 30-07-2025 om 21:50:

[..]

Dat viel mij ook al op.. ik zou dat echt niet trekken...(Ik snap Susanne dus heel goed..) Echt dit is toch geen daten wat hij doet... Hij hangt wat mij betreft vooral de irritante Popi jopie uit.

Nou zeg Ingrid lijkt vrolijk te worden, ze heeft nog niet eens gemopperd...ben benieuwd hoe het met Rinus gaat...

Ik vind Petra prima maar ik vind Lieske echt een symphatieke vrouw.

De eerste indruk is goed, dan heb je bij Ingrid al aardig wat gewonnen. Daarnaast lijkt hij initiatief te gaan nemen. 

Alleen dat aanrakende kan Ingrid op den duur gaan irriteren vermoed ik. 
Je gaat nu over mij grens !! Zou zij zo kunnen roepen. 

Dolfje schreef op 30-07-2025 om 21:34:

Alweer appeltaart voor het ontbijt? Was bij Magda en nu bij Rob ook al.

Dat was toch de taart die hij al gebakken had. Mag wel wat de diepvries in, anders eten alle vrouwen vooral appeltaart daar tijdens het verblijf daar.

MidasWolf schreef op 30-07-2025 om 22:29:

[..]

De eerste indruk is goed, dan heb je bij Ingrid al aardig wat gewonnen. Daarnaast lijkt hij initiatief te gaan nemen.

Alleen dat aanrakende kan Ingrid op den duur gaan irriteren vermoed ik.
Je gaat nu over mij grens !! Zou zij zo kunnen roepen.

Tja bij sommigen kun je het nooit goed doen.. (dat stukje over zijn aanraakpoging had ik net even gemist trouwens..)

Nog even over de brede glimlach van Dick.   Die man is gewoon helemaal in zijn element in Suriname.   Het is naar  mijn mening een oprechte glimlach. 

zo-zag-b-en-b-vol-liefde-dick-er-als-kind-uit

Beterlaat2021! schreef op 31-07-2025 om 09:53:

Nog even over de brede glimlach van Dick. Die man is gewoon helemaal in zijn element in Suriname. Het is naar mijn mening een oprechte glimlach.

zo-zag-b-en-b-vol-liefde-dick-er-als-kind-uit

Ja maar hier valt die lach ook reuze mee imho. En zo'n lach kan hij dus ook hebben, die is idd oprecht voor mijn gevoel. Ik denk aan de lach waar bij hij zijn bovenlip helemaal optrekt en zelfs zijn neus rimpelt maar waarbij zijn ogen niet lachen. Een soort grimas waarbij hij lijkt te denken dat hij een goed hoofd heeft. Maar goed het zijn maar indrukken/speculaties. Prachtig gebit inderdaad. Dat wel.

Lexus schreef op 31-07-2025 om 11:44:

[..]

Ja maar hier valt die lach ook reuze mee imho. En zo'n lach kan hij dus ook hebben, die is idd oprecht voor mijn gevoel. Ik denk aan de lach waar bij hij zijn bovenlip helemaal optrekt en zelfs zijn neus rimpelt maar waarbij zijn ogen niet lachen. Een soort grimas waarbij hij lijkt te denken dat hij een goed hoofd heeft. Maar goed het zijn maar indrukken/speculaties. Prachtig gebit inderdaad. Dat wel.

Over dat gebit, gesproken... Sharon die hem tips en poets les geeft, lekker irritant. Als ze er een tijd zou zijn en vraagt, mag ik je een paar tips geven, oké, maar nu? Dat kan echt niet, heb je een romantische date in de avond en dan krijg je poetsles als je net wakker bent. 

De vorige dag was al duidelijk dat Dick haar gekwebbel teveel vindt, ben benieuwd wanneer ze mag vertrekken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.