Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Erg triest, die middelvinger...

Ze heeft zich beter voor gedaan dan ze is dat mens. En zo bot was hij niet eens. Vind dat hij nog lang geduldig is geweest met haar met die rare zweverige fratsen de hele tijd.

Arie Arie Arie
Je had zulke mooie ogen

De mondhygiëniste wordt em niet .

Yumi schreef op 29-07-2025 om 22:58:

Volgens shownieuws hebben veel Oost Europese dames zich aangemeld voor Illya dus ik ben benieuwd, wie er de volgende keer binnenkomt wandelen.

Die dames vallen blijkbaar op mannen met kastelen!

Dolfje schreef op 30-07-2025 om 08:32:

Ze heeft zich beter voor gedaan dan ze is dat mens. En zo bot was hij niet eens. Vind dat hij nog lang geduldig is geweest met haar met die rare zweverige fratsen de hele tijd.

Ik ook, ze zag echt overal iets in... 

Maar ik moet toegeven dat ze het goed had met het koffie lezen. Ze zag niets, in het lege kopje, nou ja de torentjes van het kasteel. Dat was wat er de volgende dag zou gebeuren, toen Ilya haar duidelijk maakte dat ze kon vertrekken en ze de torentjes in de verte kon bekijken 

Yumi schreef op 30-07-2025 om 11:10:

[..]

Ik ook, ze zag echt overal iets in...

Maar ik moet toegeven dat ze het goed had met het koffie lezen. Ze zag niets, in het lege kopje, nou ja de torentjes van het kasteel. Dat was wat er de volgende dag zou gebeuren, toen Ilya haar duidelijk maakte dat ze kon vertrekken en ze de torentjes in de verte kon bekijken

Nou ik geloof ook wel dat er meer is tussen hemel en aarde maar zij overdreef aardig... (daar ben ik dan weer te nuchter voor...)
Verder heeft Illiya idd niks fout gedaan, ze zijn alleen nogal verschillend.

ik vind de manier van praten, of is het het accent, van Renate best irritant. Ik weet niet meer waar zij vandaan kwam, is het Rotterdams wat zij laat horen of een andere regio?

Deci schreef op 30-07-2025 om 15:05:

ik vind de manier van praten, of is het het accent, van Renate best irritant. Ik weet niet meer waar zij vandaan kwam, is het Rotterdams wat zij laat horen of een andere regio?

Ik ook... ja Rotterdam idd.

MissHolmes schreef op 30-07-2025 om 12:30:

[..]

Nou ik geloof ook wel dat er meer is tussen hemel en aarde maar zij overdreef aardig... (daar ben ik dan weer te nuchter voor...)
Verder heeft Illiya idd niks fout gedaan, ze zijn alleen nogal verschillend.

Ik was denk ik niet helemaal duidelijk, ik geloof ook dat er meer is,  maar ze zag echt overal iets in. 

Yumi schreef op 30-07-2025 om 17:53:

[..]

Ik was denk ik niet helemaal duidelijk, ik geloof ook dat er meer is, maar ze zag echt overal iets in.

Ja dat. Sommige mensen doen aan 'cherry picking' als het gaat om spiritualiteit. Maar zij plukte echt elke cherry die voorbij kwam.

Courage schreef op 30-07-2025 om 18:23:

[..]

Ja dat. Sommige mensen doen aan 'cherry picking' als het gaat om spiritualiteit. Maar zij plukte echt elke cherry die voorbij kwam.

Vergeet de rozijnen niet 😉

Yumi schreef op 30-07-2025 om 18:37:

[..]

Vergeet de rozijnen niet 😉

Middelvinger voor Illya

In gesprek met RTL Boulevard reageert Rayisa op het middelvinger-moment. "Het gaat er niet om dat ik naar huis moest, maar ik snap niet waarom hij me zo hard aanpakte", legt ze uit. "De manier waarop hij het dat zei vond ik niet leuk. Daarom heb ik daar zo impulsief op gereageerd." Ook wilde ze niet per se voor sensatie zorgen. "De vinger was bedoeld voor Illya, niet voor de camera."

Dus deze "dame" is behalve onbeschoft, ook nog stiekem.

Deci schreef op 30-07-2025 om 15:05:

Ze praat met haar kaken stijf op elkaar, heel apart.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.