Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Addy bij Kees van der Spek

Hebben jullie ook gekeken? Ik was altijd benieuwd wat Addy en zijn gezin zouden gaan doen na "Helemaal het einde" maar blijkbaar zijn ze de complothoek in gegaan... 


Ja gezien, erg dubieus allemaal. 
Kan me ook nog herinneren dat tijdens het tv avontuur in Chili ookal sprake was van onrustige berichtgeving uit Nederland.
Hij zou een sportschool hebben gehad, die was failliet gegaan en daarbij zijn mensen financieel gedupeerd achtergebleven. 
Maar wat ik gisteravond heb gezien was toch wel the next level. Mensen financieel oplichten, idiote ideeën/theorieën verspreiden, potje dreigen. 

Hoop dat deze man nu goed wordt aangepakt. 

En die kinderen.... Och och och.... 

Was dat niet die ene met dat stroopwafelimperium? Kees van der Spek is altijd leuk, dat ga ik even terugkijken.

wij het van het weekend nog over Helemaal het einde. Dat keken we altijd trouw met de nodige commentaar. Ik vond hem een vreemde snuiter die zichzelf ook helemaal het einde vond/vindt.
Ik ga Kees terug kijken 

Tatemae schreef op 24-11-2021 om 08:13:

wij het van het weekend nog over Helemaal het einde. Dat keken we altijd trouw met de nodige commentaar. Ik vond hem een vreemde snuiter die zichzelf ook helemaal het einde vond/vindt.
Ik ga Kees terug kijken

Leuke woordspeling in deze....

Wieder schreef op 24-11-2021 om 08:05:

Was dat niet die ene met dat stroopwafelimperium? Kees van der Spek is altijd leuk, dat ga ik even terugkijken.

Klopt

oh even terug kijken, wanneer was dat op tv?

Ik heb het ook even terug gekeken, maar jammer dat je aan het einde eigenlijk nog niks over de afloop weet (al zal die er nu misschien ook nog niet zijn).

Thanks voor de tip, ga ik terugkijken!

Tatemae schreef op 24-11-2021 om 08:13:

wij het van het weekend nog over Helemaal het einde. Dat keken we altijd trouw met de nodige commentaar. Ik vond hem een vreemde snuiter die zichzelf ook helemaal het einde vond/vindt.
Ik ga Kees terug kijken

Ik ga het straks ook terugkijken!

Suish

Suish

24-11-2021 om 10:01 Topicstarter

Ik vond ze bij Helemaal het einde best sympathiek. Hij was echt een aanpakker en ik vond die dochters leuk. Maar ik had wel mijn twijfels bij die stroopwafel business. 
Ik heb zelf ook de droom om ooit zelfvoorzienend te leven, dus ik vind het erg dat ze dat misbruiken om mensen op te lichten. 

Ook wel grappig om te zien dat de dame zichzelf niet als complotdenker ziet 🙃. Jawel, dat ben je wel, en het is niet zo dat Addy daar op z'n site geheimzinnig over doet, dus daar ben je dan ook op afgekomen. Ik wil graag een paar hectare land in Portugal, maar ik hoef maar 3 seconden "onderzoek" te doen om te zien dat ik die niet van hem wil! Ik vond hem in Helemaal het einde al tamelijk vol van zichzelf en een tikje manisch overkomen, maar nu heeft hij echt een klap van de molen gehad.

Ik heb beide programma's niet gezien, maar n.a.v. jullie posts ben ik uit nieuwsgierigheid even gaan googelen. Toen kwam ik op hun blog blijkbaar. Man, man, ze geloven dus dat de aarde plat is! 

Nu ben ik absoluut geen complotdenker, maar vind SBS6 ook wel een 'rel-zender'. Dus het zal misschien best hier en daar niet helemaal kloppen. Overigens schaar ik die zender dan weer niet onder Mainstream media.

Hier die blog. Lange tekst, maar het wordt naarmate de tekst vordert hoe langer hoe gekker.  
Let op: mogelijk spoilers. 

https://www.defamilievanwichen.nl/blog/775455_wat-een-bi-zar-re-eind-tijd

Maar waren ze in dat andere programma nou ook al zo in de Heere? Ik kan me daar niks van herinneren.

Suish

Suish

24-11-2021 om 10:49 Topicstarter

Ik denk dat dat niet in beeld is gebracht. Ze maakten toen op mij ook geen religieuze indruk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.