Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2025

Missdalhousie ;
https://miljuschka.nl/dahlbowl-met-linzen-en-spinazie/  deze is heel lekker. Zit tomaat los bij maar kan je natuurlijk weglaten. 

Wij zijn beiden nog steeds helemaal niet fit dus sporten wordt het weer niet maar zullen wel wat gaan wandelen want ze zon schijnt. 
De werkweek wordt druk met voor mij wat extra activiteiten waar ik mijn energie goed voor kan gebruiken. Wil dan dinsdag weer naar huis wandelen en woensdag dan weer naar het werk. En dan hopelijk woensdagmorgen weer fit genoeg voor de sportschool.

Gisteren een lange wandeling gemaakt met veel heuveltjes. Voel het wel in mijn benen maar vond het wel een mooie afwisseling op de wandeling die ik meestal maak. Ik ga daar weer vaker na toe heb ik net besloten. Vandaag ga ik golfen het is hier mooi zonnig weer dus daar heb ik echt zin in.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-02-2025 om 10:44

Al een heerlijk rondje van 45 minuten gelopen. Zulk heerlijk weer en mooie vergezichten met het rijp op de bomen ed. Het was al erg druk hier in het dorp met meer wandelaars. 

ik heb wat langer geslapen dan normaal en uitgebreid ontbeten. Vanmiddag om 15 uur begint de 8 km loop van het hardloopevenement waaraan ik deelneem. Ik vind het spannend. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-02-2025 om 10:58

je hebt er iig wel lekker weer bij Ninoea. En het gaat je vast lukken!

Ninoea schreef op 02-02-2025 om 10:50:

ik heb wat langer geslapen dan normaal en uitgebreid ontbeten. Vanmiddag om 15 uur begint de 8 km loop van het hardloopevenement waaraan ik deelneem. Ik vind het spannend.

Veel plezier en succes!

Succes en veel plezier!

Heel veel plezier!!

Picunia schreef op 02-02-2025 om 09:25:

Ik heb nierfalen en moet daarom minimaal twee liter vocht binnenkrijgen. Dat lukt me niet elke dag. Daarom zoek ik een gratis app, die mij kan helpen aan mijn vochtinname te komen. Weet iemand een goeie?

Wat zou je van zo'n app willen? In myfitnesspal kan ik wel glazen water invoeren, zou zoiets genoeg zijn voor je?

JtM

JtM

02-02-2025 om 12:21

Succes! Het weer zit in ieder geval mee!

JtM

JtM

02-02-2025 om 12:22

Ik ben ook al een rondje wezen wandelen, echt genieten dit weer! Onze logee is net opgehaald, ik ben weer wat wasjes aan het draaien etc. Misschien dat ik straks nog even een rondje met een vriendin in het bos ga lopen.

Ysenda

Ysenda

02-02-2025 om 12:53 Topicstarter

Picunia schreef op 02-02-2025 om 09:25:

Ik heb nierfalen en moet daarom minimaal twee liter vocht binnenkrijgen. Dat lukt me niet elke dag. Daarom zoek ik een gratis app, die mij kan helpen aan mijn vochtinname te komen. Weet iemand een goeie?

Wat dacht je van herhalende afspraken in je agenda te zetten die je elke keer een reminder sturen: afspraak naam: nu drinken, 1 van 6, en zo door de hele dag heen.

Schoondochter schreef op 02-02-2025 om 11:34:

[..]

Wat zou je van zo'n app willen? In myfitnesspal kan ik wel glazen water invoeren, zou zoiets genoeg zijn voor je?

Ik zoek een app die bijhoudt wat ik drink en aangeeft dat ik meer moet drinken. Ik heb alleen betaalde apps gevonden, maar volgens mij moet dit ook gratis te vinden zijn.

Ysenda schreef op 02-02-2025 om 12:53:

[..]

Wat dacht je van herhalende afspraken in je agenda te zetten die je elke keer een reminder sturen: afspraak naam: nu drinken, 1 van 6, en zo door de hele dag heen.

Dat is het proberen waard! Dank je voor de tip!

Schoondochter schreef op 02-02-2025 om 11:34:

[..]

Ik ga dit ook bekijken. Dank voor de tip!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.