Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


redbulletje schreef op 05-09-2023 om 19:15:

[..]

Zou dat niet gewoon Carolien zijn geweest?

De opnames waren toch al flink eerder dacht ik?  ten tijde van de uitzendingen was Carolien al weer naar huis gok ik zo.

 En het meisje wat ik zag was echt blondblond zeg maar.

ik vond het wel heel sneu voor Carolien. Het kwam voor haar ook echt onverwachts die breuk. Hoop dat ze snel iemand leert kennen die goed bij haar past.
En dat ze zei dat het goed is tussen haar en Bram is natuurlijk ook voor de bühne...op die manier geen rare roddels via social media. Ik kan mij voorstellen dat ze daar al helemaal nier op zat te wachten. Haar verdriet was bijna voelbaar vanaf het scherm...hoop dat zij veel leuke brieven en reacties krijgt en dat daar de ware Jacob tussen zit.

Kataravrouw schreef op 05-09-2023 om 19:23:

[..]

De opnames waren toch al flink eerder dacht ik? ten tijde van de uitzendingen was Carolien al weer naar huis gok ik zo.

En het meisje wat ik zag was echt blondblond zeg maar.

Carolien is natuurlijk van de zomer nog wel een paar weken terug gegaan naar Bram. Het zou wel bizar zijn als hij Esra al voor de reünie bij hem thuis heeft gehad. 


Het gaat mij te snel, je ziet elkaar op de Reünie, gaat daarna wat drinken. Esra komt een week logeren in Zweden en ze boekt een enkele reis naar Zweden. 🤔 Je bent verliefd maar je baan opzeggen en samenwonen met iemand die je 'n week "kent"? 

"Het hoge woord is eruit", schrijft Esra namens het koppel. "Er werd in de afgelopen weken een hele hoop gespeculeerd in medialand. Nu kan ik toch wel echt zeggen dat wij verliefd zijn op elkaar." Esra is momenteel in Zweden en heeft een enkele reis geboekt.
B&B Vol liefde-deelneemster Esra bevestigt relatie met Bram uit Zweden | Achterklap | NU.nl

Op het filmpje van Bram is Esra nog in Nederland en zegt ze eind deze maand naar Bram te gaan. Ze hebben elkaar slechts 1 week gezien vlak na de reünie. Ze zegt dat haar moeder geopereerd moet worden en dat ze eerst wil weten of het goed gaat. 

Wel verbaasd hoor, echt een heel verschil qua type Joy of Bram, in alle opzichten

Maar ze had ook niet echt een klik met Joy. Dus wie weet was Joy heel anders dan ze had verwacht en past een type als Bram beter bij haar. 
En met het boeken van een enkele reis krijg je ook niet de situatie dat als je weg bent de kriebels er ineens niet meer zijn. 

Ik heb gisteren alleen het rode loper gedeelte van de Televizier Ring bekeken.
Mijn hemel, wat zagen ze er allemaal apart uit. Met name Joy  viel mij op, die had de verkleedkist van moeder geplunderd : een paars kostuum met een blonde vogelverschrikkers pruik..... ( 't Was een gala hè? )
Bram heb ik in de gauwigheid niet gezien, jammer.
Olof keurig in smoking.
Debbie in haar trouwjurk van een paar decennia geleden.
Marian in een opzichtig (witte!) jurk.

dit-draagt-bekend-nederland-tijdens-gouden-televizier-ring-gala-2023.jpg

Debbie zag er mooi uit en Paul ook. 
Het verbaasde me dat ze de ring niet wonnen ondanks de populariteit. Natuurlijk Oogappels meer dan verdiend, maar dacht dat B&B meer stemmen zou krijgen dit jaar. 

Ik zag van de week op facebook dat Astrid en Harmjan (seizoen 2022) getrouwd zijn in dirndl/lederhosen in Oostenrijk. Wie had dat verwacht toen Astrid HJ afblafte dat hij niet over haar grenzen heen mocht gaan 

redbulletje schreef op 13-10-2023 om 13:17:

Debbie zag er mooi uit en Paul ook.
Het verbaasde me dat ze de ring niet wonnen ondanks de populariteit. Natuurlijk Oogappels meer dan verdiend, maar dacht dat B&B meer stemmen zou krijgen dit jaar.

Ik zag van de week op facebook dat Astrid en Harmjan (seizoen 2022) getrouwd zijn in dirndl/lederhosen in Oostenrijk. Wie had dat verwacht toen Astrid HJ afblafte dat hij niet over haar grenzen heen mocht gaan

Er was nog een slotaflevering (niet van het huwelijk zelf) waar ze aankondigden dat ze gingen trouwen. Misschien wel leuk om nog te kijken als je dat nog niet gezien had. 

Prachtwacht schreef op 13-10-2023 om 14:20:

[..]

Er was nog een slotaflevering (niet van het huwelijk zelf) waar ze aankondigden dat ze gingen trouwen. Misschien wel leuk om nog te kijken als je dat nog niet gezien had.

Die had ik zeker gezien! Maar het is natuurlijk altijd afwachten. Vind het mooi te zien dat ze gelukkig zijn met elkaar. 

Vond het ook gek dat ze niet hebben gewonnen. Had zelf nog nooit van Oogappels gehoord, laat staan gezien.

                                                                                                 Paul van Debbie wordt bekende Nederlander!

paul-uit-bb-vol-liefde-en-actrice-barbara-sloesen-in-de-slimste-mens.jpg

Op 18 december in de eerste aflevering van de nieuwe serie     De Slimste Mens!

Beterlaat2021! schreef op 05-12-2023 om 08:47:

Paul van Debbie wordt bekende Nederlander!

paul-uit-bb-vol-liefde-en-actrice-barbara-sloesen-in-de-slimste-mens.jpg

Op 18 december in de eerste aflevering van de nieuwe serie De Slimste Mens!

😄 leuk! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.