Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

was ik toch vergeten om het programma op te nemen...!
Kijk nu dus live maar vind het vrij normale mensen allemaal. Verwacht geen drama
Wel een mooie jurk, die roze van Inrid

Widajo schreef op 14-07-2025 om 22:07:

was ik toch vergeten om het programma op te nemen...!
Kijk nu dus live maar vind het vrij normale mensen allemaal. Verwacht geen drama
Wel een mooie jurk, die roze van Inrid

Vond die jurk ook super, en ze kreeg een mooie kimono.

Het gaat wel lekker vlot, inzendingen bekijken en even later komt de eerste binnen. Heb het idee dat het woord leuk wel heel erg vaak viel, maar het was een leuke eerste aflevering.

Ik heb ook gekeken.
Nog even wennen maar de eerste indruk: 
De vrouw van de kringloop past denk ik niet. Hij lijkt van het een naar het ander te rennen/stuiteren. 
Zij lijkt een rustiger iemand te zoeken. Dit zouden nog zenuwen kunnen zijn natuutlijk maar dit is wat me nu opvalt.

De man bij Ingrid komt sympathiek over. Met een gewaagd maar mooi cadeau. 
Ik twijfel of Ingrid hem stoer en knap genoeg vindt.

Dubbel

Yumi schreef op 14-07-2025 om 22:45:

[..]

Vond die jurk ook super, en ze kreeg een mooie kimono.

Het gaat wel lekker vlot, inzendingen bekijken en even later komt de eerste binnen. Heb het idee dat het woord leuk wel heel erg vaak viel, maar het was een leuke eerste aflevering.

Ik heb alleen bij Jean Paul geteld: 52x leuk

Ik heb een abonnement op videoland en toch steeds reclame. Jullie ook?

Lexus schreef op 15-07-2025 om 01:04:

Nee.  

Ik verbaasde me weer zoals elk jaar over de leeftijd van een aantal mensen.
Die Jp bijvoorbeeld en die eerste vrouw bij hem, zou ze bij beide zo er minstens 5 jaar bij optellen. 

Ik vond het bij Jean-Paul een beetje vreemd; veel drank! Ze had haar glas nog bijna vol en hij zei; ik schenk je nog een beetje bij.
En met cadeautje geven, was hij ook drukker met de Cava (iets van; daar proosten we op?) terwijl hij alleen de stroopwafels nog maar gepakt had volgens mij. 
Vond het heel geforceerd! 
Kan zijn dat hij zich geen houding weet te geven natuurlijk..

Als ik Frank zou ontmoeten dan zou ik denken dat hij homo is. 

Lexus schreef op 15-07-2025 om 01:04:

Dat ligt aan het soort abonnement: bij een basisabonnement krijg je reclame. Bij een plus of premium abonnement niet.

HAHA!wait..what schreef op 15-07-2025 om 05:34:

Ik vond het bij Jean-Paul een beetje vreemd; veel drank! Ze had haar glas nog bijna vol en hij zei; ik schenk je nog een beetje bij.
En met cadeautje geven, was hij ook drukker met de Cava (iets van; daar proosten we op?) terwijl hij alleen de stroopwafels nog maar gepakt had volgens mij.
Vond het heel geforceerd!
Kan zijn dat hij zich geen houding weet te geven natuurlijk..

De hoeveelheid drank verbaasde mij ook, hoop vd vrouwen dat dit niet zo doorgaat. Die stroopwafels zaten los in de tas, die gaf ze als eerste. 

De hoeveelheid drank zou mij niet uit maken maar ik vind hem zo'n onaantrekkelijke man.

Nowee schreef op 15-07-2025 om 09:59:

[..]

Dat ligt aan het soort abonnement: bij een basisabonnement krijg je reclame. Bij een plus of premium abonnement niet.

Gek want ik heb dat abonnement al drie jaar en nog nooit eerder een reclame gezien. Enfin ik ga het wel bij hen navragen

Angela de Jong (AD)  :         

"  Jean Paul die zijn logée nog net geen trechter in de mond stak om er brie en pata negra doorheen te douwen."

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.