Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

3FM Serious Request 2022


Netherfield schreef op 21-12-2022 om 09:19:

Ik weet nog dat ze in Leeuwarden een aardbeving hebben veroorzaakt toen het hele plein ging springen op een liedje. 3FM is gewoon niet meer zo populair.

~ja leeuwarden was ook erg leuk. Inzamelingsaktie georganiseerd en daarmee iets van 1000 euro opgehaald. 

Ik volg het niet. Ik ben verknocht vaan de 538 actie van dit jaar. Die doen het zó ongelooflijk goed! Iedere dag kippenvel en tranen over mijn wangen.  

Regendrup. schreef op 21-12-2022 om 21:14:

Ik volg het niet. Ik ben verknocht vaan de 538 actie van dit jaar. Die doen het zó ongelooflijk goed! Iedere dag kippenvel en tranen over mijn wangen.

Ik heb echt zitten huilen toen ik Klaas zijn verhaal hoorde. Ik ontwijk 538 bewust een beetje, omdat ik al wat emotioneler ben deze week en als ik al die schrijnende verhalen hoor dan breek  ik helemaal.

Broodjebrie schreef op 21-12-2022 om 21:33:

[..]

Ik heb echt zitten huilen toen ik Klaas zijn verhaal hoorde. Ik ontwijk 538 bewust een beetje, omdat ik al wat emotioneler ben deze week en als ik al die schrijnende verhalen hoor dan breek ik helemaal.

Ja dat snap ik wel Ik moet soms ook echt even afschakelen. Maar ze doen zo ontzettend goed werk nu. Ik vond Klaas nooit te pruimen in de ochtend maar die man heeft mijn hart nu toch ook wel gestolen. 

Regendrup. schreef op 21-12-2022 om 21:39:

[..]

Ja dat snap ik wel Ik moet soms ook echt even afschakelen. Maar ze doen zo ontzettend goed werk nu. Ik vond Klaas nooit te pruimen in de ochtend maar die man heeft mijn hart nu toch ook wel gestolen.

Ja ze doen zeker goed werk.. Ik ga wat doneren.

Hmmmz,  zelfs op een pijler over sr22 raken ze ondergesneeuwd en gaat het over de "concurentie". Geeft wel te denken...😉

Maar vanavond kijkt het wel lekker weg nu het wat drukker is. Wel iets meer het sr-gevoel van weleer.

opbrengst tot nu toe bijna 836.000 euro

538 al meer dan 1 miljoen

Ik vind beide erg goede doelen. Ik zie het niet als concurentie van elkaar. Beide mooie doelen. Ik kijk niet naar 538 omdat ik daar gewoon niks mee heb. SR is traditie hier. 

PinkFlower schreef op 21-12-2022 om 23:46:

Ik vind beide erg goede doelen. Ik zie het niet als concurentie van elkaar. Beide mooie doelen. Ik kijk niet naar 538 omdat ik daar gewoon niks mee heb. SR is traditie hier.

Oh dat vind ik zeer zeker! Het zijn allebei prachtige en zeer belangrijke goede doelen. Maar hier is de persoonlijke voorkeur dus net andersom. Ik vind 538 het juist veel persoonlijker brengen etc. Maar dat is dus echt een gevoel, heeft niks met het doel te maken. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

22-12-2022 om 13:00

Blomke82 schreef op 21-12-2022 om 20:43:

Heb het terug gezien, die knul spoort toch niet? Maar hoorde in het gesprek dat hij wel vaker verstek laat gaan. Dus laat ze maar blij zijn dat hij niet weer komt.

Denk trouwens dat het meer voor de persoonlijke "Redlef show" is dan voor het goede doel zelf.

Het nu wel lekker druk op het plein btw

Kan zijn, maar hij brengt er inmiddels wel lekker veel geld mee binnen. En heeft ook alweer een andere baan aangeboden gekregen. Gekke mensen heb je altijd, hoort erbij

HAHA!wait..what

HAHA!wait..what

22-12-2022 om 13:33 Topicstarter

Awh, zonet een meisje met haar lerares en klas (middelbare school) bij de brievenbus. De moeder van het meisje was overleden, haar vader en tante konden niet voor haar zorgen dus na de vakantie gaat ze naar een pleeggezin.
Ze moest dus ook afscheid nemen van haar klas want ze gaat te ver weg wonen  
Zo hartverscheurend.. Je moeder verliezen op zo'n jonge leeftijd en dan ook nog weg uit je vertrouwde omgeving. En in al die ellende ook nog eens geld ingezameld

HAHA!wait..what schreef op 22-12-2022 om 13:33:

Awh, zonet een meisje met haar lerares en klas (middelbare school) bij de brievenbus. De moeder van het meisje was overleden, haar vader en tante konden niet voor haar zorgen dus na de vakantie gaat ze naar een pleeggezin.
Ze moest dus ook afscheid nemen van haar klas want ze gaat te ver weg wonen
Zo hartverscheurend.. Je moeder verliezen op zo'n jonge leeftijd en dan ook nog weg uit je vertrouwde omgeving. En in al die ellende ook nog eens geld ingezameld

Ja dat meisje brak mijn hart. "Mijn tante wil me niet in haar huis" 😭. Arm meisje. Zoveel ellende in je jonge leven. Ik hoop dat ze ook psychische hulp krijgt want ze zal hier echt een klap aan over houden.

De aktie van 538 is nu afgelopen, en de opbrengst, tot nu toe, is 4.278.466 euro. Dat zijn 3 cleanrooms

SR heeft 2.345.107 euro opgeleverd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.