Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

A Star is born

Ik sluit net videoland af. Ik weet even niet hoe ik onder woorden moet brengen waar ik net naar heb zitten kijken. Een mengeling van Ex on the beach meets vier handen op 1 buik meets nog tig van die reality programma's.
Allerlei D sterretjes melken hun zwangerschap nog eens eventjes extra uit met een werkelijk wanstaltig programma. Maar ja...je weet hoe dat gaat he? Toch kijken 

Ik zag het voorbij komen op instagram. Ik las dat die Kelly voor 900 euro aan zwangerschapstesten heeft gekocht, iedere dag een of meerdere. Waar gaat dit over 🙈. Maar ik vind babies niet interessant, dus daar trek ik toch wel de grens met kijken van foute reality programma's 🤣. Deze sla ik over.

Haha, inderdaad… toch kijken. Ik ga denk ik ook weer zwichten voor trash. Maar het is soms zo lekker om tv te kijken, waar je niet over na hoeft te denken 

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

27-10-2021 om 12:46 Topicstarter

Het is zo extreem tokkie, ik kan er echt met mijn pet niet bij. En waar doen die mensen het van? 
Nou ja op deze manier dus: trash programma's maken en echt elk cm uitmelken.

Salomewinterqueen schreef op 27-10-2021 om 12:46:

En waar doen die mensen het van?
Nou ja op deze manier dus: trash programma's maken en echt elk cm uitmelken.

Ongelofelijk he?

Ik ben mijn zwangerschapsverlof aan het uitzitten, dus deze slechte tv kan er ook nog wel bij 

Lieveheersbeest schreef op 27-10-2021 om 15:10:

[..]

Ongelofelijk he?

Ik ben mijn zwangerschapsverlof aan het uitzitten, dus deze slechte tv kan er ook nog wel bij

Inderdaad ongelofelijk! Ik was vanmorgen te vroeg wakker en ben het gaan kijken. Zo slecht. Maar ik ken mezelf, volgende week kijk ik gewoon weer  Zoveel testen en de verloskundige is binnen met al die pretecho's die zijn gemaakt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.