Jouw lijf
Tuinfluiter
29-05-2025 om 10:05
Afgelopen dagen qua beweging even rustig aan gedaan. Ik had flink spierpijn nu weer hersteld en van middag ga ik met dochter naar een mooi natuurgebied voor een wandeling.
Eten gaat goed nu ik elke dag voldoende fruit eet en bij de lunch ook een portie groenten heb ik helemaal geen trek meer in zoetigheid en andere tussendoortjes.
Ben afgelopen week ook weer verder afgevallen en in totaal is ernu ruim elf kilo af.
FaithfulDuck87
29-05-2025 om 10:08
vanmorgen op de weegschaal en de -50 kilo komt nu heel dichtbij. Nog 8 ons
We hebben vanaf vandaag 4 dagen feest in het dorp, ben benieuwd hoe dit gaat. Kwam er gisteren achter dat ze in de feesttent alleen jus d'orange als drankje zonder prik hebben of water. Dat wordt lastig dus, want de jus mag ik niet hebben ivm te veel fruitsuikers. Prik mag ook niet, maar om nu 4 dagen alleen daar water te drinken vind ik ook niks. Anders maar wat icethee in de winkel kopen en een flesje mee de tent in. Heb er gisteren nog naar gevraagd, maar ze schenken het niet.
Ysenda
29-05-2025 om 11:44
Friezinnetje schreef op 29-05-2025 om 10:08:
![]()
Wat een mijlpaal zeg, wow. Gefeliciteerd.
Is het dan nog ver naar je doelgewicht?
Ysenda
29-05-2025 om 11:47
Ik ben vanmorgen begonnen in de sportschool. Altijd wel een ding als je op vakantie bent. Waar zit ie, hoe is ie ingedeeld, welke apparaten hebben ze. Zijn er goede kabelstations (hier niet)
Maer lekker getraind, straks mijn fiets ophalen en lekker ern rondje fietsen.
FaithfulDuck87
29-05-2025 om 12:14
Ysenda schreef op 29-05-2025 om 11:44:
[..]
Wat een mijlpaal zeg, wow. Gefeliciteerd.
Is het dan nog ver naar je doelgewicht?
voor een gezond BMI zou er nog ong 8 kilo afmoeten. Kijken of dat gaat lukken. Maar ik ben zo ook natuurlijk zeer tevreden en als het zo blijft is dat ook prima.
Bailey26
29-05-2025 om 12:22
Jeetje wat knap!
FaithfulDuck87
29-05-2025 om 13:31
![]()
We hebben vanaf vandaag 4 dagen feest in het dorp, ben benieuwd hoe dit gaat. Kwam er gisteren achter dat ze in de feesttent alleen jus d'orange als drankje zonder prik hebben of water. Dat wordt lastig dus, want de jus mag ik niet hebben ivm te veel fruitsuikers. Prik mag ook niet, maar om nu 4 dagen alleen daar water te drinken vind ik ook niks. Anders maar wat icethee in de winkel kopen en een flesje mee de tent in. Heb er gisteren nog naar gevraagd, maar ze schenken het niet.
nou, voordeel van een klein dorp ws. Kreeg bericht van 1 van de kroegeigenaren dat ze icethee hebben geregeld
Ysenda
29-05-2025 om 13:50
Friezinnetje schreef op 29-05-2025 om 12:14:
[..]
voor een gezond BMI zou er nog ong 8 kilo afmoeten. Kijken of dat gaat lukken. Maar ik ben zo ook natuurlijk zeer tevreden en als het zo blijft is dat ook prima.
Daarom zei ik ook bewust doelgericht want bmi is ook niet alles.
FaithfulDuck87
29-05-2025 om 13:58
Ysenda schreef op 29-05-2025 om 13:50:
[..]
Daarom zei ik ook bewust doelgericht want bmi is ook niet alles.
klopt hoor. Er waren zelfs metingen die vonden dat ik nu nog 15 kilo zou moeten afvallen, maar mijn PT zei meteen: Veel te licht voor jou. Nu nog die 8 kilo eraf, zou voor jou perfect zijn. Dus dat is mijn streven een beetje
Trail
29-05-2025 om 14:48
Hier vanochtend geen wekker gezet voor de hemelvaartswandeling. En toen ik eenmaal wakker werd was het zo hard aan het regenen dat ik de hardloopafspraak met een vriendin ook geskipt heb. Lekker wat klusjes thuis aan het doen vandaag. Beweging sla ik een keertje over. Wel even de buitenlucht in om de paarden te voeren. En vanavond lekker een film kijken.
complimenten voor de -50 kg!
Trail
30-05-2025 om 20:04
Vanochtend een heerlijke strandrit te paard gemaakt. Daarna voor een massage gegaan. En vanavond zou ik ook nog vrij zijn maar ben ik onverwachts gaan werken. Met positieve energie heen. Wel ietwat weinig aan voorraad eten mee geloof ik
Trail
31-05-2025 om 22:33
Vanochtend uit mijn werk een rondje van 5 km hardgelopen met een vriendin en ik had het zo ontzettend zwaar. Veel aan het zweten en regelmatig gewandeld tussendoor.
Verder vandaag een bos bloemen en wat mooie tuinplantjes voor mijzelf gehaald. Naar de kapper geweest. En een interessante documentaire met mijn buurvrouw gekeken. Nu even mijn eten aan het voorbereiden om morgen mee naar het werk te nemen. Dan is de zelfzorg van vandaag compleet. Hoop dat jullie genieten van een fijn en vrij hemelvaartsweekend. Ben mooie doelen voor mijn juni maand aan het bedenken.
Ninoea
31-05-2025 om 23:47
Mei:
Aantal stappen 13785
Fietsafstand 202 km
Wandelafstand 24 km
Bootcamp uren 11
Hardlopen uren 18
Hardlopen afstand 136,5 km
Aantal trappen 6
Actieve kcal per dag 848
Actieve maand. Opbouw naar 3x per week hardlopen gecombineerd met 3x bootcamp verdiend aandacht. Hardlopen op dinsdag rustiger opbouwen want ik heb wat pijn aan de knie. Heb iets teveel van mezelf gevraagd.
Ysenda
01-06-2025 om 09:09
gister helemaal niets gedaan. Ben de veranda van mijn huisje niet afgeweest. Heerlijk in mijn hangmat liggen lezen. Nadeel is wel dat ik mijn laatste boek nu bijna uit heb.
Vanmorgen begonnen in de sportschool. Straks ga ik 20 km wandelen.
Ninoea
01-06-2025 om 09:29
Ysenda schreef op 01-06-2025 om 09:09:
gister helemaal niets gedaan. Ben de veranda van mijn huisje niet afgeweest. Heerlijk in mijn hangmat liggen lezen. Nadeel is wel dat ik mijn laatste boek nu bijna uit heb.
Vanmorgen begonnen in de sportschool. Straks ga ik 20 km wandelen.
Dat klinkt heerlijk: het lezen in de hangmat, maar ook je plannen van vandaag. Ga je samen met iemand wandelen? Specifieke route?
Ik werd wakker met een algemeen lamlendig gevoel. Lijk wat koortsig te zijn, spierpijn, hoofdpijn, wat duizelig. Niet zo fijn. Ik doe vandaag maar even heel rustig aan.