Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Bestaat er al een bingokaart voor dit programma? Ik heb alweer wat clichés voorbij zien komen in nog maar 2 afleveringen:
- mannen die geen vragen stellen en/of alleen maar zenden
- mannen die binnen 3 seconden al verliefd zijn (en om het minste of geringste in huilen uitbarsten)
- "avontuur"
- geklaag over het buitenlandse eten
- veel, heel veel zuipen
- samen klussen/ schoonmaken
- vrouwen die met een babystem tegen hun huisdier praten

Dandy schreef op 16-07-2025 om 17:56:

Bestaat er al een bingokaart voor dit programma? Ik heb alweer wat clichés voorbij zien komen in nog maar 2 afleveringen:
- mannen die binnen 3 seconden al verliefd zijn (en om het minste of geringste in huilen uitbarsten)
- "avontuur"
- veel, heel veel zuipen

Leuk, ik zou er graag aan toe willen voegen: mensen die wel vragen stellen maar vervolgens niet luisteren, weglopen (Ilya) over zich zelf beginnen, geen vervolgvragen stellen. 

Oh ja, en mensen waarbij het duidelijk is dat het geen klik is maar die toch blijven

ik vind de kandidaten wel wat ' gewoontjes' tot nu toe.  In de zin van dat ik een type als Thyzz of zweverige Walter mis. 

Ik vind Petra wel een heel leuk mens. Lekker vrij en spontaan.

ik vind Karin ? Van Dick erg leuk

en die trap onder de kont 😂

Bij Ilja ontstaat op een gegeven moment de situatie zoals bij Jan en Michiel uit Zweden. Storen aan elkaar en beiden de knoop maar niet doorhakken.

Dandy schreef op 16-07-2025 om 17:56:

- "avontuur"
- veel, heel veel zuipen

(On) verklaarbare liefdesverklaringen na elkaar slechts enkele momenten gezien te hebben. 
Boos worden om iets onbenulligs, ergens iets te veel zout op doen, op het gras lopen enz.
Te vaste gewoonten, manieren, die absoluut niet anders mogen. De rozen moeten op maandag gesnoeid worden, anders red ik het niet om op woensdag de was buiten te hangen. 

Malgosia komt ook 

Roos57 schreef op 16-07-2025 om 22:23:

ik vind Karin ? Van Dick erg leuk

Ik ook!! En Dick zelf vind ik ook leuk. Die Magda vind ik een zeurkous en die vrouw bij Illja, hoe heet ze, Kim, vind ik bloedirritant. Ok qua communicatie is hij niet erg sterk maar zij is echt moeilijk.. Ze lust niks en ze vindt niks leuk.

Dit is btw het 1e seizoen dat ik mee kijk (better let as net)

Ik wordt een beetje kriegel van Magda, met haar regeltjes en gewoontes waar ze niet van kan afwijken. Ze wil warm eten tijdens de lunch dus moet ze om 10 uur klaar zijn voor de boodschappen. Hoe doet ze dat met haar gasten voor de B&B, schopt ze die voor 10uur de deur uit?

Kim en Illya gaan gelukkig afscheid nemen. Kim houdt niet van tuinieren, van koken, ze lust alleen kipsate,schnitzels en spruiten met aardappels, is pas verhuisd om dichter bij haar familie te wonen, niet over nagedacht? Blijkbaar niet, maar als ze zich ongemakkelijk voelt en daar over wil praten, dan moet dat meteen. ook al zijn er gasten en geeft Illya aan het druk te hebben 

De tweede dame voor JP, wil morgen de rem op het vreet en zuipfestijn, ben erg benieuwd hoe dit valt en of dat lukt.

De 2e vrouw bij JP lijkt mij een heel stuk leuker . Renate zeurt steeds over eten en haar figuur, verder echt een gesprek voert ze niet , zit maar met die vastgeplakte  glimlach overal ja op te knikken.

Kim en Illya gaan gelukkig afscheid nemen. Kim houdt niet van tuinieren, van koken, ze lust alleen kipsate,schnitzels en spruiten met aardappels, is pas verhuisd om dichter bij haar familie te wonen, niet over nagedacht? Blijkbaar niet, maar als ze zich ongemakkelijk voelt en daar over wil praten, dan moet dat meteen. ook al zijn er gasten en geeft Illya aan het druk te hebben :

Goede samenvatting van kringloopkim, en dan is ze ook nog de schoolplein bully.

majorette2005 schreef op 17-07-2025 om 07:57:

De 2e vrouw bij JP lijkt mij een heel stuk leuker . Renate zeurt steeds over eten en haar figuur, verder echt een gesprek voert ze niet , zit maar met die vastgeplakte glimlach overal ja op te knikken.

Ja Renaat heeft niet veel pit. Ook al vind ze iets niet leuk, ze blijft maar smilen. Yvon gaat hopelijk voor wat reuring zorgen. 

majorette2005 schreef op 17-07-2025 om 07:57:

De 2e vrouw bij JP lijkt mij een heel stuk leuker . Renate zeurt steeds over eten en haar figuur, verder echt een gesprek voert ze niet , zit maar met die vastgeplakte glimlach overal ja op te knikken.

Nou, we zien natuurlijk maar een paar momenten die de regie uitgekozen heeft voor montage, waarin ze vooral willen uitvergroten dat die man van het Bourgondisch leven houdt. Verder heb ik Renate niet zien 'zeuren' ergens over, wel een keertje iets opgemerkt over het eten voor de camera, nadat ze daar van degene achter de camera een vraag over kreeg die ze beantwoorde. Dus zeuren: nee.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.