Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Wie zag ik daar voorbijschuiven in een Rivella reclame?
Who Else 

Gv1wefNWAAAfQ83?format=jpg&name=900x900

Ik denk dat hij niet goed weet wat hij met haar aan moet. Haar niet zo leuk vindt en zo probeert tijd te vullen.

Inderdaad, nu ook Els in de reclame op ons forum. 

Renate praat raar, met de tanden op elkaar en dan steeds die lach. Komt zo geforceerd over. 

Knutselkei schreef op 16-07-2025 om 08:47:

Ik denk dat hij niet goed weet wat hij met haar aan moet. Haar niet zo leuk vindt en zo probeert tijd te vullen.

Dat begrijp ik wel, ik vind haar ook niet zo leuk met die flauwe plagerijtjes. Vraag me wel af, waarom hij haar niet naar naar huis stuurt, of mag dat niet omdat er anders niets is om uit te zenden?

De B&B van Jean Paul staat te koop voor € 449.900,- en het kasteel van Illya voor € 1,35 miljoen. Illya had dus beter een rustige uitgebreide bezichtiging kunnen doen, samen met Kim

Yumi schreef op 16-07-2025 om 09:10:

De B&B van Jean Paul staat te koop voor € 449.900,- en het kasteel van Illya voor € 1,35 miljoen.

Ah daarom doen ze mee dus.

majorette2005 schreef op 16-07-2025 om 09:00:

Renate praat raar, met de tanden op elkaar en dan steeds die lach. Komt zo geforceerd over.

Ja viel mij ook meteen op. 

En inderdaad; reclame met Els. Zal een leuk zakcentje opleveren. 

Ik zie nog geen matches verschijnen...

Ze lijkt sprekend op Joyce van Albert van vorig jaar, zou zo een zus kunnen zijn.

Dolfje schreef op 16-07-2025 om 09:26:

[..]

Ze lijkt sprekend op Joyce van Albert van vorig jaar, zou zo een zus kunnen zijn.

😅 zolang ze maar niet over pappie begint 

Yumi schreef op 16-07-2025 om 09:05:

[..]

Dat begrijp ik wel, ik vind haar ook niet zo leuk met die flauwe plagerijtjes. Vraag me wel af, waarom hij haar niet naar naar huis stuurt, of mag dat niet omdat er anders niets is om uit te zenden?

Zou goed kunnen? Geen idee? Ik vind haar ook niet leuk, zeuren  dit lust ik neit en dat etc en dat met die stok etc.

Jaaaa Renate vond ik ook op die Joyce lijken, zo met dat  praten . Nog even tooonhoogtes veranderen en ze is het helemaal 

Vorig jaar vond ik de 'achtergrond' muziek leuker dan dit jaar. Grappiger én toepasselijker.  
Misschien dat er nu een andere muzieksamensteller is. 

Beterlaat2021! schreef op 16-07-2025 om 11:27:

Vorig jaar vond ik de 'achtergrond' muziek leuker dan dit jaar. Grappiger én toepasselijker.
Misschien dat er nu een andere muzieksamensteller is.

Misschien moeten ze er nog even inkomen 

Maar het muziekje van Keeping up appearances bij Magda vond ik wel grappig. En dat in combinatie met de muziek van de man die bij haar arriveerde wel geinig.
Maar eens, het is wat minder subtiel misschien dan voorgaande seizoenen.

Ik vind haar juist heel vriendelijk en sympathiek overkomen, alleen nog wat onwennig waarschijnlijk door de situatie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.