Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

3FM Serious Request 2022


Ze staan ook niet midden in de stad, maar op een bedrijventerrein. Er mogen geloof ik per keer 2000 mensen het terrein op. Wel leuk dat het weer is, denk alleen niet dat het ooit de charme van vroeger weer krijgt.
Ik ken alleen Barend van Deelen, die zat tot voor kort bij 538.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

19-12-2022 om 12:16

De echt grote populariteit is wel voorbij. Daarom hadden ze een paar jaar geleden ook besloten ermee te stoppen. Misschien hadden ze dat beter zo kunnen laten. Maar we zullen zien, zijn nog maar een dag bezig

538 heeft ook een actie.  Voor het prinses Maxima centrum.  

Nera schreef op 19-12-2022 om 12:16:

De echt grote populariteit is wel voorbij. Daarom hadden ze een paar jaar geleden ook besloten ermee te stoppen. Misschien hadden ze dat beter zo kunnen laten. Maar we zullen zien, zijn nog maar een dag bezig

Dat merk ik ook, ik hoor er ook veel minder mensen over. Jaren geleden waren ze in Utrecht, toen ben ik er naartoe geweest, was een hele leuke sfeer, en ook erg druk. Maar nu.. Ik denk dat ze wel over hun hoogtepunt voorbij zijn.

Ik luister zelf meestal Qmusic, en soms 538.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

19-12-2022 om 17:13

Miss_Moneypenny schreef op 19-12-2022 om 12:08:

Ze staan ook niet midden in de stad, maar op een bedrijventerrein. Er mogen geloof ik per keer 2000 mensen het terrein op. Wel leuk dat het weer is, denk alleen niet dat het ooit de charme van vroeger weer krijgt.
Ik ken alleen Barend van Deelen, die zat tot voor kort bij 538.

Het is een oud fabrieksterrein, 1km buiten het centrum. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

19-12-2022 om 22:27

Is het echt kalm bij jullie?
Dit is de sfeer op de warmte week van stubru:

https://www.vrt.be/vrtnu/livestream/video/stubru/

(Natuurlijk geen idee wat jullie later zien)

Edit: omdat dit natuurlijk minder bekend is in Nederland, voor de mensen die stubru ontvangen hieronder een link met de geplande optredens:

https://dewarmsteweek.be/ontdek-hier-de-line-up

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

20-12-2022 om 20:03

Oooh nu hebben ze Corona...

Valdemar schreef op 19-12-2022 om 22:27:

Is het echt kalm bij jullie?
Dit is de sfeer op de warmte week van stubru:

https://www.vrt.be/vrtnu/livestream/video/stubru/

(Natuurlijk geen idee wat jullie later zien)

Edit: omdat dit natuurlijk minder bekend is in Nederland, voor de mensen die stubru ontvangen hieronder een link met de geplande optredens:

https://dewarmsteweek.be/ontdek-hier-de-line-up

Ik ben bij zowel de warmste week als bij het glazen huis eens geweest. De ruimte bij de warmste week is zoveel groter. En ook meerdere plekken wat te doen. Andere opzet, geen glazen huis waar je alleen kan aapjes kijken. 

Was erg mooi om eens mee te maken. Ik had toen samen met een heleboel anderen 100 km gelopen in 24 uur. Dit was in 2019, Kortrijk. Was ik ook nog nooit geweest.

Wel jammer dat het zo super rustig is. Kijk wel een beetje weemoedig terug naar de 2012 editie in Enschede, waar ik zelf een paar keer ben geweest die week. Dat was bijna magisch, wat een sfeer toen. Toen werden de toegangswegen naar het plein zelfs afgesloten en werden mensen ivm drukte weer naar huis gestuurd. Het leefde toen ook enorm in heel Nederland. Toen stonden er dagelijks om 06.00 uur in de ochtend veel meer mensen dan nu op "prime time"

Maar toen zaten er ook luistercijfer kanonnen in en was 3fm de radio 2 van tegenwoordig. Hoop dat het tegen het weekend nog wat drukker gaat worden.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

21-12-2022 om 08:08

Dit topic loopt ook totaal niet 
Iemand nog meegekregen dat gisteren 2 dj´s een positieve coronatest hadden en dat ze nu dus geen gasten en optredens in het huis kunnen hebben?

Ja dat zag ik toevallig. Ik kijk ook amper. Het leeft bij mij helemaal niet.

Ik weet nog dat ze in Leeuwarden een aardbeving hebben veroorzaakt toen het hele plein ging springen op een liedje. 3FM is gewoon niet meer zo populair. 

Netherfield schreef op 21-12-2022 om 09:19:

Ik weet nog dat ze in Leeuwarden een aardbeving hebben veroorzaakt toen het hele plein ging springen op een liedje. 3FM is gewoon niet meer zo populair.

Ja boven op een parkeergarage. Er zijn toen nog delegaties van oa Japan wezen kijken hoe de constructie van de parkeergarage was, omdat ze verbaasd waren dat het niet ingestort was. 

Ik heb het continu aan op de tv. Gezellig op de achtergrond. Vanochtend gezien dat iemand live op de radio ontslag nam 

Heb het terug gezien, die knul spoort toch niet? Maar hoorde in het gesprek dat hij wel vaker verstek laat gaan. Dus laat ze maar blij zijn dat hij niet weer komt.

Denk trouwens dat het meer voor de persoonlijke "Redlef show" is dan voor het goede doel zelf.

Het nu wel lekker druk op het plein btw

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.